Onlar kapıdan çıkarken kapının üstüne kurduğumuz düzenek çalıştı. Üzerlerine Hamza'nın özel karışımı üzerlerine döküldü. Daha doğrusu teyzenin üzerine döküldü. Biraz toprak, çimen ve su. Unuda unutmamak lazım.
Melih annesinin önüne geçmeye çalıştığında Ömer ağabeyim ipi çekti ve Melih yere kapaklandı. Anneannem telaşla havlu getirdi kadına. Kadın havluya yüzünü silince yüzü boya olmuştu. Kadın ve oğlu sinirle kalkıp kapıya doru yürüdüler. Melih önde yürüyordu. Bir anda üstüne gül yaprakları ve konfeti parçaları yağınca baya şaşırdı. Bunlar üzerinden düşmeyince daha da şaşırmmıştı. Üzerindeki gül yaprakları ve konfeti parçalarının üzerine yapıştığını anlayınca sinirle arkasına dönmüştü.
Ailesiyle beraber en sonunda evden çıkmıştı. Biz kendimizi yere atmıştık. Acaba planlarımız istediğimiz gibi gitseydi tepkileri ne olurdu?Daha çok şey hazırlamıştık ama nasip değilmiş.
Anneannemin bize kızmasını falan beklerken onun da yüzünde eğlenir gibi bir ifade vardı.
●●●
Anneannemlerin evin önünde oturuyorduk. Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Yakan top oynamaktan canımız çıkmıştı.
"Şu teyze çenesini kahve içme faslına kadar tutsaydı keşke. Daha çok eğlenirdik." dedi Hamza iç çekerek.
"Tek derdimiz bu zaten. Asla düşünmediğimiz bir detay veriyorum size, dedem." dedi Ömer Faruk ağabey. Söyledikleriyle hepimiz aydınlanma yaşadık resmen.
"Bu olayın dedemin kulağına gitmeme gibi bir şansı yok." dedi Yusuf umutsuzlukla.
"Beni ilgilendiren bir durum yok, sizin dedeniz." dedi Ömer ağabeyim rahatlıkla.
"Ben ve Yaren'i de ilgilendiren bir durum yok. Dedem bize kıyamaz, her türlü yırtarız biz." dedi Eliz de. Dedem her torununu severdi ama erkekler bir yana biz bir yana.
"Yandık biz." dedi Ömer Faruk ağabey.
"Hemde ne yandık." diyerek ona katıldı Yusuf.
"Bana bir şey kalmadı galiba." dedi Hamza en son.
"Dedem mümkün olduğunca geç duysun. Bana da o ara görev çıksın." dedi Emin ağabey.
"Yaren'im gelmiş de bir şey diyeceğim. Bu kırtasiyeci herif ne saçmaladı bana gelir gelmez?"
Dedemin sesini duymamızla birbirimize baktık. Dakika bir, gol bir bunu mu anlattılar adama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|
Literatura FemininaBir kız var, içine kapanık kız. Belli bir alanı var kendince güvenli olan. Bu güvenli alanın dışına çıkmayan bir kız. Bu kız arkadaşı telefonlarına cevap vermeyince, arkadaşının ağabeyinin telefon numarasını alır. Ona verilen numaranın yanlış numar...