Šťastie vo vymenených pozíciách

304 16 19
                                    

Verím, že peknučký nevinný obrázok, ktorý som našla nebude zase zhodnotený ako sexuálny, nakoľko v ňom  nie je žiadny sexuálny akt. Každopádne želám príjemné čítanie.

Nielle cítil, ako lieky prestávajú účinkovať. Hoci ešte neubehlo celých päť hodín, jeho telo začínali zaplavovať návaly horúčavy striedavo s intenzívnym chladom a on iba nespokojne sedel a snažil sa nedať najavo, ako nahovno sa cíti. Vonku sa stmievalo, festival pomaly začínal a ulice sa zľahka plnili ľuďmi, ako si ho nik nechcel nechať ujsť...až na Niella. Nielle nemal festivaly v láske, no dnes by sa ho zúčastniť nemohol, ani keby chce.

Zľahka si preložil členky a ruky na hrudi, ako jeho telo znova zaplavili zimomriavky a donútili ho sa nepríjemne zatriasť. Snažil sa získať aspoň trochu vnútorného tepla, no fakt, ako mu začínalo v stehne bolestivo pulzovať, ako sa mu začínalo zahmlievať pred očami a ako nestačil s dychom, nedopomohli a on iba v tichosti hľadel von.

Niekedy klesol očami k svojmu prstu, kde sa rysovali úzke zlaté značky, vytvárajúce okolo jeho malíčka dojem prsteňa. Keď však prešiel cez zlaté znaky prstom, nič necítil. Chvíľu premýšľal, či z horúčky neblúzni, no keďže nenachádzal energiu premýšľať, zadíval sa znova von.

Vyčerpanie a prichádzajúca horúčka kvôli zraneniu sa spájali s nedostatkom šťastia, ktoré jasne vnímal a on nemal dostatočnú kapacitu premyslieť, čo bude lepšie.

Chvíľu zhodnocoval, žeby si vypýtal šťastie od svojho Lacrisana , keďže bol najbližší a najkvalitnejší zdroj. Predpokladal, že dnes a zajtra nebude v stave, kedy by chcel s nejakým Lacrisanom tráviť čas a teda by bolo vhodné, ak by si z neho nejaké šťastie vzal teraz, keď ešte ako tak vníma. Avšak nedokázal sa k ničomu dohnať, keďže si jasne uvedomoval, že ak k sebe Shanea pustí, Lacrisan zistí, ako neskutočne mimo je. A keďže v blízkej dobe nebude v dobro stave, nemienil nechať nikoho, aby o jeho zoslabnutí vedel.

Priniesol si so sebou peknú zásobu žltých kameňov, ktoré mienil v izbe využiť. Každopádne so Shanom neprehovoril celú cestu, Lacrisan tiež nejavil záujem s ním komunikovať, a tak prišli behom pol hodiny do sídla. Nielle bol aktuálne vo fáze, kedy ho vypĺňal chlad a vôbec netúžil vyjsť von, kde hoci nebola zima, jednoznačne tam bolo chladnejšie ako v koči. Keďže však nemal na výber a keďže na neho Shane skúmavo hľadel, akoby si všimol, že sa chová divne, po chvíli z koča vyšiel.

Zľahka zoskočil na zdravú nohu a dostúpil na zranenú, čím si privodil ochromujúcu vlnu bolesti.

Nespokojne zaškrípal zubami, ako neveril, žeby Brellove lieky vyprchali predčasne. Pri pohľade na vysoký zástup schodov, ktoré bolo nutné do sídla prekonať sa iba zľahka zasmial a zhlboka si povzdychol, ako začínal chytať nervy. Hlava sa mu točila čoraz viac, vnútro mu zrazu horelo, hoci ešte pred sekundou mrzol a on nevedel, ako to vyšliape.

Shane sa postavil za neho a čakal: ,,Nejdeme?" nechápal.

Nielle neodpovedal, iba vykročil k schodom a vybral sa hore. Snažil sa nedať najavo, ako mu pri každom kroku vystrelila z nohy ostrá bolesť, snažil sa ísť vyrovnaným tempom, aby si Shane nič nevšimol a hoci ho to stálo veľa námahy, celkom to išlo. Kým však vyšli schody hore, bol kompletne zadýchaný a vyčerpaný.

Shane išiel za ním a zvláštne si ho premeriaval, ako nechápal, prečo si dáva tak na čas. Chvíľkovo mu napadlo, že ho tá noha bolí, čo by sa absolútne nečudoval, no keďže Nielle výraznejšie nekríval, po chvíli sa na to zameriavať prestal. Shane absolútne nezaujímalo, ako sa Nielle cíti, bol celkom unavený a jeho dnešným cieľom bolo nájsť kuchyňu, najesť sa a spať.

Predpokladal však, že Nielle bude niečo chcieť. Shane sa chystal k hádke, aby ho nechal aspoň kľudne prespať noc, keď chce, aby v turnaji hneď nevypadol. Preto ho celkom prekvapilo, keď prešli sídlom k Niellovej izbe, kde sa k nemu princ iba otočil a prehlásil.

NašťastieWhere stories live. Discover now