13. Fejezet (+18)

399 9 0
                                    

Figyelem kedves olvasó! A fejezet erotikus jeleneteket tartalmaz!

Angelika Draco ágyán ücsörgött, és nézte ahogy a fiú ellátja az ajtót a szokásos zárvarázslattal, majd hangtalanító bűbájt szór a szobára, mint az elmúlt körülbelül másfél héten minden éjjel. Mint mindig most is lenyűgözte, de egyben bosszantotta is az elegáns mozgása. A sármos szőkeség minden mozdulata egy fajta finoman gőgös arisztokráciát árasztott magából, amit ő egyszerre imádott és gyűlölt.

Igazából úgy érezte ez a kettősség jellemezte a leginkább a minden bizonnyal nem túl egészséges, de annál inkább elcseszett viszonyukat, a zuhanyzóban elhangzott rövid megállapodásuk óta. Mikor a fiú végzett a varázslatokkal megfordult, és rá villantotta az egyik legellenállhatatlanabb ezer galleonos mosolyát. Angelika az égnek emelte a tekintetét.

- Most meg mit vigyorogsz?

- Talán nem szabad? - kérdezte még mindig vigyorogva, és menet közben máris elkezdte ledobálni magáról a ruháit. Mire oda ért az ágyhoz már csak a fekete alsónadrágja volt rajta.

Angelika tekintete végig siklott a gyönyörű felsőtestén.~ Merlin szakállára, hát lehet ennek nemet mondani? ~

- Elmondanád nekem, hogy mi a fenéért van még rajtad ennyi ruha? - kérdezte gúnyosan.

- Talán elegem van belőled. - vonta meg a lány lazán a vállát.

- Na persze. - horkantott a fiú. Elkapta a lányt a hajánál fogva, és a szemébe nézett. A zöld szemekben sötét lángolást látott. - Jó, nagyon jó... Ne hidd, hogy én kevésbé kívánlak . - súgta a fülébe mosolyogva.

A hangjától Angelika egész testét elfogta a remegés. Draco érezve az elgyengülését, egyszerűen hanyatt lökte az ágyon és nem épp finom mozdulatokkal megszabadította a ruháitól míg nem maradt rajta más csak az apró fekete selyembugyi. A fiú előtte térdelt az ágynál és közelebb rántotta, hogy az ágyékuk össze érjen.

Felült és bele nézett a vágytól izzó szürke szemekbe. A pillantásától a szívverése felgyorsult. Az ajkuk összeért. Mohón, szenvedélyesen falták egymás ajkait.

Draco csók közben gyengéden megmarkolta Angelika egyik mellét, mire a lány halkan felnyögött. Imádta a lány melleit, nem voltak túl nagyok de formásak voltak és kellemes tapintásúak. A mellbimbói kicsik és rózsaszínek, és mindig kecsesen ágaskodtak az érintései nyomán.

- Mintha az előbb azt mondtad volna, hogy eleged van belőlem. - súgta a lány fülébe mielőtt ajkaival birtokba vette a nyakát.

- Ne pofázz Malfoy hanem tedd a dolgod!

Draco elmosolyodott a lány reakcióján. Eleget tett a kérésének, egyetlen gyors mozdulattal letolta az alsóját, majd egyszerűen félretűrte a bugyiját és mélyen beléhatolt.

~ Merlinre ez a lány mindig teljesen elvette a józan eszét. ~ élvezettel hallgatta a finom halk nyögéseit.

Nem szóltak többet egymáshoz. Percekig csak a sóhajaik, és a halk nyögéseik törték meg a szoba csendjét, aztán Angelika egyre kéjesebben nyögött és apró körmeit erőteljesen a hátába vájta. Majd érezte, hogy a lány egyik keze finoman a tarkójára siklik és megcirógatja a szőke tincseket a nyakán.
~ Ha tudná, hogy ezt mennyire imádom! Néha azt kívánom bárcsak elmondhatnám neki. ~Ám ahelyett, hogy bármit is mondott volna csak lökött rajta még párat.

- Draco... - nyögte Angelika kéjesen a fiú nevét, mielőtt a testét elöntötte a kielégülés tiszta gyönyöre. A feje előre bukott a szőke fiú vállára, és a nyakába pihegve hagyta, hogy ő is kielégítse magát. Szorosan hozzá bújva várta, hogy mindkettőjükről elvonuljon a mámor mindent elsöprő hulláma, miközben gyengéden a selymes tincseket cirógatta Draco tarkóján.

Tomboló vágy { BEFEJEZETT } Where stories live. Discover now