5. Fejezet

465 14 0
                                    

Angelikának legalább egy percbe, de talán többe is telt mire rá jött mi történik. Nem elég, hogy hagyta, hogy Malfoy megcsókólja de szégyen szemre még vissza is csókolt neki. Mikor végre észhez tért dühösen ellökte magától, sőt még egy pofont is le kevert neki.

- Áuuu! Ezt meg most miért kellett? - kérdezte a mardekáros, és olyan képet vágott mint egy durcás kisgyerek.

- Miért? Hogy miééért?- kérdezte szinte sikítva.- Mégis mi a jó fészkes fenét képzelsz te magadról Malfoy?? Mégis miért csókóltál meg?

Draco szája kissé gúnyos mosolyra húzódott.

-Mert kíváncsi voltál, hogy csókolok. Én csak kielégítettem a kiváncsiságodat. - vonta meg a vállát.

Angelika összeráncolt a szemöldökkel nézett a fiúra.

- Semmi ilyesmit nem mondtam. Ebben teljesen biztos vagyok.

- Nem is kellett mondanod. A gondolataid olyan hangosak voltak, alig kellett koncentrálnom, hogy meghalljam őket. - vigyorgott a mardekáros szemtelenül.

- Te bele néztél a fejembe??! Micsoda tipikus sunyi mardekáros húzás. - üvöltött a fiúra.

- Ugyan már ne játszd meg magad, éreztem, hogy élvezted. - mondta Draco még mindig levakarhatatlan vigyorral az arcán.

- Álmodban Malfoy. - szűrte a fogai között.

- Ugyan kislány. Nincs itt senki más. Nyugodtan bevallhatod. Megcsókólt egy aljas, gyáva halálfaló és te viszonoztad, sőt mitöbb élvezted is. Ezért még nem fognak a Wizengamot elé állítani.

- Nem viszonoztam és nem élveztem! - csattant fel idegesen.

- Na persze! - nevetgélt jóízűen a tejföl szőke.

- Vissza akarok menni a többiekhez. - dobbantott a lábával a padlón Angelika még ha ettől a mozdulattól úgyis érezte magát mint egy durcás kislány.

Draco kedvtelve nézte a lány durcás viselkedését. Egyszerűen nem tudott gátat szabni a rajta eluralkodó jókedvnek még annak ellenére sem, hogy az arca még mindig égett az elcsattant pofontól. Teljesen mindegy volt mit állít a griffendéles. A gondolatai és a testének reakciói elárulták, hogy bármennyire is próbálja tagadni akarta azt a csókot. És ez neki épp elég volt, sőt igazából sokkal jobban simogatta az egóját a tény, hogy teljesen mindegy mennyire megveti a lány a hibái miatt mégsem tud teljesen ellenállni neki. Tehát sötétjegy és halálfalóság ide vagy oda mégsem vesztette el az ellenállhatatlan sármját teljesen. Még mindig levakarhatatlan vigyor terült szét az arcán.

- Ne vigyorogj te seggfej! Nem hallottad amit mondtam? Vissza akarok menni a többiekhez.- hisztizett tovább a lány.

Draco kényszerítette magát, hogy megkeményítse arcvonásait és igyekezett jókedve ellenére szigorú fejet vágni.

- Már megint azt hiszed, hogy van beleszólásod a dolgokba, hát el kell, hogy keserítselek. Az én gondjaimra bíztak titeket és jelen pillanatban az a legjobb esélyed, hogy túl éld az itt töltött időt, ha azt teszed amit mondok.

- Szóval azért mentettél meg attól az izomagyú baromtól, hogy te tehesd velem ugyanazt amit ő tervezett? - kérdezte minnél több határozottságot erőltetve a hangjába.

Kíváncsian fürkészte a szőke fiú arcát, de arról nem lehetett leolvasni a választ. Csak nézett rá azokkal a hideg szürke szemekkel. Angelikát átjárta a félelem, bár ezt persze sosem mutatta volna ki. Nem volt prűd, sőt igazából már ártatlannak sem volt nevezhető, az előző nyáron ugyanis volt egy forró nyári kalandja egy idősebb mugli fiúval.
És pont az iskola megtámadása előtt pár héttel kezdett el randizgatni Ginny exével Dean Thomassal, bár az is igaz, hogy még semmi nem történt közöttük.
De a gondolat, hogy akarata ellenére érjenek hozzá a frászt hozta rá. Ám ami ennél is jobban megrémítette az, hogy át futott az agyán, hogy lehet még élvezné is, ha az illető aki hozzá érne Malfoy lenne.
~ Ez már szinte beteges.~ fedte meg magát. Ennyire azért nem nagy szám a srác, mégha a nyilvánvaló jellem hibáit nem is vesszük figyelembe. ~ És a csók sem volt annyira nagy szám! ~ győzködte magát. Csak remélni tudta, hogy a fiú pálca nélkül nem tud olvasni a gondolataiban. Tudta, hogy a legjobb legilimentorok pálca nélkül is képesek bele látni mások fejébe, de fiú csak egy évvel idősebb nála, már az is kész csoda, hogy képes elvégezni ezt a nehéz varázslatot főleg nonverbálisan. Lehetetlen, hogy pálca nélkül is képes legyen rá. Draco halk sóhajtása szakította félbe az elmélkedését.

Tomboló vágy { BEFEJEZETT } Donde viven las historias. Descúbrelo ahora