"Ya öyle mi? Emin çok yakın arkadaşım." diye sordu Emirhan şaşkınlıkla.
"Sizden bahsettiğini hiç hatırlamıyorum." dedim bende. Bahsetmemişti.
"Bende biraz benim arkadaşım harikadır diye bahsetmiş olabilirim. Bilsem ağzımı açmazdım." diye fısıldadı İrem.
"Ailenin biriciğine erkek kankasından bahsedecek hali yoktur herhalde. Ondan duymamışsındır." dedi Enes ağabey.
"Yani bir tanedir benim arkadaşım." dedi İrem beni överek. Hani bilse ağzını bile açmazdı.
"Ne kadar buradalardasın? Ona göre gelip yemek yerim ben." dedi Deniz.
"Oğlum senide kapıda kovuyoruz, ne yapıp edip yine kapıdan giriyorsun." dedi Enes ağabey sitemle.
"Ama komutanım yemekler çok güzeldi." diye cevap verdi Deniz.
"Aşk olsun Deniz, ben yemek yapınca bu kadar gelmek istemiyorsun." dedi Merve abla alınmışçasına.
"Hayatım, bırak gelmek istemesin zaten." dedi Enes ağabey 'yapma' der gibi.
"Elif, bir şey söyle şuna. Yemeklerime ortak olmaya çalışıyor." dedi İrem, sanki annesine şikayet eder gibi.
"Siz aynı evdesiniz. İstediğin zaman yersin, ne olur bende yesem?" dedi Deniz İrem'e karşı.
"Abartmasan mı Deniz?" diye sordu Emirhan.
"Ama komutanım siz az önce dediniz ki," diye söze başladı Deniz.
"Kapat şu konuyu Deniz." dedi Emirhan onun sözünü keserek.
Telefonumun çalmasıyla salondan ayrıldım. Emin ağabey arıyordu.
"Emin ağabey," dedim.
"Nasıl gidiyor?" diye sordu.
"İyi. Enes ağabeyin arkadaşları geldi. Hatta Emirhan da burada biliyor musun?"dedim imayla.
"Ya hiç arayıp sormuyor beni bu aralar." demesiyle kahkaha atma isteğimi bastırdım.
"Öyle mi? Sanki anneannemlerdeyken 'Emirhan' dediğini duymuştum. Yanlış duymuşum o zaman."
"Öyledir Yaren. Dediğim gibi uzun zamandır konuşmadık. Sen iyisin o zaman?" diyerek konuyu değiştirdi.
"İyiyim. Ben içeri geçeyim. Kapatıyorum." dedim ve telefonu kapattım.
Salona geri döndüğümde Emirhan'a bakıp "Emin ağabeyim aradı." dedim. 'Öyle mi' dercesine kaşlarını kaldırdı.
"Beni mi özlemiş?" diye sordu alayla.
"Öyleymiş. O kadar uzun zamandır aramıyormuşsun ki, arkadaşlığınızı gözden geçirme kararı almış. İletmemi istedi Emirhan ağabey." dedim gülümseyerek.
"Konuşurum ben onunla ağabeyciğim." dedi. Ağabey kelimesini zorlukla söylemişti sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|
ChickLitBir kız var, içine kapanık kız. Belli bir alanı var kendince güvenli olan. Bu güvenli alanın dışına çıkmayan bir kız. Bu kız arkadaşı telefonlarına cevap vermeyince, arkadaşının ağabeyinin telefon numarasını alır. Ona verilen numaranın yanlış numar...