Bölüm 1

109K 3.8K 838
                                    

Enes ağabey bu saatte rahatsız ediyorum, lütfen kusuruma bakma.

Ben Elif.

İrem'e bir türlü ulaşamadım.

Hiç böyle telefonu açmamazlık yapmazdı. Bende haliyle merak ettim.

Eğer yanındaysa, rica etsem ona telefonuna bakmasını söyler misin?

Ve tekrardan rahatsız ettiğim için kusura bakma.


Enes ağabeye mesajı attıktan sonra telefonu kapatıp yanıma koydum. Stresle bacağımı sallamaya başladım. Enes ağabeyin telefon numarasını bulana kadar canım çıkmıştı. Telefon numarasını değiştirdiğini biliyordum ancak İrem'den yeni numarayı almak aklıma gelmemişti. İhtiyacım olmuyordu, çünkü benim canım arkadaşım telefonu her zaman açardı. 

Bugün onun yanına gidecekti. Tam sınıra gideceği için hiç rahat değildim. İrem, ağabeyine sürpriz yapmak istemişti. Onu ne kadar özlediğini tahmin edebiliyordum, her ne kadar bana belli etmemeye çalışsada.

İrem telefonunu belki açar diye tekrar aradım. Sonuç değişmedi. Telefonuma gelen mesaj bildirimiyle anında mesaj sayfasına uçtum. Ama bu işte bir terslik var gibiydi.

Enes Ağabey: İrem kim lan

Gördüğüm mesajla kaşlarım çatılmıştı. Yani, Enes ağabeyin İrem'e onu sevdiğini hissettirmediğini biliyordum. Değişikti araları ama tanımamazlıktan gelmesini beklemiyordum. Zaten yanlış numaraya yazmadığıma emindim. Kuzenim ve Enes ağabey yaşıttılar aynı anda harp okulundan mezun olmuşlardı. Numarasını ondan almıştım.

Enes ağabey, kız kardeşin olan İrem.

 Bugün sana sürpriz yapacaktı, çoktan gelmiş olması gerekiyordu.

Enes Ağabey: Benim kız kardeşim yok

Enes Ağabey: Numaramı nereden buldun

Enes Ağabey: Beni zahmete sokmadan kimsen söyle

 Özür dilerim, sadece arkadaşıma ulaşamayınca merak etmiştim.

Enes Ağabey: Arkadaşını tanımadığımı anlamayacak kadar aptal mısın küçük kız

Enes Ağabey: Bu kadar basit bir şey için insanları sürekli rahatsız eder misin sen

Enes Ağabey: Arkadaşın küçük bir çocuk değilse emin ol senden sıkıldığı için açmamıştır telefonu

Enes Ağabey: Onu da bu kadar bunaltıyorsan demek ki

Enes Ağabey: Bırak arkadaşın rahat bir nefes alsın

Sizden tekrar ve tekrar özür dilerim.

'Enes Ağabey' kişisi engellendi.

'Enes ağabey' kişisi silindi.

Haklı mıydı? İrem de mi benden bıkmıştı. Olabilirdi, İrem'in hiçbir zaman bir aramayı cevaplamadığı olmamıştı. 

Herkesi bunaltıyorsun işte. Herkes senden rahatsız, en yakın arkadaşın bile. Yalnızsın, kabullen bunu.

İçimden geçen o lanet düşüncelerle nefesim daralmaya başlamıştı. Bir anda öğle vakti çölün ortasına düşmüş gibi terlemeye başladım.Koltuktan kalktığımda bacaklarım titremeye başladı, her an yere düşebilirdim. Bir yerlere tutuna tutuna evimizin küçük balkonuna çıktım. Nefes almaya ihtiyacım vardı. Balkondaki minderlere uzandım ve bu lanet olası titremelerin nefes daralmamın geçmesini bekledim. 

Titremem durunca ve nefes alışım düzene  girince üzerime yorgunluk çökmüştü. Kolumu kaldırıp balkon masasının üzerinde duran battaniyeyi alma gücü bulabildim kendimde. Biraz burada kestirsem iyi olacaktı.

Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin