Angelika másnap reggel meglepően korán ébredt legalábbis ahoz képest, hogy hajnali három óra volt mire a Dracoval töltött lopott órácska után ágyba került. Mivel még mindig csak reggel nyolc óra volt kicsit meglepte, hogy Luna már nem volt a szobában, de mivel mostanában mindig Nevillel volt arra gondolt a fiú valószínűleg már ki is csalta a hollóhátas lányt a kertbe. A kevés alvás ellnére kifejezetten kipihentnek érezte magát és jókedve is volt, az egyetlen dolog ami kissé zavarta, hogy majd éhen akart halni. Ezért gyorsan lezuhanyozott és felöltözött, majd fütyörészve elindult az étkezőbe, hogy meglesse ezúttal milyen finom reggelit készített Ginny anyukája.
- Á! Miss Fobs. Jóreggelt! - üdvözölte Mcgalagony professzor mikor belépett.
- Jó reggelt mindenkinek! - köszönt széles mosollyal az arcán.
Az étkezőben díszes női társaság gyűlt össze. Mcgalagony tanárnőn kívül ott volt még Ginny és az édesanyja és Hermione.
- Gyere kis drágám. Ülj le és reggeliz meg velünk csináltam gofrit és palacsintát, de vannak finom szendvicsek is ha inkább azt kívánnál. - intette az asztalhoz Missis Weasley.
- Köszönöm Molly. Farkas éhes vagyok. - mondta mosolyogva. Helyet foglalt és szedett magának pár szendvicset.
- Micsoda mosoly!Jó önt végre jókedvűnek látni Angelika. Van valami különösebb oka is vagy csak jól aludt? - kérdezte az idősödő boszorkány mosolyogva, mire Ginny kiköpte a töklevét, aztán köhögni kezdett.
- Ginny drágám jól vagy! Félrenyeltél? -kérdezte a lányát Molly.
- Csak jól aludtam. - válaszolta a lány Mcgalagonynak mosolyogva. Aztán figyelmeztető pillantást küldött a vöröshajú barátnője felé, hogy szedje össze magát.
Ezután jóízűen és ami azt illeti elég gyorsan megreggelizett, és nem lepte meg, hogy Ginny rögtön párbaj gyakorlásra invitálta mikor végzett.
🔶️
-A jókedvedből és az éhségedből ítélve Malfoy megint jól teljesíthetett. - cukkolta a Ginny miközben leült az erdő szélén lévő padra.
- Jól sejtem, hogy nem is fogunk gyakorolni? - ült le a lány mellé egy hatalmas sóhaj kíséretében.
- Ugyan már Ang, ha már hajlandó vagyok mindenki előtt falazni neked, akkor megérdemlem, hogy legalább elmeséld mit műveltek ti ketten.
- Luna is falaz nekem mégse vár részletes beszámolót a szexuáliséletemről. - mondta Angelika kicsit durcásan.
- De Luna közel sem olyan kíváncsi természet, mint én. - vonta meg a vállát vigyorogva Ginny. - És eddig amúgy sem meséltél semmi konkrétat, mert vagy nem voltunk kettesben vagy mindig megzavart valaki. Szóval? Had halljam mi olyan fantasztikus mardekár szőke hercegében ami miatt sosem tudsz neki nemet mondani még ha egy erdőben találkoztok is.
- Igazából, most nem az erdőben voltunk hanem... A Malfoy kúriában. A hálószobájában.
- NE MÁÁÁR! Egyszerűen haza vitt téged? Mi lesz a következő alkalommal? Bemutat a szüleinek? Szép kis jelenet lenne. Képzeld csak el Mr és Missis Malfoy arcát mikor kiderül, hogy az egyetlen fiúk beleesett egy félvér boszorkányba. - nevetgélt Ginny.
- Ez egyáltalán nem vicces Gin. Nem elég ez a rohadt háborúsdi körülöttünk, muszáj még arra is emlékeztetned, hogy a szülei valószínűleg akkor is ki nem állhatnának, ha békeidő lenne? Merlinre ez az egész annyira nevetségesen lehetetlen, mintha el lennénk átkozva vagy ilyesmi. - mondta kissé zaklatottan miközben megmaszírozta a halántékát ugyanis Ginny eszme futtatásától Draco szüleivel kapcsolatban egyből megfájdult kissé a feje.
YOU ARE READING
Tomboló vágy { BEFEJEZETT }
FanfictionRészlet : "Angelikának legalább egy percbe, de talán többe is telt mire rá jött mi történik. Nem elég, hogy hagyta, hogy Malfoy megcsókólja de szégyen szemre még vissza is csókolt neki. Mikor végre észhez tért dühösen ellökte magától, sőt még egy po...