21. Odhalený převlek

295 22 0
                                    


Austyn kráčel kolem nedokončené hradní zdi a snažil se přesvědčit své tělo, že si jeho sladká ženuška zasluhuje něco lepšího než jen lůžko z trávy na břehu řeky.

Zasluhuje si měkkou péřovou matraci na nádherné posteli s nebesy potaženými hedvábím a zasluhuje si stříbrné poháry plné kořeněného vína, které zmírní její panenský stud a zaslouží si i vonné svíčky, ozařující jejich propletené údy.

Austyn nahlas zasténal.

 ,,Zdá se, že své vzrušené tělo nepřesvědčí", řekl si sám pro sebe, protože bezohledně trvalo na svém a koneckonců, k čemu potřebuje manžel a jeho žena hedvábí a peří, když se před nimi rozprostírá božská země? A může ji něžně položit na svůj plášť a pokrýt její nahé tělo vonnými lístky hyacintů a violek.

K čemu víno, když má schopnost probudit v ní touhu? A bude ji hladit tak dlouho, až odhodí veškeré zábrany.

A copak nejsou svíčky jen slabým odrazem slunce? Copak může urazit Boha tvrzením, že je lepší milovat se se svou paní v slabé záři voskových svíček, než ji připravit o nevinnost pod velkorysými paprsky slunce?

Austyn se prudce otočil a zamířil zpátky k řece.

 Byl už téměř na vrcholu kopce, když mu k uším dolehly první tóny známé melodie a zastavil se a teplý letní den byl najednou tak chladný a temný jako nejhlubší zimní noc.

 Byl už téměř na vrcholu kopce, když mu k uším dolehly první tóny známé melodie a zastavil se a teplý letní den byl najednou tak chladný a temný jako nejhlubší zimní noc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Holly právě vhodila do košíku poslední květinu, když si všimla tmavé postavy scházející z kopce a zaclonila si oči proti slunci.

 Měla strach, že je to Nathanael a bude ji obtěžovat dalšími řečmi o věčném prokletí, ale na tváři se jí objevil úsměv, když poznala manželova široká ramena a hřívu tmavých vlasů a zdálo se, že i on stejně jako ona touží začít jejich společnou budoucnost co nejdříve. 

Ale úsměv jí zmrzl na tváři, když zachytila pohled jeho očí a jeho tvář kterou měl naprosto nehybnou jako posmrtnou masku.

 Bezděčně ustoupila o krok dozadu a Austyn se k ní blížil jako nebezpečné zvíře.

 Ustupovala před nim, instinktivně vedena svým pudem sebezáchovy a zakopla a sklouzla po bahnitém břehu do mělké vody. A proud řeky se hladově zakousl do její sukně, ale ona nepřestávala ustupovat a voda jí zalévala kotníky, lýtka i roztřesená kolena... a i její zbabělost ho neodradila a následoval ji do řeky a už je po chvíli dělily jen dva šplouchavé kroky. 

Chytil ji za vlasy a přitáhl si ji k sobě.

Zkoumavě se jí zadíval do obličeje jako tehdy v zahradě a Holly se roztřásla strachy. Austyn si prohlížel její jemnou plet a postupně odkrýval její masku.

 A jeho otevřený vztek by byl lepší než ledový chlad, který z něho vyzařoval.. a jeho mlčení ji vystrašilo více než nějaký zlostný výbuch.

Ukrytá  ( Probíhá korekce příběhu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat