Mikor másnap reggel Angelika felébredt feltett szándéka volt mihamarabb beszélni Ginnyvel. El is indult, hogy megkeresse és a hatalmas étkezőben találta meg. Éppen reggelizett Harry, Ron és Hermione társaságában.
- Jó reggelt! — köszönt mosolyogva. - Hát a többiek?
- Jó reggelt Angi! Úgylátszik kivételesen mindenki korábban kelt nálunk. Szokatlan nem?-kérdezte a kis vörös barátnője.
- Nekem ugyan nem. - mondta Ron vigyorogva.
- Azt mindjárt gondoltuk. Ülj le Angelika! Reggelizz velünk Molly isteni omlettet készített. - invitálta Hermione.
- Hát igazából Ginnyvel akartam beszélni, de persze rá ér reggeli után is. - mondta miközben helyet foglalt, Ginny melett aki erre kíváncsian rá pillantott. - És miről szólt a reggeli közbeni diskurzus mielőtt megzavartam? - váltott témát, még mielőtt a Weasley lány faggatni kezdhette volna.
- Igazából pont a sikeres elterelő hadművelet és a szöktetésetek részleteiről beszélgettünk.
- Megint? Azthittem ezt a témát már kiveséztük. - mondta kissé unottan Angelika miközben szedett magának egy pirítóst és egy adag omlettet.
- Hát igen Ginny pont aztmondta mielőtt bejöttél, mennyire sajnálja, hogy Mcgalagony professzor nem rá osztotta Malfoy szedálását. - mondta Ron vigyorogva.
Angelika kezében megremegett a villa a mardekáros nevének említésére,de igyekezett érdektelen arcot vágni és enni kezdett.
- De azok után, hogy hetekig el kellett őt viselnetek, nem csoda, hogy a tanárnő úgy gondolta titeket illet ez a kellemes feladat. - vonta meg a vállát Ginny. - Tényleg amúgy nem is mondtátok még mit csináltatok vele végül. Elég sokára értetek utol minket. Talán kipróbáltad rajta az egyik mókás francia ártást amiről meséltél??
- Nem csináltam vele semmit. Luna elkábította, aztán ott hagytuk. - mondta feszülten, és a kelleténél kicsit erősebben szúrt fel a villájára egy darab rántottát.
- Tényleg? Amennyi időt eltöltöttetek vele, és amilyen kis heves tudsz lenni szinte biztos voltam benne, hogy kitalálsz neki valamit. - mondta Ginny összeráncolt szemöldökkel.
- Nem is vagyok heves. - mondta duzzogva.
- Nem??! Akkor ki volt az aki gummiláb rontást küldött Pansy Parkinsonra mert megjegyzést tett az akcentusára??-kérdezte a könyökével bökdösve.
- Jó! Az tényleg én voltam. - mondta mosolyogva, de még mindig nem nézett fel a tanyérjából.
- Akkor nem értem, hogy...
- Egyszerűen nem éreztem szükségét Ginny!-csattant rá a lányra, aki erre összerezzent. - Bocsi én csak.. - de nem igazán tudta, hogy fejezze be.
- Szerintem Angelika úgy gondolta, hogy Malfoy úgyis megkapja a büntetését Voldemorttól mikor kiderül, hogy megszöktettétek őket. - sietett a segítségére Hermione.
- Na ja! Remélem, hogy ha mást nem legalább átrendezi a képét annak az öntelt görénynek! - horrkantotta szórakozottan Ron.
Angelikának ez a megjegyzés már sok volt, hangos csörömpölés kíséretében a tányérra dobta a villáját felpattant és egyszerűen ott hagyta a többieket.
- Hát belé meg mi ütött? - kérdezte Ron meglepetten.
- Nem tudom. - nézett összeráncolt szemöldökkel a lány után Ginny. - Nagyon furán viselkedik mióta itt van. Semmit nem akar mesélni arról mi történt míg be voltak zárva. Ami nagyon fura, mert Angelika Fobs az egyik legnyíltabb boszorkány akivel valaha is találkoztam.
YOU ARE READING
Tomboló vágy { BEFEJEZETT }
FanfictionRészlet : "Angelikának legalább egy percbe, de talán többe is telt mire rá jött mi történik. Nem elég, hogy hagyta, hogy Malfoy megcsókólja de szégyen szemre még vissza is csókolt neki. Mikor végre észhez tért dühösen ellökte magától, sőt még egy po...