42. Fejezet (+18)

290 12 0
                                    

Figyelem kedves olvasó! A fejezet erotikus jeleneteket tartalmaz!

-Már kezdtem azt hinni, hogy Ginnyvel akarod tölteni az éjszakát. - mondta Draco Angelikának.
Mikor a lány végre méltóztatott megjelenni az immár közös hálószobájukban.

A griffendéles egész nap kerülte, és mivel gondolatban franciára váltott még csak azt se tudta kiolvasni a fejéből, hogy pontosan miért. Persze sejtette, hogy reggel eléggé fel bosszantotta azzal, hogy flörtölt Bellával, (vagyis inkább, hogy hagyta, hogy a lány flörötljön vele) de az ösztönei azt súgták, hogy nem ez az elsődleges oka Angelika viselkedésének.

- Nem hiszem, hogy Harry örült volna, ha kitúrom Ginny mellől az ágyból.

- Annak már annál inkább, ha bebújhatott volna mellétek ő is...- motyogta az orra alatt, miközben újra a könyvet kezdte bámulni, amit unalmában olvasgatott míg a lányra várt.

- Szerintem nem vágyik ilyesmire. - forgatta meg a szemét Angelika. - Van aki beéri egy nővel is. - tette hozzá élesen.

Draco felhúzta a szemöldökét és újra rá pillantott, a csinos kis boszorkányra a könyv fölött.

- Ez most célzás volt? - kérdezte a lánytól mosolyogva. - Pontosan tudod, hogy csak azért reagáltam Bella szánalmas csábítási trükjjeire, hogy bosszantsalak. - mondta, miközben lerakta a könyvet az éjjeli szekrényre,és figyelte ahogy Angelika a szekrényben turkál.

Draco felkelt az ágyból és a lány mögé lopakodott.

- Sikerült is felbosszantanod vele! Remélem jól szórakoztál, mert ha nem költözött volna már be ő és Amy a szobába amibe eddig aludtam, most biztos nem lennék itt! - mondta, miközben végre megtalálta a hálóingjét.
Amikor a hálóinggel a kezében megfordult, a fiú már ott állt közvetlenül mögötte. Eddig igyekezett figyelmen kívül hagyni, hogy egyszál alsónadrágban várt rá, de most, hogy szinte bele ütközött a szőkeség izmos mellkasába, ez már egyre nehezebb feladatnak bizonyult.
Draco az álla alá nyúlt, és megemelte a fejét, így kényszerítve rá, hogy a szemébe nézzen.
A hatalmas szürke szemek mint mindig most is teljesen megbabonázták.

- Pedig mostmár nincs menekvés te kis sárkány! - mondta mosolyogva. - Minden éjszaka az enyém vagy, és azt teszek veled amit csak akarok! - súgta lágyan a fülébe Draco.

Minden akarat erejére szüksége volt, hogy ne remegjen meg attól, ahogy a fiú lehelete az érzékeny bőrt csiklandozta a fülénél, mint általában.

- A múltkor már megmondtam neked Malfoy, hogy nem simíthatsz el mindent szexxel! - mondta, miközben eltolta magától.

Dracot egy pillanat alatt felpaprikázta az elutasítás, pedig elhatározta, hogy Angelika egész napos duzzogása ellenére nem akar veszekedni a lánnyal.

- Beszélgethetünk is, ha ragaszkodsz hozzá! Mondjuk kezdhetnénk azzal, hogy el mondod mi bajod van pontosan! Mert mindketten tudjuk, hogy nem csupán arról van szó, hogy felbosszantott a kis színjátékom. - hadarta dühösen. - Azt mondtad meg kell osztanunk egymással a gondolatainkat és az érzéseinket. Felfogtam, hogy nem akarod, hogy tudjam mire gondolsz hiszen egésznapra franciára váltottál, de azt azért így is éreztem, hogy van valami baj. Szóval halljam!!

- Elég bosszantó, ha nem látsz bele a másik fejébe, és ő nem mondja el mit gondol, nem igaz? - kérdezte gonosz mosollyal a szőke lány. - Gondolkozz el ezen kicsit, míg én lezuhanyozom. - tette hozzá, aztán gyorsan eliszkolt a döbbent fiú mellett, elsietett a fürdőszobába és a biztonság kedvéért varázslattal magára zárta az ajtót.

Draco miután magához tért a dühös döbbenetből megpróbált Angelika után menni a fürdőszobába, de az ajtó zárva volt.
Visszatrappolt a szobába és hanyatt vágta magát az ágyon. Merlinre, mikor reggel kiderült, hogy a lány "átköltözik" hozzá, egyáltalán nem így képzelte el ezt az estét.
~Talán bocsánatot kellene kérnem a reggeli kis műsorért... ~

Tomboló vágy { BEFEJEZETT } Onde histórias criam vida. Descubra agora