Angelika Draco szenvedélyes csókjának hatására teljesen el is feledkezett róla, hogy most mások is vannak körülöttük. Ezért kissé ijedten ugrott arrébb a fiútól mikor meghalotta Ginny hangját közvetlenül a háta mögül.
- Pfujj! Tudod, hogy szeretlek Angelika, de ha mostantól mindig azt kell néznem, hogy Malfoy nyilvánosan tapogat és tövig ledugja a nyelvét a torkodon előbb utóbb elhányom magam. - mondta neki a barátnője kissé fintorogva.
- Hé! Én se szoktam beszólni neked és Harrynek mikor már a folyosón egymásnak estek a szobátokba menet! - vágott vissza neki nevetve.
Draco szórakozottan felhorkantott mögötte, vöröshajú barátnője pedig kissé elpirult a megjegyzésére.
- Lehet, de mi cukik vagyunk ti viszont... - kezdte Ginny, de nem tudta befejezni.
Minden ellenérzése ellenére Malfoyyal kapcsolatban most, hogy egymás mellett látta őt és Angelikát be kellett ismernie, hogy igazából egész jól illettek egymáshoz, legalábbis külsőre mindenképp.
- Igen...??? - kérdezte a szőke griffendéles lány gonosz mosollyal. Elég jól ismerte a barátnőjét ahoz, hogy leolvassa az arcáról, miért nem tudta befejezni a sértést amibe belekezdett.
- Na jó be kell ismernem, hogy egész szép pár vagytok. - dobta a levegőbe megadón a kezét a kis vörös.
- Ez most egy bók volt? - szállt be a fiú is a társalgásba.
- Ne szállj el magadtól Malfoy! Talán külsőre méltó vagy hozzá, de belsőre a nyomába se érhetsz soha!
- Ezt anélkül is tudom, hogy minden percben a fejemhez vágja valaki. - vonta meg a vállát a mardekáros durcásan.
Ginnyt meglepte ez a reakció, valami elmés vagy gúnyos visszavágásra számított, nem beismerésre. A tejföl szőke fiún annak ellenére is látszott, hogy rosszul esett neki amit mondott, hogy próbált érdektelen arcot vágni. Bár végülis ez volt a cél. Akkor miért érez mégis némi bűntudatot?
- Merlin szerelmére srácok muszáj ezt? Már nem a suliban vagyunk, ha nem tűnt volna fel! Nőljetek fel és viseljétek el egymást a kedvemért. Kérlek. - esedezett Angelika.
Ginny és Draco kissé szégyenkezve, de mégis szúrós szemmel méregette egymást, majd a vöröshajú lány gúnyosan elmosolyodott.
- Van egy ajánlatom! Ha Malfoy legyőz egy rontás párbajban nem piszkálom többet.
- Gin nem éppen erre... - kezdte a szőke lány.
- Benne vagyok! - vigyorodott el gúnyosan Draco. - De előbb! Angelika vissza cserélhetnénk a pálcáinkat végre? - kérdezte, miközben elővette a nadrág zsebéből a lány pálcáját és felé nyújtotta.
Angelika összeráncolt szemmel méregette kedvesét, aztán hatalmasat sóhajtott elvette tőle a pálcáját és vissza adta neki a sajátját.
- Legyen. - mondta Draconak és Ginnynek bosszúsan. - De esküszöm, ha bármeliykőtök komolyan megsérül mindkettőtöket megfojtom!
- Ne aggódj kislány nem teszek kárt a barátnődben, ígérem. - mondta Draco vigyorogva, és egy gyors puszit nyomott az arcára.
- Jössz már Malfoy, vagy csak a szádat jártatod? - kérdezte a kis vörös aki már el is indult vissza arra a területre ahol párbajozni szoktak.
Draco még egy utolsó 1000 galleonos mosolyt villantott rá aztán elindult Ginny után. Angelika keresztbe fonta a karjait maga előtt és idegesen az alsó ajkát kezdte rágcsálni ahogy a két távolodó alakot nézte. Észre se vette, hogy Luna mellé lép míg meg nem szólalt.
ESTÁS LEYENDO
Tomboló vágy { BEFEJEZETT }
FanficRészlet : "Angelikának legalább egy percbe, de talán többe is telt mire rá jött mi történik. Nem elég, hogy hagyta, hogy Malfoy megcsókólja de szégyen szemre még vissza is csókolt neki. Mikor végre észhez tért dühösen ellökte magától, sőt még egy po...