31. Poslední společná noc

292 19 0
                                    


Holly však jako první přerušila jejich polibek a ústy se dotkla citlivé pokožky na jeho hrdle a schovala si ruce pod jeho košili a prsty mu přejížděla po chlupaté hrudi. A tentokrát to byl Austyn, kdo zalapal po dechu, když se její nádherné ruce dotkly břicha a couvaly níže. A chytil ji za jedno zápěstí a přitáhl si její ruku k ústům, aby zjemnil své náhlé gesto.

,,Nemusíš to dělat," zamumlal a přitom se na ní dlouze podíval.

 ,,Já to nechci," dodal a Holly se jemně přitiskla břichem k jeho slabinám, které ho usvědčily ze lži.

 ,,Je načase, abys dělal to, co chci já," řekla a přitom se mu dlouze podívala do očí.

 ,,Měla bych tě varovat, protože tatínek o mně vždycky říkal, že jsem velice rozmazlená," zašeptala a Austyn vycítil, že si Holly potřebuje posílit sebevědomí po otcově surovém útoku a tak jí s úsměvem vyhověl.

 ,,To tě tedy nemohu odmítnout," řekl a na důkaz platnosti svého slibu přiložil její ruku zpátky na své kalhoty a přitiskl si její dlaň na toužebně tepající kus svého těla... O tomto okamžiku snil od chvíle, kdy ji poprvé spatřil v zahradě v Tewksbury. A jediný její dotyk stačil k tomu, aby Austyn pochopil, že jí neodmítne nic.

 Nebránil se, ani když ho položila na záda a začala ho svlékat jako malé dítě...A když před ní ležel zcela nahý, tak natáhl ruce, aby se jí mohl dotknout, jenže ona se odtáhla a její oči jí v tu chvíli zářily jako drahokamy.

 ,,Můžeš se dívat, což je víc, než jsi dovolil mně, ale nedotýkej se," řekla a Austyn naklonil hlavu na stranu, překvapen její odvahou.

 ,,To bys neudělala?," zeptal se a provokativně se přitom usmála.

 ,,Dívej se," odpověděla tiše a Austyn musel uznat, že pohled na ni ve světle svíček byl opravdu úchvatný.

 Sedla si na paty a přetáhla si živůtek i spodničku přes hlavu...A když potřásla svými rozcuchanými kudrnami, Austyn si pomyslel, jak je dobře, že jí vlasy ještě nedorostly a nezakrývaly mu tak pohled na její nádherná ňadra.

 Moc rád by se jí dotkl a hladil ji po těle tak, jak to měl udělat o jejich svatební noci. A místo toho se zachoval jako divoch a necitlivě ji připravil o panenství. Ale Holly už  věděla, jak ho za jeho čin potrestat a když natáhl ruku, aby se jí dotkl, tak se na něj výhružně zadívala.. a pak se podívala na sametové pentle visící ze sloupků a přísně řekla ,,Drž se zpátky, pane, nebo tě budu muset spoutat," a tak Austyn zabořil hlavu zpátky do polštářů a své prázdné ruce zaťal v pěst.

 ,,Prosím o slitování, paní," zašeptal a ona ho umlčela krátkým polibkem.

 ,,Šetři si dech, můj muži," odsekla a Austyna by nikdy nenapadlo, že pomsta může být tak sladká, protože Holly ho laskala po celém těle a po každém obzvlášť odvážném útoku se vracela zase zpátky k jeho rtům. A s velkou chutí si užívala krmě, která jí byla tak dlouho upírána.

 Když se její rty dotkly jeho napjatých svalů na břiše, tak Austyn zaťal prsty do přehozu a vytrhl z nich chomáček kožešiny.

Klouzala po jeho těle a on cítil na hrudi jemnou pokožku jejích ňader a její rty ho líbaly tak sladce a čarovně jako jen rty panny.

 Austyn zasténal a zdálo se však, že to byla jen předehra k něčemu dalšímu, k něčemu ještě krásnějšímu a k dalšímu příjemnému mučení, protože tytéž nevinné rty se vydaly po jeho rozechvělém těle dolů a rozevíraly se jako okvětní lístky květiny, aby ho mohly pohltit.

Ukrytá  ( Probíhá korekce příběhu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat