Šťastie v priateľstve

221 16 4
                                    

Shane v návale príjemných pocitov skoro zabudol, prečo chcel Niella odmietnuť. Ako sa princov šikovný jazyk hral s jeho tvrdým penisom. Shane sedel na vyvýšenej časti kúpeľa, kým Nielle sa medzi jeho nohami nerušene venoval jeho erekcii. Shane dokázal cítiť, ako nutkavo sa z neho snaží šťastie dostať, keďže sa skutočne snažil. Shane cítil, že sa čoskoro spraví, no keďže chcel Niella trochu potrápiť za jeho hnusné chovanie, silou vôle sa orgazmu bránil.

Nielle sa však nevzdával a jednoducho prechádzal po jeho tvrdej kláde zhora nadol v lačných skúsených pohyboch a nútil Shane zatínať zuby v snahe zastaviť zvuky slasti. Nielle k nemu miestami dvihol pohľad, čo Shanovi vôbec nepomohlo k sebakontrole. Ako bol schopný v jeho pohľade zazrieť zvláštnu zmes nutkania, ako dokázal vidieť jeho červené líčka, nevedno či zo začínajúcej horúčky, z horúceho kúpeľa alebo z niečoho iného, Shanea znova vyplnila potreba pritlačiť tohto hajzla o stenu a pretiahnuť ho tvrdšie ako vtedy.

Niellove pery sa pevne prisali okolo jeho žaluďa a v hladkom pohybe mu začali cmúľať špičku, akoby bola tým najsladším lízatkom. Shane hlasno zahabkal, jemne sa pokúsil spojiť nohy k sebe, no Niellove telo to nedovolilo a on iba hlasno vydýchol, keď Nielle pokračoval ďalej.

Jeho práca sa zrýchľovala, Shane vedel, že dlho nevydrží a vo chvíli, ako Nielle siahol dlaňou k jeho guľkám a začal sa s nimi jemne hrať, akoby z neho chcel dostať všetko, čo jeho telo ponúkalo, Shane to viac nevydržal a s hlasným vzdychom sa spravil do Niellových úst. Jeho podbruško sa zarovno s návalom slasti stiahlo v známej kŕčovitej bolesti, no hoci to nebolo príjemné, začínal mať dojem, že čím častejšie to s Niellom robí, tým viac si na to zvyká.

Zato pre Niella bola dávka šťastia, ktorú zo Shanea dostal život zachraňujúca a on až nutkavo vypil všetko, čo zo svojho Lacrisana získal. Jeho telo zaplavilo hrejivé teplo, ktoré až vtedy zmiernilo chlad, ktorým sa neprestajne napriek horúcej kúpeli chvel. Jeho zranenia začali bolieť slabšie, doslova cítil, ako sa krvácanie z jeho nohy zastavuje úplne a ako dokáže stáť lepšie. Jeho myseľ sa značne vyjasnila a on sa v úľave usmial, ako vedel, že sa z toho nejako dostane.

Avšak jedna dávna nestačila, aby sa cítil skutočne schopne, aby dokázal ísť do sídla, tváriť sa, že je všetko v poriadku a čeliť svojmu otcovi, ktorý jednoznačne nebude nadšený, že netušil, kde jeho najneobľúbenejší syn je. Preto sa vystrel a zahľadel sa na svojho Lacrisana.

,,Ľahni." prikázal.

,,Prečo?" váhal Shane.

,,Budeme pokračovať, ľahni, inak ťa spútam." vyhrážal sa.

Shane nechápal, čo zase vymýšľa, no keďže bol stôl celkom vhodne tvarovaný na ležanie, vzhľadom k tomu, že slúžil k vodnej masáži, ľahol si a založil si ruky pod hlavu. Bol vlastne v zvláštnom ľahu s hlavou s časťou hrude nad hladinou, no všetkým ostatným vo vode. Nielle sa dostal k nemu a sadol si na jeho nohy. Bez toho, aby vôbec venoval Shanovi pohľad, znova chytil jeho penis a začal sa s ním hrať. Prechádzal po ňom v pevných pohyboch prstami, kým druhou rukou zovrel jeho miešok a jemne ho masíroval.

Shane uznával, že sú Niellove dotyky príjemné. Bolo to, akoby sa chvíľu nesnažil spôsobiť mu bolesť, ale čisto chcel, aby sa spravil znova, aby z neho získal ďalšie šťastie. A hoci to nebolo pre Shanea výhodne, bol jeho správaním celkom zaujatý.

Nielle spokojne sledoval, ako v jeho dlani Shanov penis tvrdne a bez váhania na tempe pridal. Dostal sa prstami znova k jeho špičke a začal ho dráždivo hladiť po žaludi, kým druhou rukou ho drsne štipol do miešku.

,,Áh!" Shane prekvapene naskočil a nespokojne na Nielle zazrel.

,,Vždy stvrdneš viac, keď ťa niečo zabolí...Lacrisan masochistický...v sídle ti za odmenu poskytnem trochu sadistickej pozornosti, keď ju tak vyžaduješ." skonštatoval Nielle kľudne a štipol Shanea znova.

NašťastieWhere stories live. Discover now