Spánek se Holly vyhýbal a neklidně se převalovala v posteli, jejíž plocha jako by se od včerejšího okamžiku, kdy tu s ní ležel její manžel, zdvojnásobila. Protože měla dojem, že ji prachová matrace každou chvíli pohltí a přehoz a prostěradlo se jí omotávaly kolem kotníků, až je musela odkopnout a dokonce i lehká spodnička ji tížila a tak ji nakonec strhla a odhodila na zem, rozhodnuta spát tak, jak byla od dětství zvyklá.
Ale chladný noční vánek, který ji pohladil po nahých ňadrech, jí připomněl, že už není dítě. A když konečně usnula, tak ji pronásledovaly horečnaté sny...A když se probrala, tak spatřila nad sebou temný stín.
Rozum jí velel, aby se bála, ale nějaký její primitivní instinkt to temné ztělesnění jejích tužeb vítal a cítila chvění v podbřišku, když se nad ní sklonil... napůl anděl, napůl ďábel...A nepolíbí ji na ústa.
Její milující Austyn, ukovaný z hvězdného prachu a stínů, se dotkl rty jejího spánku a jazykem objel křehký obrys každého ucha a políbil ji na tvář a pak sjel dolů k tepající žíle na krku a Holly vzrušeně zasténala.
Moc ráda by se ho dotkla, ale raději zaťala ruce v pěst. A bála se, že kdyby podlehla pokušení, rozplynul by se její stín v mlze touhy, ze které se na její přání vynořil.
Zachvěla se a prohnula se jako luk, neschopná odolat jeho dotyku a její ňadra, která už byla mnohokrát opěvována i tohle pocítila... ale ještě nikdo jim nesklonil tak hlubokou poklonu až ztratila veškeré zábrany...A on nepolíbí ji na ústa a místo toho zasypával něžnými polibky jemnou kůži jejího bříška a jazykem jí zajel do pupíku, jako by ji chtěl varovat, že neexistuje žádná jamka na jejím těle, kterou by nehodlal poctít svou návštěvou a nemusel použít ani své silné ruce, aby jí roztáhl nohy.
Protože když ucítila jeho vous na vnitřní straně kolen, tak její stehna se jí sama od sebe rozevřela a nesměle ho zvala dál, aby ukojil svůj temný hlad na sladké zakázané hostině. A Holly věděla, že nikdy nezapomene na první lechtivý dotyk jeho kníru a zaryla své nehty do dlaní tak prudce, až jí z nich vytryskly kapičky krve.
Ze všech sil se snažila přemoci touhu zabořit prsty do Austynových hedvábných vlasů, protože jeho jazyk ji uklidňoval a dráždil zároveň.
Chvíli byl tak ďábelsky, že slastí omdlévala a hned na to byl zase jemný, téměř zbožný....Ale nepolíbí ji na ústa a místo toho ji vydráždil až na samotný okraj extáze...A jednou, dvakrát, třikrát, ale její prosebné vzdechy jen prodlužovaly dobu mezi jednotlivými dotyky...A když už si myslela, že se touhou rozplyne, pokud Austyn okamžitě nezaplní ten prázdný otvor, žadonící o jeho pozornost, tak ucítila na sobě jeho ruce.
Něžně, ale důkladně ji dráždil a Holly se svíjela a toužila po tom obejmout ho rukama i nohama. Protože ji zaplavily vlny rozkoše a ona pak natáhla paže, aby se aspoň zachytila sametových pentlí, vlajících ze sloupků podpírajících nebesa. Protože jen tak se mohla zachránit před utopením v moři rozkoše.
A tehdy sáhl druhou rukou pod ni a jemně jí chytl.
..A ten dotyk.. tak prvotní.. tak provokující.. otřásl její duší a z hrdla se jí vydral hluboký sten, který zněl tak divoce, že si nebyla jistá, kdo je jeho původcem.
,,,Odmítla bys mě teď, má paní?," ozval se Austynův sametový hlas a Holly jen šťastně zalapala po dechu.
,,Je to její Austyn," znělo jí v hlavě a její srdce ještě více poskočilo.
,,Mám se ti omluvit a odejít?," zeptal se a nedotýkal se jí, ale ona přesto na těle cítila polibek jeho dechu a vnímala jen jeho ohnivý jazyk a jeho velké půvabné prsty připravené hladit ji.. dráždit ji.. a vlastnit.
ČTEŠ
Ukrytá ( Probíhá korekce příběhu)
Romance,,Příběh o tom že krása se nemusí skrývat vždy jen na povrchu, protože někdy může být krása která jde vidět velkým prokletím." Holly považovala svou krásu za prokletí osudu. Zástupy nápadníků odmítala tak dlouho, až se její zoufalý otec odhodlal k n...