Keďže Nielle nezdržiaval, celková kúpeľ v blízkej rieke trvala veľmi krátko, čiastočne kvôli teplote vody, čiastočne , lebo chcel doraziť do Alycante včas. Louis s Brellom boli celkom prekvapení, že je z nich hotový ako prvý, a tak si švihli tiež. Niekoľkí vojaci vedľa dali princom ich oblečenie a došli ku kočom.
Louis s Brellom vošli do svojho, kým Nielle prešiel vedľa, k Lacrisanom a kývol Iuwinovi, aby ho nechal so Shanom
,,Bež k Louisovi, Iuwine." prehlásil.
Iuwine , hoci by bol skutočne najradšej strávil cestu s Louisom, vedel, že Nielle nemá k Shanovi čisté úmysly a nechať ich tu spoločne, nie je v Louisovom záujme.
,,Nemyslím, že je váš nápad vhodný." vyjasnil.
,,Iuwine, prečo vôbec myslíš, že potrebujem k niečomu tvoj názor? Lui, ktorý ho vyžaduje je vedľa." kývol von.
,,Ako chcete, ale každá chyba vám dokáže skomplikovať pobyt v Alycante, nezabúdajte." dodal a vyšiel von.
Nielle sledoval, ako zmizol a vyklonil sa z okienka ku kočišovi. Dal znamenie, aby nebol zbytočne vpredu a držal sa vzadu voči iným kočom.
Chvíľu sedel nečinne so Shanom a keď vyštartovali, spokojne začal: ,,Bolo veľmi hlúpe, čo si skúsil."
,,Zábavné." nemal dôvod klamať.
,,Skutočne, vyplatilo sa ti to za trest, ktorý dostaneš?" zasmial sa Nielle.
Shane skonštatoval: ,,Zistil som, že je tvoje šťastie voči zvyšným princom neskutočne mizerné...vyplatilo." skonštatoval.
,,Áno je," zasmial sa Nielle a zľahka sa k nemu priklonil, ,,preto si tu predsa ty, Lacrisan, aby si ho vylepšil." prehlásil, drsne schmatol Shanea za vrch oblečenia a pritiahol si ho bližšie.
Shane ho zo sebe drsne strhol a nespokojne na neho zazrel: ,,Keby neodmietneš každý druh mojej snahy dohodnúť sa na výhodnom spolunažívaní, mal by si ho dokonca dobrovoľne...ale keďže sa s tebou nedá vychádzať, nečakaj, že budem sedieť a znášať tvoje nechutnosti bez slova."
Nielle sa z chuti zasmial a prisadol si k Shanovi: ,,Kedy som niečo také čakal?"
Shane nemal chuť byť s týmto kreténom v blízkosti, a tak vstal, čo koč dovolil. Skúsil si presadnúť oproti, keďže za jazdy nemohol vystúpiť. Avšak Nielle ho stiahol za oblečenie späť a donútil ho sadnúť si znova vedľa. Shane sa nestihol ani spamätať, keď sa k nemu sklonil a uväznil ho medzi sebou a kočom.
,,Nemyslíš si snáď, že nechám nepotrestané tvoje dnešné chovanie," zasmial sa, ,,premýšľal som, či by nebolo vhodné nechať mojich bratov skúsiť tvoje šťastie...potom vytrieskať a pretiahnuť tvoju neskutočne drzú prdel v tej ľadovej rieke, v ktorej som sa kvôli tebe kúpal." skonštatoval.
,,Niekto by mal vytrieskať a pretiahnuť teba, hodila by sa ti lekcia." vrčal.
Nielle prekvapene zažmurkal: ,,Mne?" nečakal a z chuti sa zasmial, ,,Ach, Lacrisan...chcel som sa iba trochu zabaviť a nechať ťa, ale vidím, že skutočne vyžaduješ, aby sme sa bavili celú cestu."
Hoci Shane vedel, že aktuálne ničomu neujde, nemal chuť sa Niellovi podvoliť. A keďže ešte v nevýhode nebol, prudko ho od seba odstrčil a presunul sa vedľa. Nielle sa spokojne zasmial a zľahka sa dotkol svojho prsteňa, čo stačilo k tom, aby vyvolal v Shanovi nával paniky.
Avšak výnimočne nezareagoval zovretím vlastného krku a desom, ale prudko k sebe v hneve Niella strhol a znemožnil mu v dotyku pokračovať. Niella prekvapil, prsteň pustil a pokúsil sa od seba Shanea dostať, no priestor koča mu veľmi nič neumožňoval. Nestihol Shanea ani dostatočne odstrčiť, keď ho ten už prudko popadol znova a hrubo ho znehybnil o stenu koču. Silno prirazil Niella hruďou k drevu a donútil ho prekvapene syknúť, ako sa jeho zápästia vykrútili vzad. Nielle sebou chvíľu nedokázal hnúť a iba nechápavo žmurkal, ako ho Shane pevne držal.
YOU ARE READING
Našťastie
FantasyVo svete, kde je šťastie všetkým, vládla spravodlivosť. Ľudia sa rodili s daným množstvom šťastia, minuli ho a zomreli. Chod sveta riadila skupina z krajiny Infey, ktorej poloha nebola ľudom známa. Ich šťastie bolo samotným zdrojom, ich život nesmrt...