Bölüm 15

47.9K 2.2K 132
                                    

Dedem hepimizi koltuklara oturtmuş, kendisi odada volta atıyordu. Beni, Eliz'i ve Ömer ağabeyimi ayrı oturtmuştu. Hepimiz dedemi izliyorduk. Ortam çok sessizdi. Anneannem baş köşe de 'hak ettiniz' bakışları atıyordu. Ortamdaki sessizliği Emin ağabeyimin telefon sesi bozdu.

"Dede buna gerçekten bakmam gerek." dedi ve dedemin cevap vermesine izin vermeden odadan çıktı.

"Kaytarmaya çalışıyor. Birde seni buna emanet ediyoruz." dedi Ömer ağabeyim. Nedir bunların birbirini çekememezliği?

"Yaren." dedemin sesiyle gülümseyerek ona baktım.

"Ben evime gelip canıma talip olan hadsizi neden senden, yengenlerden ya da kuzenlerinden değil de o uyuz heriften öğreniyorum." diye sordu sakin bir sesle. 

"Dede sende babaannemden öğrenseydin o zaman." dedi Hamza.

"Hamza seninle kan bağımız olduğuna dair inancımı her geçen gün kaybediyormuş gibi hissediyorum." dedi dedem umutsuzca.

"Neden ki?" 

Hamza'nın gayet ciddi sorusuyla herkes kendini gülmemek için zor tutuyordu.

"Dede bu kadar darılma bize. İstersen videoyu izletelim, hemde birçok farklı açıdan." dedi bu sefer gururla.

"Açsana o zaman Hamza." dedi dedem. Onun cevabıyla Hamza hemen ayaklanmıştı.

Hamza'ya değişik falan diyorduk ama sülalece değişiktik. Herkes videoları izlerken ben gün boyunca telefonumu elime yeni almıştım. İrem'in yazdığını görünce onunla konuştum. Hamza'dan videoları isteyip İrem'e atacaktım. Emirhan ağabeyde yazmıştı. Onunla olan sohbetimize girdim.

Emirhan Ağabey: Emin bir şeyler dedi de ondan ben 

Emirhan Ağabey: Yani isteme falan deyince ben

Emirhan Ağabey: Ondan sordum yani

Emirhan Ağabey: Sende meşgulsün galiba 

Emirhan Ağabey: Nasıldı

Emirhan Ağabey: Emin çok eğlendiğinizi söyledi 

Emirhan Ağabey: Güzeldir o zaman

Geç gördüm, kusuruma bakma.

Hazırlıklarla uğraştım, birde bizimkilerle.

Şimdi herkesin dikkati bu akşamın videosundayken telefonu elime alabildim.

Doğru, çok eğlendik.

Emin ağabeyim sana, size karşı nasıl bilmiyorum ama bugün yerde kahkaha atıyordu.

Emirhan Ağabey: Hadi be ordan

Emirhan Ağabey: Görmeden asla inanmam

Emirhan  Ağabey: Hem kahkaha atacak kadar ne olmuş olabilir

Emirhan Ağabey: Bana bu isteme işini anlattığında burnundan soluyordu

Videoyu atarım. Görmüş olursun ama bildiğini belli etme, lütfen.

Galiba sen olayı anlamamışsın ya da o anlatmamış.

Emirhan Ağabey: Neden bunu düşündün

Yengeme çok ısrar etmişler, hatta ben on altı yaşındayken söz takmakmış ilk istedikleri.

Yengem ısrarla reddetmiş tabi.

En son ne yaparsanız yapın evleneceklere getirmişler konuyu.

Onlara hak ettiklerini vermek içindi hazırlığımız.

Gerçi planladığımız gibi gitmeyince yapacaklarımızın yarısını yapabildik.

Dedemin haberi yoktu birde, yarın gelecekti.

Anneanneme sürpriz yapmak istemiş ama asıl sürprizi biz yaptık.

Emirhan Ağabey: Kızdı mı bari

Oturmuş videoları izliyor.

Emirhan Ağabey: Uzun zamandır bu kadar rahatladığımı hatırlamıyorum

Emirhan Ağabey: Bir an gerçekten evleniyorsun sandım

Emirhan Ağabey: Yorgun musun şimdi

Yoruldum ama değdi.

Emirhan Ağabey: Senden bir şey istemek istiyorum

Dinliyorum, Emirhan ağabey.

Emirhan Ağabey: Ağabey

Emirhan Ağabey: Yok ya da boşver

Emirhan Ağabey: İyi geceler sana

Bir şey mi oldu?

Böyle bir anda hemde.

Neden bir şey isteyecekken bir anda vazgeçtiğini anlamadım ama iyi geceler.

Tabii ki anlamıştım ancak bilmese de olurdu. Beni eminim ki görmüştü daha önce, Emin ağabeyin paylaştığı hikayelerde falan. 'Ağabey' demem zoruna gidiyordu çünkü beni seviyordu. Emin ağabey sağolsun, odamın kapısının önünde telefonla konuşursa duymama gibi bir ihtimalim yoktu.

Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin