Bölüm 36

25.2K 1.3K 20
                                    

Yemekhanede işimi bitirmiştim. Emirhan hala gelmemişti, bende haliyle merak ediyordum. Yemekhaneden çıkıp Emirhan'ı aramaya başlama karar verdim. Kaç kere aramıştım ama açmıyordu. 

Bir süre aradıktan sonra arka bahçeye çıktım. Şınav çekiyordular. Başlarında bir adam vardı. Galiba adamı kızdırmışlardı. Emirhan'a baktığımda zorlandığını gördüm, kan ter içinde kalmıştı. 

"Yeter!" diye bağırdı adam. Pardon, kükredi. Onun bağırmasıyla irkildim. Ayağa kalktıklarında Deniz beni fark edip Emirhan'ı dürttü. Emirhan bana doğru baktığında kocaman gülümsedi.

"Dağılabilir miyiz komutanım?" diye sordu adama dönüp. Adam başını sallar sallamaz yanımda bitti.

"Kusura bakma, gelemedim. Gördüğün gibi." dedi mahcup bir tavırla.

"Sorun değil." dedim içtenlikle.

"Keşke gelebilseydim, seni mutfakta izlemeyi seviyorum." dedi gülümseyerek. 

"Farkındayım." dedim bende ona karşılık.

"Ne yaptın benimle konuşmadığın süre boyunca ?" diye sordu ilgili bir tavırla.

"Babama söyledim ve akşam bize gelmeni söyledi. Ayrıca sana hırsız demiş olabilir. Kalbimi çalmışsın, birde beni çalmak istiyormuşsun." dedim. O da aynı babam gibi donup kalmıştı. Adını söylüyordum, omzuna hafifçe vuruyordum ama fayda vermiyordu.

Diğerleri de yanımıza gelmişti. O adam da vardı. Galiba Emirhan'ın daha önce bahsettiği yüzbaşı bu adamdı.

"Asker!" diye bağırdı adam. Yerimde sıçramıştım. Adam bana baktığında cidden korkmuştum. Çok sert bakıyordu. Emirhan hala aynı şekil duruyordu.

"Elif yapışsana dudağına, belki kendine gelir." dedi Deniz sırıtarak. 

"Yaren." dedi Emirhan mırıldanarak. "Komutanım, ben şınav çekemeye devam edeyim mi? Bu gece nöbette tutabilirim." diye sordu adama dönüp. Adam bomboş bakıyordu.

"Ne dedin de bu hale geldi?" diye sordu Oğuz. hepsi bariz bir şekilde şaşırmıştı.

"Babamın akşama çağırdığını söyledim." dedim. 

"Ben onun yerinde olsam, tayinimi başka yere isterdim. Konu sen olunca babandan korkulur." dedi Enes ağabey.

"Sen evine git." dedi yüzbaşı bana dönüp. Emirhan'a bakıp tereddüt etsemde adamın bakışları itiraz kabul etmiyordu. Bende mecbur evime gittim. Akşam kesinlikle olay çıkacaktı.


Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin