Yaptığım makarnayı yedikten sonra ortalığı biraz toparlamıştık. İkimize de yorgunluk çökünce odalarımıza çekilmiştik ikimizde.
Tam pijamalarımı giymiş uyumaya hazırken telefonuma mesaj gelmişti. Yatağa yatıp yorganın altına girdikten sonra telefonu elime aldım. Mesaj atan numara kayıtlı değildi.
0545 *** ** **: Kaç gündür içim rahat etmediği için yazmak istedim ama engellendiğimi gördüm
0545 *** ** **: O gün hiç olmadığım kadar öfkeliydim sizde tam o an yazınca size patladım
0545 *** ** **: Tepkim size değildi kısacası
0545 *** ** **: Bir anlık öfkeyle yazdığım şeylerdi
O gün yazdığım adamdı galiba. Özür dilemek için yazıyordu anladığım kadarıyla.
Konuyu o gün kapattık beyefendi.
Bana yazmanıza gerek yoktu.
0545 *** ** **: Anladım
0545 *** ** **: Ben bana size yazdıklarım için kızgın olduğunuzu düşünmüştüm
0545 *** ** **: Galiba bu sözleri çok duyduğunuz için önemsemediniz
Size birisi bunu daha önce söyledi mi bilmiyorum, söylemediyse ben söyleyeyim.
İnsanları nasıl etkileyeceğini bilmeden kullandığınız cümleler, sizin için sadece öfke anında söylenilen şeyler olabilir ancak bazı insanlar için o cümleler can yakar.
Bu dediğim sizi ne kadar etkiler bilmiyorum ama kırıcısınız beyefendi.
'0545 *** ** ** kişisini engellediniz'
Telefonumu bırakıp uyuyacağım zaman huzursuz oldum. Bana yapılınca kendimi berbat hissettiğim bir şeyi başkasına yapmıştım. Ondan ya da diğerlerinden ne farkım kalmıştı?
Bir tarafım engeli açıp özür dilemem gerektiğini söylese de diğer tarafım bunu yapmanın saçma olduğunu söylüyordu. Ben ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Arada kalmıştım.
En iyisi şimdi uyuyup sabah karar vermekti. Başımı yastığa huzurla koyup gözlerimi kapadım.
Bir sağa bir sola dönüp uyumaya çalışıyordum. En sonunda olmayacağını anladığımda sıkıntıyla nefes verip yatakta oturur pozisyona geldim.
Adamın ilk engellediğim numarasından engeli kaldırdım.
Eğer yazdıklarım sizi incittiyse özür dilerim.
Üslubum yanlış gibi geldi bana.
Sadece bazı insanların en ufak sözle bile incinebildiğini söylemek istemiştim.
Mesaj attıktan sonra adamı tekrar engelledim. Artık rahat rahat uyuyabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|
ChickLitBir kız var, içine kapanık kız. Belli bir alanı var kendince güvenli olan. Bu güvenli alanın dışına çıkmayan bir kız. Bu kız arkadaşı telefonlarına cevap vermeyince, arkadaşının ağabeyinin telefon numarasını alır. Ona verilen numaranın yanlış numar...