2. Fejezet

675 18 4
                                    

Angelika Fobs még mindig dühösen bámulta a zárt ajtót, amit pár perce Draco Malfoy becsapott maga után. A Malfoy fiú pont olyan volt amilyennek Ginny leírta neki a beszélgetéseik során: magas, sápadt, tejföl szőke, kék szemű.
~ Nem. ~gondolta Angelika magában, neki inkább szürkének tűntek a fiú szemei, pont olyan szürkének mint a tomboló viharok előtti esőfelhők. Luna lassan elindult mellőle az asztalra letett vizes kancsók és poharak felé.

- Gyertek, igyatok. - szólt a hollóhátas évfolyamtársa. - Malfoy talán halálfaló, de szerintem nem hazudott mikor azt mondta, a víz nem mérgezett.

A mögötte álló alsóbb éves lányok szinte futva indultak meg a víz felé amit Luna elkezdett nagyjából egyenlő mennyiségben kitölteni a poharakba. Nem is csoda hiszen már vagy egy napja zárták be őket a pince szobába és azóta nem ittak, és nem ettek semmit. Sóhajtott egyet engedve eddig feszült testtartásán és elindult a többiek felé. Magához vett egy pohár vizet és lerogyott az egyik karosszékbe.~ Hogy a fenébe jutottak idáig? ~ tette fel a kérdést már vagy századszorra magának a poharat bámulva. Az iskola elesett. Harry Potter megsérült és a rend tagjainak épphogycsak sikerült megmenteni Voldemort orra elől. Ezt Luna mondta neki miután csatlakozott hozzájuk fogolyként. Angelika feladata volt, hogy azt a kevés megmaradt 4-ed és alsóbb éves diákot akiket a szüleik a háború ellenére vissza engedtek az iskolába megvédje a támadás alatt. Mcgalagony bízta meg ezzel a feladattal, és bár ő inkább harcolni szeretett volna a többiekkel együtt, a professzor azt mondta neki akkor lenne nyugodt ha tudná a fiatalabb tanulók biztonságban lesznek a pincében, vele. Megtiszteltetésnek érezte, hogy a professzor asszony szerint ő volt erre a feladatra a legalkamasabb. De kudarcot valott. Az iskolából mindenki aki a jó oldalon harcolt vagy meghalt vagy elmenekült, ő pedig ott rekedt a gyerekekkel a pincében. Mennyire megkönnyebbült mikor meglátta belépni a pince ajtón Lunát, de aztán látta, hogy a lány háta mögött belép nem is egy hanem három halálfaló. A férfi aki közvetlenül a hollóhátas lány mögött állt pálcáját a hátának szorítva közölte vele és a többi diákkal, ha nem rakják le a pálcát az iskolatársuk meghal. A többiek rögtön le rakták a pálcát és bár ő alig ismerte a Lovegood lányt semmiképp nem akarta, hogy a halála az ő lelkén száradjon. Eldobta hát a pálcáját a többi közé és hagyta hogy Lunával és a többi lánnyal együtt bezárják ebbe a szobába, míg a fiúkat valószínűleg egy másikba kisérték. Az elmúlt nagyjából egy napot Lunával együtt azzal töltötte, hogy a kisebb lányokat vigasztalták és nyugtatták. Míg a többiek éjjel pihentek a hollóhátas lány elmesélte neki amit a fent zajló csatából látott. Biztos volt benne, hogy Harry és a többiek meg menekültek, de nem tudta biztosan mennyire sérült meg a fiú.
CSak azt tudták, hogy Voldemort minden áron be akarja fejezni amit elkezdett és végezni akar a Potter fiúval. Biztos volt benne hogyha lett volna lehetősége rá Mcgalagony vissza jött volna értük, de a nyilvánvaló túl erő mellett ez öngyilkos küldetésnek tűnt. Ráadásul akinek volt egy kis esze sejthette, hogy a sötét varázsló túszként vagy csaliként akarja majd őket felhasználni Harry és a rend ellen. A Malfoy fiú is bizonyosan erre utalt az előbb.

🔶
Angelika hónapokkal azelőtt kitünő jegyekkel iratkozott át a Beauxbatonsból a Roxfortba. Az apja angol volt de évekkel a születése előtt kitelepült franciaországba ahol beleszerettett a lány anyjába, aki mugli volt. Az apja auror parancsnokként dolgozott a francia mágiaügyi minisztériumban és mikor hallotta, hogy mi történt szülőhazájában kötelességének érezte, hogy haza térjen és részt vegyen a Voldemort elleni harcokban. A lányt és az anyját franciaországban akarta hagyni, de Angelika biztos volt benne, hogy a sötét varázsló nem fog megállni ha sikerül neki leigázni az angol varázsló világot.Meggyőzte az apját, hogy az anyja nagyobb biztonságban lesz ha a mugli nagyszüleihez költözik és ki marad mindenből ami az ő világukkal és a háborúval kapcsolatos. Mivel apja folyton a Voldemort ellen munkálkodó csapatokkal dolgozott Angelika úgy döntött be iratkozik a Roxfortba. Joel nem örült a lánya döntésének, de tudta, hogy a lány pont olyan makacs mint ő és felesleges akár csak megprobálni is meggyőzni arról, hogy az iskola jelenleg nem biztonságos. Így nehéz szívvel bár de hagyta, hogy a lánya szeptemberben felszálljon az iskolai vonatra ő pedig bele vetette magát a háborúba. Bár apjának igaza volt az iskolával kapcsolatban. A lány úgy érezte semmit se csinálna másképp, hiszen akkor ki tudja ki lenne itt a kisebbekkel és Lunával.
🔸️

Tomboló vágy { BEFEJEZETT } Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon