Bölüm 24

32K 1.6K 20
                                    

Onlar gittikten sonra İrem beni odaya çekip sorguya almıştı. Zaten anlattıktan sonra çok fazla uyanık kalmayıp uyumuştuk.

Sabah kalktığımızda yani öğlen uyandığımızda bir şeyler atıştırmıştık. Sonra İrem'in zoruyla onun geleceği için tatlı yapmıştık.

Şimdi elimizde tatlıyla çardakta oturmuş bekliyorduk. Benim ne alakam var orasını anlamış değildim.

"Yine ne oldu İrem? Niye ayağına çağırdın?" diye söylene söylene Enes ağabey ve arkasından diğerleri gelmişti.

"Gerçekten aşk olsun ama. Birazdan benden özür dileme sakın." dedi İrem tavırlı bir ses tonuyla.

Herkes çardağa oturunca İrem hepsinin önüne tatlıdan koymuştu. Oğuz'a verirken ona göz kırpması gözümden kaçmamıştı. Oğuz'un umurunda olduğunu söyleyemeyecektim.

"Sen mi yaptın?" diye sordu Oğuz sesindeki bariz alayla. İrem onun sözleriyle kaşlarını çatmıştı.

"Neden, yapamaz mıyım?" diye çıkıştı. Enes ağabey gülmeye başlamıştı.

"Sen ne komiksin ya. Sen mi yaptın? Hadi Elif'e soralım. Bakalım o ne diyecek." dedi bana dönüp.

Bütün gözler bana dönmüştü. Cevap bekleniyordu.

"İrem yaptı. Aynı evde olunca bir şeyler kapmıştır." dedim sakinlikle.

"Askerlerin içindesiniz, farkında mısınız bilmiyorum ama." dedi Emirhan.

"Yalan söylemiyorum." diye direttim.

"Öyle olsun." diyip konuyu kapattı. Daha sonrasında herkes tatlılarını yemişti.

"Ellerine sağlık İrem. Burada olduğunda arada yaparsın yeriz." dedi Deniz.

"Güzelmiş." dedi Oğuz sadece. İrem'in baya bir işi vardı anlaşılan.

"Ellerine sağlık." dedi Emirhan.

"Ellerine sağlık Elif." dedi Enes ağabey.

"Nereden anladın onun yaptığını?" diye sordu Emirhan.

"Onun yaptığının değişik bir tadı oluyor. Oradan anladım. Ayrıca yalan söylememiştir, İrem malzeme falan vermiştir." dedi Enes ağabey ona cevap olarak.

"Ben yaptım dedim. Elif yardım etmedi demedim." dedi İrem. Haklıydı da. Yalnız yardım edenin kim olduğu tam tersi olabilir.

Emirhan'ın telefonu çalmıştı. Telefona bakıp sıkıntıyla nefes verdi.

"Hayrola?" dedi Oğuz.

"Emin beni özlemiş. Sanki uzun zamandır konuşmuyoruz." diye sitem etti. Sonrasında gözleri beni bulunca yüzünde bozguna uğramış bir ifade vardı yüzünde. Şimdi yakalamıştım.

Kırıcısınız Beyefendi|Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin