İki gün önce dünyam başıma yıkılmıştı. Kardeşim artık yoktu, var mıydı ötesi? Bir daha ona sarılamayacaktım. Uyanmayınca, onu uyandırmak için gıdıklayamayacaktım. Benim ona sevdiğimi anlattığım gibi, o bana sevdiğini anlatamayacaktı. Çünkü bir sevdiği olmayacaktı, aşık olamayacaktı. Keşke daha erken dönseydim.
Aklıma o günün gelmesiyle bana yazan kız aklıma geldi. Hak etmemişti, hiçbirini. Kendime olan sinirimi o kızdan çıkarmıştım. Aptalın önde gideniydim. Telefonu elime alıp o kıza mesaj yazdım ve engellendiğimi fark ettim.
Başka bir hat alıp ona yazdım.
Kaç gündür içim rahat etmediği için yazmak istedim ama engellendiğimi gördüm
O gün hiç olmadığım kadar öfkeliydim sizde tam o an yazınca size patladım
Tepkim size değildi kısacası
Bir anlık öfkeyle yazdığım şeylerdi
0556 *** ** **: Konuyu o gün kapattık beyefendi.
0556 *** ** **: Bana yazmanıza gerek yoktu.
Anladım
Ben bana size yazdıklarım için kızgın olduğunuzu düşünmüştüm
Galiba bu sözleri çok duyduğunuz için önemsemediniz
0556 *** ** **: Size birisi bunu daha önce söyledi mi bilmiyorum, söylemediyse ben söyleyeyim.
0556 *** ** **: İnsanları nasıl etkileyeceğini bilmeden kullandığınız cümleler, sizin için sadece öfke anında söylenilen şeyler olabilir ancak bazı insanlar için o cümleler can yakar.
0556 *** ** **: Bu dediğim sizi ne kadar etkiler bilmiyorum ama kırıcısınız beyefendi.
Cevap yazmaya kalktığımda engellenmiştim, yine. Kim olduğunu merak etmiştim.
Kimdi acaba? Bunu öğrenmek için Sinan'a numarayı gönderdim.
Sinan'ın gönderdiği belgeyi açtığımda kalbimin tam üstüne bir şey oturdu. Hayır, olmasındı. Sevdiğim kız, Yaren'im bana yazmıştı. Bende harika bir şekilde cevaplamıştım. Ona yazdıklarımı tekrar tekrar okudum.
Kafamın içinde Emin'in sesi dolanıp duruyordu.
"Komutandan izni alabildim. Panik atak geçirmiş, yanına gitmem lazım."
"Biraz hassas ve kırılgan. Hatta baya bir hassas."
"Bazen söylediğin en ufak bir şeyde panik atak geçirebilir."
"Birisi ona kırılacağı bir şey söylerse ve yalnız olursa panik atak geçirir."
Evde tekti o gün. Arkadaşı yok diye merak edip yazmıştı zaten. Oturduğum yerde kalakaldım. İnsanlar önümden gelip geçti, ben ona yazdıklarımın ağırlığıyla kalkamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|
Genç Kız EdebiyatıBir kız var, içine kapanık kız. Belli bir alanı var kendince güvenli olan. Bu güvenli alanın dışına çıkmayan bir kız. Bu kız arkadaşı telefonlarına cevap vermeyince, arkadaşının ağabeyinin telefon numarasını alır. Ona verilen numaranın yanlış numar...