Šťastie v pláne

185 12 12
                                    

Kým Nielle sa začal venovať so Shanom mladšiemu Lacrisanovi, druhý prudko natočil tvár v smere ich krokov. Kvôli šatke cez oči vôbec nevidel, preto chvíľu váhal, kým vyhŕkol: ,,Čo sa mu chystáte spraviť? Nie sme špehovia...nevieme, čo chcete zistiť? Nikdy sme vás nevideli...Zoye vám nás dala k zábave, ale nie k výsluchu, nemáme čo povedať...nie sme špehovia...pane, prosím, neubližujte mu...pane..." skúšal.

Nielle ho však ignoroval a došiel k mladíkovi so zapchatými ústami: ,,Lacrisan, v jednej zo skríň bude sada nožov, prines." prikázal Shanovi.

Shane hoci nebol nadšený, že s ním hovorí ako so psom, nenamietal a nože doniesol. Nástroje pôsobili skutočne pekne a on lákavo jeden vytiahol: ,,Aký chceš?"

,,Zúbkovaný," hladil Nielle škádlivo Lacrisanove líčka, sledujúc jeho chvejúce sa zreničky vyplnené strachom, ,,ach, Lacrisan, neviem sa dočkať, ako ochutnám tie tvoje slzy." Nielle vedel, že ak by tak spravil hneď, Lacrisan by skolaboval a nič by z nikoho nedostal.

Shane dal Niellovi jeden z nožov a zadíval sa na ostatné: ,,Hladké sú lepšie, ak chceš, aby kričal," poučil ho Shane, ,,zúbky roztrhajú tkanivo, keď opakovane dráždiš nervy bude to v určitej chvíli bolieť menej, ak spravíš čistý rez, bude to cítiť intenzívnejšie a dlhšie."

Nielle sa zľahka zasmial: ,,Skutočne?" neznel princ zaujato, čo dalo jasne najavo, že tento fakt vie, ,,Tak si ho vezmi ty a ukáž, čo vieš, Lacrisan."

Shane dostal dojem, že Nielle iba chcel, aby pred zajatcami využitie nožov povedal, načo si zhlboka povzdychol a hladký nôž vzal. Nielle zamával Lacrisanovi nožom pred očami a keď ten vydesene zakvílil, bez váhania priložil zúbkovanú čepeľ k jeho brade a drsne ju ňou podvihol. Hrot noža zanechal drobnú ranku, úzky prúžok krvi stiekol po jeho krku až k hrudi a dohnal Nielle k úsmevu., Zľahka sa priblížil jazykom k jeho líčku, na ktorom vytvoril plytký, no bolestivý rez a pomaly kvapky krvi zlízal.

,,Nghh-nghh!" mykol sebou Lacrisan vydesene, ako nôž rozrezal jeho líce, no skutočná bolesť došla až vo chvíli, ako si Nielle vzal jeho šťastie. Ostrá bolesť ho donútila prudko zovrieť viečka. Snažil sa zalapať po dychu, no nebolo to možné, a tak sebou len mykal, kým Nielle si ho so spokojným úsmevom držal na mieste.

,,Neutekaj, ani sme nezačali." zasmial sa a klesol nožom k jeho krku, kde vytvoril plytký, no značne krvácajúci rez, ktorý si hneď privlastnil ústami.

Lacrisan bolestivo zakvílil do prekážky v ústach, prudko sebou trhol, no Nielle ho nenechal ujsť od jeho dotykov.

,,Ngh-nghh---nnnhh!" Lacrisanove vzlyky vyplnili miestnosť, ako sa jeho telo bolesťou z predávania šťastia kŕčovito stiahlo.

Shane to iba v nechuti sledoval, ako si uvedomil, že Nielle chcel využiť zúbkovaný nôž preto, lebo z ním vytvorených zranení vytekalo viac krvi a zhlboka si povzdychol, prehodil si vlastný nôž do druhej dlane a spýtal sa Lacrisana vedľa.

,,Tvoj brat vyzerá, že má už teraz dosť, nechceš nám niečo povedať?" spýtal sa.

Druhý Lacrisan sa kusal do pery, akoby sa snažil nepočúvať krik svojho brata. Vo chvíli, ako jeho brat prudko skríkol do rubíka v ústach, sám sa zachvel a sklopil tvár nadol.

,,Ako chceš," neriešil Shane a spýtal sa Niella, ,,čo chceš, aby som spravil?" nevedel, čo je jeho úloha vo výsluchu a čo Nielle chce.

Nielle sa odlepil od Lacrisanovho šťastia, ktoré sa ani len nedalo zrovnať s Shanovým a zasmial sa: ,,Môžeš sa venovať jeho citlivým miestam, keď už si si vybral tak pekný nôž...ale nevykastruj ho, chcem sa zabaviť." mienil Nielle.

NašťastieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant