Öncelikle Kırıcısınız Beyefendi benim yazdığım ilk kitap değil ama yayınladığım ilk kitap. Bende yeri her zaman ayrı olacak elbette. Final bölümünü yayınlanmadan 10 gün öncesinden yazıyorum size. İçimde buruk bir heyecan var. Finali yazmayı bitirdikten sonra 100k olduğumuzu gördüm.
Yazsaydım devam ettirebileceğim bir kurguydu. Gelen yorumlarda bu yöndeydi. Ancak bana göre tadında bıraktım. Yorumlarınızı okurken acaba dedim hep. Final için erken mi diye kendi içimde çok düşündüm.
Eğer istek gelirse özel bölüm atarım ya da bir sürpriz yapıp ikinci kitabı yazabilirim. Çünkü dediğim gibi yazsaydım uzayabilecek bir kurguydu. Bu konudaki fikirlerinizi belirtirseniz ona göre hareket ederim.
İlk aklıma düştüğü zaman 8 tane kitap taslağım vardı. Tabi hiçbiri bitmiş değil. Bu kurguyu da diğerleri gibi taslağımda çürütmeyi planlıyordum açıkçası. Her şeyimi anlattığım bir arkadaşımın okuması için yayınlamıştım. 2 ya da 3 bölümdü. Arkadaşım okuyunca silmeyi planlıyordum ama kimsenin okumasını beklemediğim kurgum ilk saatler için güzel bir okunma almıştı kanaatimce.
Bende böylelikle silmekten vazgeçtim. Şimdi dönüp baktığımda iyi ki diyorum.Şimdi fantastik bir kurgu yazmaya başladım. Kırıcısınız Beyefendi'den önce yazmaya başladığım bir kurguydu. Belkide siz bunu okurken ben yayınlamış olurum. Orasını bilemiyorum ama eğer yayınlamadıysam, yakın zamanda yayınlayacağımı söyleyebilirim. Çünkü gerçekten heyecanlandığım bir kurgu. Bu kurgunun bölümleri kısa olmayacak, bunu söyleyebilirim. (Bu konuda baya yorum aldığımdan söylemek istedim.)
Yazdığınız her yorumda ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Evde annemlere her iki saatte bir okunma sayımı söylüyorum. Etiketlerde ne kadar yükseldiğimi falan söylüyorum. Şu an yazdığım fantastik kurgumu yazma isteğimi canlandıran şeyler bunlardı belkide.
Kendimi ifade edemiyormuş gibi hissediyorum. Daha fazla ne yazabilirim hiçbir fikrim yok. 45 günlük bu yolculukta bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|
ChickLitBir kız var, içine kapanık kız. Belli bir alanı var kendince güvenli olan. Bu güvenli alanın dışına çıkmayan bir kız. Bu kız arkadaşı telefonlarına cevap vermeyince, arkadaşının ağabeyinin telefon numarasını alır. Ona verilen numaranın yanlış numar...