35. Podlá zrada (ne)přítele

252 16 0
                                    


,,Snad to není naše dáma osobně! To je od vás moc laskavé, že jste nám ušetřila práci s vaším zachraňováním, protože obléhání hradu mi připadá tak nudné!" řekl někdo a Holly se přistihla, že bezděky svírá rukáv Nathanaelovy kutny, ale rychle se vzpamatovala, protože přece se před tímto mužem neznemožní.

,,Nathanaeli, co ten tu dělá?" zeptala se Holly a Nathanael už nevypadal tak sebejistě.

,,Zachránil mi život. Ztratil jsem se. A kdyby nebylo baronovy laskavosti, už bych možná nebyl mezi živými," odpověděl a Eugen z Leggetu si pohrdavě odfrkl.

,,Našli jsme ho, jak jezdí stále dokola...a hladem a žízní už skoro šilhal a pořád si mumlal pod nosem mea culpa... Ve skutečnosti už byl jen několik kroků od hradu vašeho otce," řekl Eugen z Leggetu a Nathanael se na něj překvapeně podíval.

,,To jste mi nikdy neřekl," uraženě pronesl a pak se znovu podíval na Holly.

 ,,Myslel jsem si, že jsem stále ještě ve Walesu," dodal a přitom jeho pohled byl stále ještě nechápavý.

,,Samozřejmě, že jsem ti to řekl. Ale byl jsi ve vytržení a tak si to nepamatuješ," řekl Eugene a otočil se k Holly a málem se rozplýval blahem.

 ,,Hned když nás tento bratr informoval o vaší strašné situaci, nabídli jsme mu svoji pomoc.  A musím přiznat, že vypadáte dobře," dodal a prstem se dotkl jejích vlasů.

 ,,Moc hezké. Vypadá to tak... chlapecky," zašeptal a způsob, jakým to vyslovil, vrhal zcela nové světlo na jeho oblibu třináctiletých pannen a Holly měla co dělat, aby se neotřásla... Vytrhla se mu a Eugen nad takovou neurvalostí jen potřásl hlavou a Holly chytila Nathanaela za kutnu.

 „Domníváš se, že by tito otrhanci mohli dobýt hrad? Když nevidím žádné samostříly ani beranidla. A kde jsou žebříky? Katapulty? Lukostřelci?" pokládala Holly jednu otázku za druhou a Nathanael zamrkal jako člověk, který se nechce probudit z příjemného snu do strachu, protože to všechno mohla být noční můra.

,,Já...já nevím. Myslel jsem si, že baron ví, jak na to. A slíbil mi, že vás zachrání," odpověděl Nathanael a Holly se na něj trochu pousmála.

,,Nejspíše měl v plánu proniknout do hradu v noci a podříznout bezmocné obyvatele jako podsvinčata... Jak jsi mohl být tak naivní?" řekla Holly, jenže Eugen ji přerušil. 

„Nebuďte na něho tak přísná, Holly. Mně jeho nevinnost připadá docela roztomilá," dodal a ona podívala se mu do tváře.

 ,,V tom případě splňte svůj slib, pane a okamžitě mě doprovoďte k mému otci," řekla Holly a přitom ho přejela svým dlouhým pohledem.

,,Udělal bych to velice rád, má paní," odpověděl a Holly se ulevilo.

 ,,Možná Legget není nakonec tak špatný," řekla si pro sebe a on omluvně našpulil rty. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ukrytá  ( Probíhá korekce příběhu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat