16. Fejezet (+18)

392 13 0
                                    

Figyelem kedves olvasó! A fejezet erotikus jeleneteket tartalmaz!

Mikor a fiú éjjel érte jött, Angelika minden ellenkezés nélkül követte a szobájába, de nem ült le az ágyra ahogy általában szokott. Inkább elkezdett lassan körbe sétálni a szobában minden bútort jól megnézett magának, majd megállt a könyvespolc előtt és a könyvek címét kezdte olvasgatni. Észre se vette amikor Draco mögé lépett, már csak a fiú leheletét érezte a nyakán mielőtt megcsókólta.

- Miért csináltad Malfoy? - kérdezte halkan. - Tényleg csak azért játszottad el, hogy törődsz velem, mert hálát vársz érte?

Draco ereiben megfagyott a vér, hát mégsem sikerült teljesen meggyőznie. Se baj erre is felkészült, már meg is volt a tökéletes válasza a lány kérdésre.

- Te magad mondtad, hogy egy jó sexért bármire hajlandó vagyok.

- Egy jó sexért bárkivel, vagy egy jó sexért velem? - kérdezte Angelika dühösen miközben megpördült, hogy a fiú szemébe nézhessen. Draco egyszál alsónadrágban állt előtte, és a hangja érzelemmentes volt mikor megszólalt.

- Egy jó sexért bárkivel, csak éppen te vagy kéznél. - mondta, mire a lány lekevert neki egy pofont.

Angelika remegett a dühtől, a szeme villámokat szórt.

- Ezt.. azthiszem megérdemeltem..-vigyorodott el Draco az arcát dörzsölgetve.

- Meg vagy még kettőt, hármat! - fújta dühösen a lány, és újabb pofonra emelte a kezét, de Draco elkapta a karját és magához rántotta.

- Ne merészeld.. - sziszegte fenyegetően. A viharszürke szeme úgy izott, hogy Angelika azt hitte menten lángra kap.

Most először fordult meg a fejében hogy a fiú talán mégis képes lenne komolyan bántani. Nem hunyta le a szemét, állta a mardekáros izzó pillantását, de a teste finoman remegni kezdett. Félt, de valami számára is érthetetlen módon izgatta is a helyzet.
~ Merlinre teljesen megőrültem, még annak a gondolata is izgat, hogy esetleg bántani fog, ez már tényleg beteges. Azt hittem ennél én különb vagyok. ~

- Különb mi? - kérdezte a fiú, és az ujjai végigsiklottak a lány ajkain, hogy aztán az ujjai a nyakára, majd a melleire tévedjenek.

Már megint a gondolataiban turkál, ezt még megkeserüli! Igyekezzett úrrá lenni a gondolatain, hogy a fiú pontosan azt hallja és lássa amit ő akar. ~ Mi a fenét keresek egyáltalán itt? Hiszen annyira nem is jó vele, Andy sokkal gyengédebb volt és odaadóbb.. ~ lehunyta a szemét és hagyta, hogy elárasszák a jóképű mugli fiúval átélt pillanatok emlékképei.

- Tudom, hogy direkt csinálod Angelika, ne idegesíts fel, mert nem lesz jó vége!

~ És vajon Deannel milyen lenne? Hiszen hónapok óta oda van értem. Biztos bármit megtenne nekem...~próbálta elképzelni, de Draco mérgesen a hajába markolt és hátra rántotta a fejét. Kinyiotta a szemét, a pillantásuk összevillant.(mindkettőjük szemében más érzelem volt: Angelika szemében dac, Draco szemében düh villant)

- Ne merészeld! - sziszegte a fiú, miközben ő egyenesen a szemébe nézve továbbra is azt próbálta elképzelni milyen lehet Deannel.

- Eressz el te szemét állat! - sziszegte, és megprobálta eltolni magától.

Legnagyobb meglepetésére Draco eleget tett a kérésének és elengedte a haját, viszont még mindig vészesen közel volt hozzá, szinte az ajkán érezte a mentolos leheletét.

- Az enyém vagy! - suttogta a fiú dühösen az ajkára, és a derekánál fogva újra szorosan magához húzta.

- Soha! Ne érj hozzám többet ! - csattant a lány dühösen, a szeme szokás szerint szikrákat szórt, az arca teljesen kipirult és az ajka enyhén szétnyílt ahogy zihált. Draco most gyönyörűbbnek látta mint valaha. Mohón vetette rá magát a puha ajkakra, nem törődve a lány tiltakozásával. Egyik keze újra a hajába markolt, és a másik kezével pedig lefogta a kapálódzó kezeit, megszakította csókot és elhúzodott, hogy a szemébe nézhessen.

Tomboló vágy { BEFEJEZETT } Where stories live. Discover now