Bölüm 35

25.3K 1.4K 57
                                    

"Kızım, neden telefona öyle bakıyorsun?"

Babamın sesiydi bu.

"Baba, sen uyumadın mı?" diye sordum

"Uyuyorum Yaren." dedi alayla. 

"Sen niye telefona öyle bakıyorsun?" diye sorusunu yineledi.

"Şeyden bakıyorum." dedim lafı geveleyerek. 

"N'oluyor amca?" dedi kurtarıcım.

"Telefona değişik değişik bakıyor. Anlamadım bende. Cevap verirse öğreneceğiz." dedi babam imalı imalı. 

"Baba sen bir otur bence." dedim. Dudaklarımı dişleyip Ömer ağabeyime baktım. 'Ben karışmam.' der gibi başını hafif sola yatırdı. Babamın yanına oturdu.

"Kızım bugün söyler misin, yoksa randevu mu alıp gelelim?" dedi babam.

"Tek seferde söyle, bitsin gitsin." dedi Ömer ağabeyin gayet rahat bir tavırla. 

"Nasıl bitip gidebilir acaba?" diye sordum sitemle.

"Bi' dakika, Ömer olayın ne olduğunu biliyor mu?" diye sordu babam hayretle. Başımı onaylar şekilde salladım. "Peki, neden o biliyor da ben bilmiyorum?" diye sordu.

"Sende şimdi öğrenirsin amca." dedi Ömer ağabeyim aynı rahatlıkla.

"Ben birinden hoşlanıyorum." dedim bir anda. Babam donmuş kalmıştı. Ömer ağabeyim onu dürtüyordu. Babam kendine geldiğinde gülümsedi.

"Olabilir böyle şeyler. Hoşlandı diye evlenecek değiller. Hoşlantı sadece, aşk değil. Rahatladım."

Babamın sözleriyle ne diyeceğimi bilemedim. Ömer ağabeyim alttan alttan sırıtıyordu. Bir şey söyleyeceğini anladığımda kaşlarımı 'yapma' dercesine kaldırdım.

"Amca, senin kızın hoşlanma aşamasını baya bir geçmiş. Bakma sen ona. Hem çocuğun hoşlanmadığı belli, aşık olmuş o da." dedi Ömer ağabeyim. Babam bana baktı ve dudaklarını büzdü. 

"Baba, bir şey söyler misin?" dedim tereddüt ederek. O ise omuz silkti. Adam ağladı ağlayacaktı. 

"Ben uyumaya gidiyorum. Söyle o hırsıza yarın gelsin." diyip kalktı. Kırılmıştı. Ona daha önce söylemediğim için kırılmıştı. 

"Amca, o kadar şey varken neden hırsız?" diye sordu Ömer ağabeyim.

"Kızımın kalbini çalmış, yetmemiş. Üstüne kızımı çalmaya kalkıyor! Ne diyeyim Ömer?" dedi babam sinirle. 

Sonra herkes uyumaya gitmişti.

Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin