Bölüm 29

28.3K 1.3K 9
                                    

"Komutanım!"

Deniz'in sesiyle kendime gelerek kollarından kurtuldum ve ocağın başına geçtim.

"Tavuklu pilavı duyunca uçmuşsun kardeşim." dedi Oğuz sırıtarak.

"Tavuklu pilav bu. Şakaya gelmez." dedi orhan somurtarak. "Siz niye geldiniz?" diyerek çıkıştı daha sonra.

"Yemekhane ortak alan komutanım." dedi Deniz.

"Yemek saati değil ama Deniz." dedi bu sefer.

"Evet komutanım değil, siz niye buradasınız?"

Deniz'in sorusuna bir süre cevap vermedi.

"Dikkat et! Pilavın dibi tutmasın." dedi. Muhattabı bendim sanırım.

"Tavuklu pilav yapmak ince iş, ben kontrole geldim." diye de devam etti. Bana daha çok benimle konuşmaya geldi gibi gelmişti.

"Elif aşçı değil miydi?" diye sordu Deniz. Kendi bildiğinden şüphe ettirdi çocuğu.

"Sütlaç kalmış fazladan. Alıyorum bunu." dedi Oğuz. Pilavın artık olduğuna kanaat getirip altını kapattım. Arkamı döndüğümde Oğuz sütlacın olduğu poşete uzanıyordu ki, Emirhan çevik bir hareketle poşeti eline aldı.

"Benim bu vermem sana." dedi çocuk gibi.

"Yeseydin kardeşim şimdiye kadar. Ben söylemesem aklına bile gelmezdi." dedi Oğuz onun bu hareketine anlam veremiyor gibi.

"Sonuç olarak bu benim için yapıldı, yani benim. Yaren'e sor istersen."

Deniz, Oğuz'a dönüp "Yaren kim?" diye sordu. "Elif'in ikinci adı ama kullanmıyor." diye cevap verdi Emirhan bilgin edasıyla.

Oğuz bu sefer bana döndü. Kaşlarını çatmıştı.

"İrem yapmadı mı bunu?" diye sordu.

"Tabii ki Yaren yaptı." dedi Emirhan benim yerime cevap vererek.

"Bana İrem'in yaptığını söyledi." dedi Oğuz. Sonrasında bu dediklerini onaylamak için bana baktı.

"Sende yalan söylemesen mi? Az önce benim için sütlaç yaptığını söylemiştin. Akşam canımın tatlı çektiğini söylemiştim hani."

Emirhan'ın söyledikleriyle oyuna geldiğimi fark ettim. Hain arkadaş İrem. Sana bunun hesabını sorarım İrem. Canına okuyacağım İrem.

İrem. İrem. İrem.

"Siz ne ara o kadar ileri gittiniz?" dedi Deniz kendi kendine.

"Tamam al sütlacını, yemedik." dedi Oğuz küskün bir tavırla.

"Bıraksam yiyecektin." dedi Emirhan altta kalmayarak.

"Benim işim bitti." diyip koşarak yemekhaneden çıktım.

Her seferinde yanımda bitiyordu ve ben yemekhaneden hep koşarak çıkıyordum. Hep onun yüzündendi.

Küstah ve kırıcı beyefendi.

Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin