Šťastie v bordeli

217 16 29
                                    

Nielle vyšiel k časti bordelu, kde sa koncentrovali najlepší zamestnanci. Hoci boli podobné podniky vyplnené ako Lacrisanmi tak Rinselčanmi, ktorí zvyčajne nemali najvýhodnejšie podmienky k životu, predsa len sa v nich nachádzala skupina pre bohatých zákazníkov. A keďže bol Nielle vzhľadom k svojmu postaveniu v očiach majiteľa jedným z nich, nebol problém, aby ho k nim zaviedol.

Nielle bodreli bežne nenavštevoval. Nemal to za potrebu, keďže vlastnil svoj osobný hárem s lepšími kúskami ako tieto podniky. Nič to však nemenilo na tom, že v ňom vzbudzovali záujem. Nie kvôli využívaniu zamestnancov k zábave ale čisto preto, že nevedel nič o tom, kto ich riadi. Ak sa v krajine vyskytovala skupina, ktorá zarábala značné peniaze, Nielle o nich vedel. Ak išlo o sieť podnikov, Nielle sa mal na pozore. A bordeli boli jednou z nich.

Keďže sám množstvo vlastných sietí, či už čajovní alebo iných, celosvetovo využíval, dobre vedel, že podobné miesta slúžia najlepšie k získavaniu a predaju informácií. A keďže mal na starosti poriadok v krajine, nemohol dovoliť, aby v Rinseli fungovali špiónske siete iných krajín. Preto vkladal do podobných podozrivých podnikov svojich ľudí, pátral po vedení a v prípade, že zistil, že predstavujú hrozbu, postupne ich zničil.

Avšak ohľadom bordelov neobdŕžal informácie o žiadnych nebezpečných aktivitách, nezdalo sa, žeby sa o niečo snažili a Nielle ich teda iba evidoval ako potenciálne hrozby. Lacrisanské dvojičky v ňom však vzbudili nový záujem o preskúmanie týchto podnikov.

Bol zavedený do miestnosti, kde vyvolení zamestnanci trávili svoj čas. Akonáhle majiteľ vošiel do izby, kopa mladíkov sa postavila do jedného zástupu a zľahka sa uklonila, ako videli svojho pána.

,,Dobrý večer, ako poslúžime?" spýtali sa so spokojnými úsmevmi, akoby im bola ich práca skutočne najmilšia.

,,Nech sa páči, moji chlapci sú najlepší z najlepších, hociktorý vám je po chuti, vyberte si ho a doprajte vám večer, na ktorý nezabudnete." sľúbil majiteľ.

Nielle sa zľahka zasmial: ,,Nepochybujem," prikývol a spravil krok k prvému v zástupe. Zadíval sa do jeho belasých očí, načo sa Lacrisan jemne usmial. Pôsobil nežne, nevinne, akoby nikdy ani na sex nepomyslel a Nielle veril, že je skutočne populárny v podobnom biznise. Avšak nebol tým, koho chcel. Prešiel ďalej, k druhému, vyššiemu mladíkovi, ktorý vykúzli krásny úsmev, donútiaci Niella zastaviť a prezrieť si ho.

,,Päť minút so mnou, Lacrisan, a už by si sa nikdy neusmial." skonštatoval Nielle chladne, načo mladíkove kútiky jemne poklesli, donútiac Niella k jemnému smiechu. Prešiel k ďalšiemu, ktorý na Niella iba v tichosti hľadel a potom k ďalšiemu. Dostal sa k siedmemu, keď zastal.

,,Čiernovlasý Lacrisania sú moji obľúbení." skonštatoval Nielle a venoval pohľad asi osemnásť ročnému mladíkovi, ktorý k nemu iba váhavo dvihol pohľad, no hneď ho aj sklopil.

,,Ach, tento je veľmi obľúbený, ale z nejakého dôvodu je to s ním v posteli zložitejšie ako s inými. Patrí k najobľúbenejším však kvôli svojej vzdorovitosti, ak máte v láske, ak sa niekto pri vašich hrách bráni, bude pre vás najvhodnejší." vysvetlil chlap.

,,Aké vhodné...zhodou okolnosti je to jednou z mojich najmilších záľub," zľahka sa dotkol Lacrisanovej tváre a jemne si ju podvihol k sebe, ,,čo povieš, kedy sme a spolu pobavili, Lacrisan?"

Lacrisan neodpovedal, iba jemne sklopil pohľad a nechal Niella, aby sa zľahka zasmial: ,,Vezmem ho."

Majiteľ prikývol, nechal mladíka prichystať sa v jednej z izieb, kým Nielle zastavil.

,,Želám príjemnú zábavu, Vaša Výsosť," netušil, ktorý z princov Nielle je, ale biele vlasy videl, ,,ak by ste chceli v podniku prespať, stačí sa zaregistrovať dole." vysvetlil chlap a zmizol.

NašťastieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang