Figyelem kedves olvasó! A fejezet erotikus jelenetet tartalmaz.
~... megpróbálja játszani az úriembert aztán meg, ezt csinálja. Úriember, pff na persze pont ugyan olyan mint a többi 17 éves fiú, csak egy újabb kanos taknyos kölyök. Mégis mire számít? Talán arra, hogy megkérem, hogy mossa meg a hátam? Na persze, álmodik a nyomor... Habár az a csók... Na remek Angelika már megint itt tartasz. Ideje bevallani magadnak, hogy vonzódsz hozzá. Luna már úgyis tudja, akkor meg nem mindegy?És ha már ez úgyis megvan akkor az sem bűn, hogy élvezted azt a csókot. Ez a kis görény jól csókol,ez van. Milyen élvezettel néz. Talán, ha nem ilyen helyzetben és nem most találkoznánk még imponálna is a dolog. (sóhaj) Igen nagyon valószínű... Meg kérném, hogy csatlakozzon hozzám. Vajon minden alkalommal olyan jól csókol, hogy még lélegezni is elfelejt az ember? A fenébe már megint a száját bámulom. Milyen gúnyosan mosolyog. Teljesen tisztában van vele, hogy milyen hatással van a nőkre... Hogy a fenébe lehet valakinek ilyen szép szája? Le kell állnom ezzel még mielőtt valami őrültséget csinálok. Még a végén tényleg megkérem, hogy... MOST MEG MIT CSINÁL??!
Draco nem tudta figyelmen kívül hagyni Angelika gondolatait. Mégha a ki is kaparja a szemét, akkor sincs olyan férfi ember, aki ellen tudna állni ilyen csábításnak. Főleg ha bele lát a szőkeség kusza gondolataiba. Nyilvánvaló, hogy a nem tudja eldönteni mit akar. Hát akkor majd ő dönt helyette. Lassan le rakta a földre a gondosan összehajtogatott ruha kupacot, felállt és ruhástól besétált a meztelen lány mellé a zuhany alá, lassan magához húzta miközben folyamatosan a szemébe nézett. Lágyan megcsókolta. Nem volt erőszakos mint előző alkalommal, nem mélyítette el a csókot. Csupán úgy használta fel mint egy kérdést, pár másodperc múlva el is húzódott tőle és kíváncsian a szemébe nézett. Bele láthatott volna a gondolataiba ha akar, de inkább azt akarta, hogy a lány ki mondja amire vágyik. Vagy ami még jobb tegye meg.
- Azt mondtad nem érsz hozzám amíg arra
nem kérlek. - suttogta Angelika az ajkára.- Nem mondtam, hogy szóbeli kérésnek kell lennie.
- Megint a fejemben turkáltál? Tényleg egy igazi seggfej vagy ugye tudod?
- Tisztában vagyok vele. Csak egy szavadba kerül és egyedül hagylak a zuhany alatt. Nem kell hozzá más csak nézz a szemembe és mond, hogy ezt akarod. De ne merj hazudni, azt úgyis tudnám.
Angelika nem tudott válaszolni, és igyekezett nem is gondolni semmire, de a fiú ott állt előtte csurom vizesen. A fehér ingje teljesen át ázott és rá tapadt, így látni lehetett alatta a nem túl kidolgozott mégis izmos mellkasát és hasát. Tejföl szőke hajából csöpögött a víz, a viharszürke szemei pedig izzotak a vágytól. ~ Pokolra fogok jutni. ~ ennyire tudott csak gondolni. Aztán átkarolta Draco nyakát és magához húzta, hogy megcsókólja.
Dracot egy pillanatra meglepte a csók, érezte, hogy a lány ujjai a tarkóján gyengéden a hajába siklanak ami nagyon kellemes érzés volt. Elöntötte a vágy, ezért még szorosabban magához húzta miközben elmélyítette a csókot. Nyelvével utat tört magának az ajkai közé, de most nem kellett keresnie, a lány nyelve rögtön szédítő táncba kezdett az övével. Keze Angelika derekáról a formás fenekére siklott és finoman belemarkolt mire az halkan bele nyögött a szájába. Ettől teljesen elvesztette az önuralmát és a falnak taszította. Megszakította a csókot, nyelvét finoman végig húzta állának vonalán, hogy birtokba vehesse a kecses nyakát, keze mohón a lába közé tévedt. Érezte ahogy Angelikán úrrá lesz a remegés. Az ujjai a lányba siklottak. A griffendéles körmei a hátába vájtak, ő pedig halkan a nyakába nyögött miközben a keze szorgalmasan dolgozni kezdett. Gyakorlott mozdulatokkal igyekezett a csúcsra juttatni. Elhúzodott tőle, és elégedetten nézte ahogy a lány teste a falnak feszül, szeme csukva, háta ívbe hajlik, és valószínűleg alig pár pillanat múlva elönti a kielégülés mámora. Angelika teste hirtelen megrázkódott, és a lábai elgyengültek. Draco gyengéden tartotta meg a lány súlyát, ahogy az zihálva a mellkasára borult.
YOU ARE READING
Tomboló vágy { BEFEJEZETT }
FanfictionRészlet : "Angelikának legalább egy percbe, de talán többe is telt mire rá jött mi történik. Nem elég, hogy hagyta, hogy Malfoy megcsókólja de szégyen szemre még vissza is csókolt neki. Mikor végre észhez tért dühösen ellökte magától, sőt még egy po...