Bölüm 43

20.9K 1.1K 27
                                    

"Olur." dedim gülümseyerek. O da gülümsüyordu sonra aklına bir şey gelmiş gibi gülümsemesi soldu. Sol elimi yanaklarına götürdüm.

"Bir şey mi oldu?" diye sordum yumuşak bir ses tonuyla.

"Benim yanımda getirebileceğim bir aile büyüğüm yok. Eğer ailen istemezse, sorun değil." dedi sesindeki hüzün canımı yakmıştı.

"Yalan söylemek kötü bir şeydir. Yüzbaşın var, timdekiler var, doktor olan arkadaşın var. Hem onlar olmasa bile bu niye sorun olsun?" dedim. Yanağındaki elim yavaşça yüzünü okşuyordu.

"Kardeşim vardı. Senin bana yazdığın gün öldü." dedi. Ne desem ya da ne yapsam acısı dinerdi? Dinmezdi.

"Başın sağolsun." diyebildim sadece.

"Benden yanına gelmemi istemişti ama ben gitmemiştim. Bir daha da göremedim onu. Sen yazmadan önce sinirliydim. Sana cevap verdikten sonra sinir krizi geçirdim zaten. Yazdıklarımın hiçbir bahanesi olamaz, biliyorum. Ben kendime kızgındım ve sinirimi senden çıkardım." dedi. O günle ilgili ilk kez konuşuyordu.

"Ailen gerçekten kimsesiz olmamı umursamaz mı?" diye sordu biraz bekledikten sonra.

"Umursamazlar. Zaten Ömer ağabeyim genel olarak her şeyi umursamaz. Kimse sorun etmeyecek, inan bana." dedim güven verircesine.

"Komutanım da gelmezse, ne olur?" diye sordu.

"Benimle aile olmak için evlenme teklif ettin bana, bende kabul ettim. Benim babam, senin baban. Benim ailem, senin ailen. Tek başınada gelsen sorun olmaz. Eğer heyecanını dindirecek birini istiyorsan, Emin ağabeyimi kız tarafı olmaktan men edebilirim." dedim. Konuştuğumuzdan beri yüzüme bakmıyordu.

"Yani geleyim mi?" diye sordu.

"Gel." dedim.

"Baban ne tepki verir sence?" diye sordu merakla.

"Bilmem, kalbine inebilir." dedim.

"Cidden mi?" diye sordu hayretle.

"Yok o kadar olmaz. Zaten yengem falan iyice onu, benim evleneceğim fikrine alıştırıyor. Sadece neden geleceğiniz konusunda söylenir durur. Birde sabote etmek için uğraşır. Neyse ki babamı gayet iyi tanıyorum ve bunun önlemlerini alacağım." dedim durumu izah etmek için.

"Tamam. O zaman ben şimdi gideyim. Birazdan buraya doluşurlar. İstersen eve bırakabilirim seni." dedi. Ona gerek olmadığını söylesemde beni dinlemedi. Beni evime bıraktı ve askeriyeye geri döndü.



Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin