,,Elspeth!"
Austyna probudil pronikavý výkřik z neklidného spánku. Vyskočil na nohy a vytasil meč, přípraven bránit vedlejší stan před hordou Angličanů, nebo před nějakým jiným strašlivým nepřítelem, který byl původcem toho nelidského výkřiku.
,,Elspeth!," ukřičel výkřik znovu a ulehčeně spustil svůj meč.
Uvědomil si, že výkřik vychází ze stanu a není to tedy žádná krvežíznivá divoženka, která si přišla pro jejich hříšné duše, ale jen jeho žena, volající svou chůvu.
Carey a kněz se vypotáceli z borového mlází. Nathanael měl v ruce krucifix jako by se chystal odhánět nadpřirozené bytosti zatímco Carey si připravoval luk a šíp. Austyn ho rychle šťouchl do luku, dříve než mohl někoho postřelit.
,,Uklidni se, Careii. Žádní Angličané nás nenapadli," řekl a Carey si prohrábl rozčepýřené vlasy a stále ještě lapal po dechu.
,,Angličané?", zeptal se nechápavě.
,,Myslel jsem si, že tě napadla smečka vzteklých psů," dodal a kněz se zachvěl a divoce se rozhlížel kolem sebe.
,,Psi? Myslel jsem si že jsou to démoni," dodal a zkřížil ruce na prsou.
,,Elspeth!," uslyšely výkřik znova a žádné ujišťováni jim nepomohlo, protože při tomto dalším výkřiku opět všichni zbledli a Austyn se opět instinktivně chopil meče. Carey vykřikl a udělal krok vzad, když Austynova žena vystrčila hlavu ze stanu.
Celtu měla omotanou kolem krku, takže vypadala jako bez těla.
,,Byl bys tak hodný a zavolal mou chůvu, pane?," zeptala se sladce a zamrkala na Austyna.
,,Potřebuji pomoci s oblékáním," dodala a on se na ní pousmál.
,,Bude mi ctí, pani," procedil mezi zuby a zavolal by i belzebuba, jen aby předešel tomu nesnesitelnému rámusu.
Ani se nemusel namáhat, protože se mezi stromy objevila nahrbená postava stařeny. Pod paži nesla něco, co vypadalo jako šaty. Když spatřila Austyna, střežícího stan s mečem v ruce, vykřikla a málem své zavazadlo upustila. Uklonila se a s třesoucí bradou promluvila.
,,Nebude vám vadit, když projdu, pane?," zeptala se a přitom po něm vrhla pohledem.
,,Zdálo se mi, že slyším, sladký hlas své paní...," dodala a ze stanu se vynořila štíhlá paže a vtáhla stařenu dovnitř.
Carey hleděl na místo, kde ještě před chvílí stála a pak si všiml rozloženého pláště, ležícího u jejich nohou... Strčil do něho palcem nohy a smutně potřásl hlavou. Uvědomil si, že Austyn nespal v budoáru, který pro něho s takovou láskou připravil a i Nathanaelovi došlo, co se stalo, a na úzkém obličeji se mu objevil vítězoslavný úsměv.
Holly nahrbila záda a předla jako spokojená kočka, když si dlaněmi masírovala svá osvobozená ňadra a paprsky ranního slunce procházely stěnou stanu a teplými prsty ji hladily po nahé pokožce.
,,Ach, Elspeth," zasténala a přitom na ní vrhla pohled.
,,Nejsem si jistá, jestli to ještě vydržím," řekla Holly a s velkou chutí by ještě spala, ale pokušení strávit několik drahocenných chvil se svou chůvou pro ní bylo silnější.
Elspethin ustrašený posunek směrem ke zválenému lůžku zchladil Hollyinu nevinnou radost.
,,Stačil by jeden pohled na vaše ploché bříško a pružné poprsí a vsadím se, že vás váš manžel nenechá spát samotnou už ani jednu noc," odpověděla a při těchto slovech padl na stěnu stanu Austynův stín a Holly si pažemi stydlivě zakryla svá nahá prsa.
ČTEŠ
Ukrytá ( Probíhá korekce příběhu)
Romance,,Příběh o tom že krása se nemusí skrývat vždy jen na povrchu, protože někdy může být krása která jde vidět velkým prokletím." Holly považovala svou krásu za prokletí osudu. Zástupy nápadníků odmítala tak dlouho, až se její zoufalý otec odhodlal k n...