Šťastie v bičoch

205 15 12
                                    

Nadržané zvuky vypĺňajúce horúci kúpeľ sa niesli cez steny šatne až do sídla. Našťastie nebol v blízkej budove nik, kto by dokázal tlmené stony bolesti a slasti začuť, a tak sa ani jeden z nich nemusel krotiť. Predsa sa však kotil. Lacrisan, z ktoré väčšina zvukov vychádzala, si pevne držal na ústach dlaň v snahe zadržať aspoň niečo zo svojich prejavov, ako do neho Nielle zozadu tvrdo prenikal. Keďže však za celý život nezažil, žeby to bolo nutné...keďže to dokázal automaticky, aktuálne, keď jeho prirodzená schopnosť nedávať pocity najavo nestačila, bol to problém.

Niellov mohutný penis do neho prudko búšil spoločne s tichým sadistickým smiechom, ako si jeho zvukové prejavy princ jednoznačne vychutnával. Drsný stisk rúk na jeho zadku rozťahoval jeho polovičky široko od seba a spoločne s prírazmi nabodával jeho telo na Niellov vztýčený úd čoraz tvrdšie. Shane už Niellov spôsob sexu poznal, neobľuboval ho, no keďže to sľúbil, nebránil sa. Nechával svoj zadok rozťahovať v spŕške bolestivých prírazov a prerývane vo víre drsného sexu stonal.

Jeho telo vypĺňala vrelá zmes bolesti a slasti, z ktorých nebolo jasné, čo si jeho telo užíva. Hoci neznášal sex v spodnej pozícii, hoci by najradšej princa prirážajúceho do jeho tela pretiahol sám a donútil stonať jeho, vedľajšie vnemy boli naopak tým, čo si užívať vedel.

Bolestivé impulzy z jeho spodných častí, z jeho útrob, rozmrdanej prostaty a zľahka krvácajúceho vstupu, ako ho Nielle pri prvom prieniku zľahka natrhol, boli celkom prijateľné. To však nebolo jediné, čo nútilo Shanea habkať po vzduchu. Nielle niekedy zarovno s prirážaním klesol prstami z jeho zadku medzi Shanove nohy a začal sa hrať s jeho tvrdým prirodzením. Dráždil jeho penis, mačkal jeho citlivý miešok a zarýval svoje nechty do jeho žaluďa, miestami do jeho podbruška. Druhou rukou dráždil jeho zadok a zarovno s tým obšťastňoval jeho telo kúsancami, z ktorých si dokázal kradnúť jeho šťastie. Všetko z toho vypĺňalo Shanea skutočne lahodnými pocitmi z rôznych druhou bolesti, ktorých sa na rozdiel od stimulov sexu nevedel nabažiť.

Sexuálne vnemy, ako ho Nielle zozadu tvrdo jebal, boli druhoradé, keďže v tejto pozícii nešlo o nič lakavé, nie to niečo, čo by si skutočne užíval a preto to vnímal iba zbežne. Avšak stále vnímal a jeho telo náležite reagovalo na každý jeden stimul, ktorý mu Niellov penis pohybujúci sa dnu a von z jeho sťahujúcej sa dierky vystreľoval hlboko zo zadku do celého tela.

Každý jeden príraz vypĺňal jeho útroby bolestivým tlakom, jeho vstup sa opakovane roztiahol pod prenikom tvrdého nástroja do jeho zadku a stiahol sa okolo Niellovej tvrdej klády, čím doprial princovi stále lepší pôžitok. Zarovno s tým, ako Niellov žaluď vrazil do jeho prostaty, Shanove vnútro sa prudko stiahlo a donútilo Shanea zaťať v impulze slasti zuby....a potom znova, znova a znova. Nielle sa zakaždým skoro celý drsne vysunul z jeho pozadia a v sekunde prudko prirazil naspäť dnu, vypĺňajúc kúpeľ zmesou Shanových stonov a kriku.

Shanove prsty sa jemne chveli, pevne zvieral kraj kúpeľa a s privretými očami hlasno stonal do zapareného vzduchu: ,,Ágh-agh---ngh--!" jeho telo sa nekontrolovateľne triaslo a on sa iba zbytočne snažil stíšiť svoje prejavy, kým Nielle sa jeho jebaním zabával a doháňal k orgazmu, stále drsnejšie.

,,Áág-ágh-ááágh...k-kurva-ágh...ágh—ahh-agh—kam zas-ágh...kam zas dávaš tie ruky---ágh! " princove prsty na jeho tele sa striedavo hrali s jeho penisom, s jeho bradavkami alebo dráždili jeho zadok, čo iba posilňovalo stimuly vychádzajúce z jeho tela, ktoré si Nielle drsne bral.

,,Nepáči, Lacrisan?" zasmial sa Nielle a dravo sa sklonil perami k jeho krku, do ktorého ho drsne kusol.

,,Ngh-" Shane sebou prudko trhol, no nedostal šancu na slová, ako sa Nielle napil z jeho krvi a pokračoval v hrubom šukaní, ,,áh-áh-áágh!"

NašťastieWhere stories live. Discover now