Neboj se nevyhrát nic bez boje,
protože i to největší prokletí se dá zlomit.
A tak se neboj to aspoň zkusit,
a dokázat svému milovanému svou věčnou lásku k němu....
Austyn bral schody do věže po třech a na okamžik dostal chuť rozkopnout závoru, ale pak se rozhodl neplýtvat silami na takové malichernosti. Přesto se zcela neovládl a prudkým pohybem rozrazil dveře, až narazily do zdi. A vtom mu došlo, že se zachoval jako blázen, když se vydal do nepřítelova tábora neozbrojen.
Holly zahalila své krásné tělo do tenkého smaragdově zeleněno roucha protkávaného zlatou nití a na krku jí visel jako kapka krve velký rubín...A kolem svých štíhlých boků si uvázala tkaný opasek, ze kterého visela diamanty posázená kulička.
Vlasy se pokusila spoutat zlatou síťkou, ale neposedné kudrny unikly ze svého vězení a vzdorovitě se kroutily kolem její hlavy.
Stála před oknem a byla tak krásná a důstojná, že Austyn nemohl dělat nic jiného, než se ze všech sil snažit nepokleknout u jejích nohou a nenabídnout jí své srdce a duši na znamení své podřízenosti.
Ale její nevinná póza mu bolestně připomněla vlastní propocenou košili a neupravený vzhled.
Prudce oddechující a zatínající pěsti jí musí připadat jako divoch a včera v noci se tak koneckonců i choval.
,,Určitě si teď myslí, že se Velšané páří se svými manželkami jako jeleni s laněmi v době říje," pomyslel si Austyn a odvrátil svůj pohled. Protože zlobil se na sebe a zároveň se i styděl za své včerejší chování.
Všiml si štíhlých voskových svíček na prostřeném stole pro dva u krbu a vany, naplněné až po okraj teplou vodou i křehké harfy, opřené o polštáře na podlaze....A lákavě, čistě povlečená postel přímo vyzývala k jeho návštěvě.
Přimhouřil oči a došlo mu, že jeho žena má velice silné spojence a měl dojem, jako by se po včerejší noci změnila z princezny na královnu a nyní vládla celému hradu ze zamčené komnaty ve věži.
,,Dobrý večer, pane," pozdravila ho melodickým hlasem a přitom se usmála.
,,Dovolila jsem si připravit pro tebe večeři a lázeň," řekla a Austyn se neubránil představě, jak by ho ještě nedávno laskavá pozornost manželky potěšila, jenže Holly se ale změnila.
,,Nemám hlad," zasténal a jen stěží mohl stejně přesvědčivě prohlásit, že není špinavý.
,,Jaká škoda. Nařídila jsem Winifred, aby uvařila tvé oblíbené jídlo...Už žádní nakládaní úhoři... A chtěla jsem ti ukázat, že oceňuji i tvoji snahu potěšit mě," řekla Holly a Austyna nejprve napadlo, že mu ta malá čarodějnice chce naznačit, že ji během své poslední návštěvy příliš nepotěšil, ale její blažený výraz postrádal teď jakýkoliv náznak vychytralosti.
ČTEŠ
Ukrytá ( Probíhá korekce příběhu)
Romance,,Příběh o tom že krása se nemusí skrývat vždy jen na povrchu, protože někdy může být krása která jde vidět velkým prokletím." Holly považovala svou krásu za prokletí osudu. Zástupy nápadníků odmítala tak dlouho, až se její zoufalý otec odhodlal k n...