Šťastie v detstve

240 17 26
                                    

Nielle nemal čas vylihovať a dať si pre zvyšok dňa voľno. Potom, čo navštívil veliteľa svojej Čiernej stráže a zistil, že žiadny z jeho bratov neopustil počas jeho neprítomnosti palác, sa musel zamyslieť nad tým, kto iný by mal dôvod mu škodiť. Nielle nemal so svojimi bratmi zlý vzťah, avšak neveril im. Hoci mu žiadny z nich nikdy nič nespravil, hoci sa ho obaja zvyčajne zastávali...Nielle nebol naivný a v bratskú lásku neveril.

Nechal muža, aby zistil, kto približne v rovnakom čase ako on včera opustil mesto, prípadne sa dnes vrátil a vybral sa vyriešiť záležitosť so Shanom. Cestou za Elyanom zistil, že kráľ už stihol Louisovi prikázať, aby znížil počty jeho vojakov. Preto sa zastavil za jedným zo svojich poslov, aby predal vojakom v Alycante informácie, čo do jeho príchodu spraviť. Kým si konečne vydýchol, zastavili ho ďalší dvaja jeho vojaci, na ktorých viac nemal energie.

,,Niečo súrne?" spýtal sa.

,,Vaša Výsosť, súrne, mám hlásenie z banky kvôli zníženiu financovania vašich vojakov, kráľ vám-" začal, no Nielle ho nenechal dopovedať.

,,Viem, využi financie z pokladnice katov." vyjasnil.

,,Nie obchodné financie, pane?" spýtal sa.

,,Nie," vedel, že sa mu bočné peniaze z obchodov, o ktorých kráľ nevie, zídu v blízkej dobe viac než peniaze, o ktorých vie, ,,a ty? Niečo súrne?" prešiel k druhému vojakovi vedľa.

,,Vaša Výsosť, dvorom sa o vás šíria nepríjemné reči, že-" snažil sa povedať, no Nielle ho nenechal.

,,Drby ma nezaujímajú, čím horšie, tým lepšie." prehlásil a vybral sa preč.

Vojak za ním zmätene hľadel, ako si nebol istý, či by to mal nechať tak, ako princ chcel alebo sa ho pokúsiť informovať znova, keďže tento krát nešlo o niečo banálne ako zvyčajne. Avšak princ Nielle vedel, čo robí a nemal v láske, ak za ním niekto chodil s jednou vecou dookola. Preto to nakoniec nechal tak...čo nemal.

Aktuálne však Nielle neriešil nejaké drby v paláci. Mal kopu iných vecí na starosti. Vybral sa za Elyanom, keďže si nebol istý, či jeho ľudia stihli Shanea previesť do Červenej mučiarne, kde ho nik nebude hľadať. Zaklopal a keď ho Elyan vpustil dnu, prešiel do izby, kde niekdajšie jeho Lacrisan ležal.

,,Kedy ho vzali?" spýtal sa, keď ho nevidel.

,,Nedavno, sadnite si sem." došiel Elyan k stolu a zobral misku s vodou, fľaštičky k dezinfekcii a niekoľko ďalších pomôcok.

,,Nedávno." premýšľal Nielle a vybral sa von, keď v tom ho Elyan zastavil.

,,Keď ste sem už prišli, ošetrím vás, sadnite si." kývol k posteli.

Nielle na neho nechápavo hľadel: ,,Netreba." prehlásil.

Ako však kráčal von, dvere mu zatarasil Brelle: ,,Nielle...počul som, že ťa nechal otec zbičovať." pokrútil hlavou a utrel si mokré ruky do handry.

,,Ako vidíš, som v poriadku...nemám čas, uhni." pokúsil sa cez neho dostať, no Brelle pred seba vystrel dlaň a jemne sa ho chytil.

,,Nielle, nechaj Elyana, aby ťa ošetril...nebuď ako dieťa." dodal.

Nielle zo seba jeho dlaň striasol a nespokojne si povzdychol: ,,Brelle, nemám náladu, uhni mi z cesty, inak ťa nechám zbičovať tiež...alebo ti vrazím sám...a to už ošetrenie potrebovať budeš." vyjasnil.

,,Princ Nielle...ak sa v mojom dome uchýlite k násiliu, budem nútený informovať kráľa." vyjasnil Elyan.

Nielle sa jemne zasmial: ,,Choď do riti, Elyan...keď ma naserieš, ani kráľ ti nepomôže."

NašťastieWhere stories live. Discover now