Emirhan dün bir şekilde toparlamıştı. Önceki gün konuştuklarını söylemişti. Yani bilmeseydim eğer inanırdım. Bir şeylerden şüphelendiğimin farkındaydı.
Olaya bak. Bana yazan Emirhan, Emin ağabeyimin yakın arkadaşı; Enes ağabeyin evine gelen Emirhan, yine Emin ağabeyimin arkadaşı. Tesadüfün böylesi yani. Anlamadığımı falan düşünmüyordur umarım.
Şimdi Enes ağabeylerle akşam yemeği yiyorduk. Bugün Ahsen, Merve ablayı rahat bırakmamıştı. Bu yüzden yemeği halledebileceğimi söylemiştim. Ne kadar ısrar etse de, Ahsen ondan daha inatçıydı.
"Elif, sen iş bulabildin mi?" diye sordu Enes ağabey. Başımı olumsuz manada salladım. Gerçi daha iş arayışına bile girmemiştim. Baba parasıyla hayat güzeldi.
"Bizim askeriyenin aşçısı işi bırakmış. Eğer düşünürsen bana söyle. İstersen yarın benimle gelirsin." dedi.
"Bende gelirim." diye atıldı İrem. Enes ağabey onun bu çıkışına anlam veremez bir ifadeyle baktı.
"Olur." dedim bende. Bir bakınmaktan zarar gelmezdi. Hem babamların benim burada kalmama izin vereceklerini sanmıyordum.
Sonraki gün Enes ağabeyle birlikte askeriyeye gitmiştim. Şartlar konuşulduğunda gayet makul gelmişti. Staj yaptığım yerde çalışmaya devam etseydim şartlar hemen hemen aynı olacaktı. Başka yerlerde çalışma şartları nasıldı bilmiyordum ama burayı da değerlendirebilirdim.
Eve gelince İrem'le konuşmuştum. Ben buradaysam, o da burada kalacakmış. Ondan sonrası normal geçmişti. Yine çardağa inmiştik. Bu sefer sadece Deniz vardı. Akşam olunca yemek yemiştik. Şimdi Ömer ağabeyime durumu anlatmam gerekiyordu.
Ömer ağabey, burada askeriyede aşçıya ihtiyaçları varmış.
Şartlar gayet uygun geldi bana.
Prensim: Tanıdığım bir aşçı yok
Ben varım.
Prensim: Orada mı çalışmak istiyorsun?
Emin değilim ama değerlendirebilirim.
Prensim: Bizim fabrikada yemek yapabilirsin
Burada da yapabilirim.
Prensim: Amcam ne düşünüyor bu konu hakkında
Düşünmüyor.
Prensim: Haberi mi yok
Evet.
Prensim: Bak seni kısıtlamak istemiyoruz ama ne bileyim
Prensim: Özlüyoruz kızım
Prensim: Eğer orada çalışmak istersen yine senin kararın
Prensim: Ama sen yokken amcamın aşk acısıyla uğraşmak istemiyorum
Emirhan da burada.
Prensim: Bak ne diyeceğim
Prensim: Bence biz oradan sana bir ev tutalım
Prensim: Bende seninle kalayım
Prensim: Hiç olmazsa birkaç ay
Olur.
Prensim: Amcamı bana bırak ben hallederim
Tamam, iyi geceler sana.
Prensim: İyi geceler prenses
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|
Chick-LitBir kız var, içine kapanık kız. Belli bir alanı var kendince güvenli olan. Bu güvenli alanın dışına çıkmayan bir kız. Bu kız arkadaşı telefonlarına cevap vermeyince, arkadaşının ağabeyinin telefon numarasını alır. Ona verilen numaranın yanlış numar...