Shane mal všetkého nanajvýš dosť. Odkedy prišiel do tejto krajiny, hoci to nebolo vôbec tak dlho, nič normálne nespravil. Jeho jedná aktivita bola robiť sadistickému princovi sexuálnu hračku, čo naozaj nebolo v jeho preferenciách. Nech sa na to však díval akokoľvek, nedokázal nájsť príležitosť na plnenie vlastných povinností. Vedel, že Nielle ho nenechá nič spraviť, kým ho bude mať pod dozorom a Shane začal premýšľať, ako sa toho dozoru zbaviť. Jednak lebo ho Nielle neskutočne zdržiaval, jednak, lebo začínal byť skutočne vyčerpaný.
Nebol síce psychicky slabý a nemienil sa po niekoľkých znásilneniach podriadiť ako videl na Lacrisanoch v hornej miestnosti. Na tom, že bol stále iba človek to však nič nemenilo a jeho telo začínalo cítiť vlastné limity. Najmä kvôli strate krvi, ktorú nestíhal doplniť ešte od prepadu banditov.
Snažil sa premýšľať, ako najlepšie zmeniť svoju situáciu, a hoci sa tak pokúšal spraviť celý čas, práve teraz, keď ho Nielle jebal divnou vibrujúcou hračkou, sa snažil ešte intenzívnejšie. Mal pocit, že inak zošalie. Potreboval niečo, na čo sa zamerať, no nech vynakladal hocijakú námahu, v konečnom dôsledku sa predsa len musel sústrediť na podnety vystreľujúce mu z vyplneného zadku do všetkých nervov.
Nielle nevyzeral, žeby bol veľmi sklamaný tým, že mu nechce zdôveriť svoje tajomstvo príchodu do Rinselu a nanajvýš sa s jeho telom bavil. Shane netušil ako dlho to bude trvať, ale miestami mal dojem, že stráca vedomie.
Nielle ho po prvom orgazme viac nenechal spraviť sa znova. Hoci Shane neznáša pocit presúvania jeho šťastia týmto nechutným spôsobom, mučenie nepovolením vyvrcholenia, bolo naozaj dosť na to, aby jeho sebakontrola končila v prdeli...doslova. Najmä keď ho niečo jebalo spôsobím, ktorý nikdy pred tým nezažil.
,,Nghááá! Áágh! Áááh-ágh!" lapal po dychu s privretými očami v snahe nevnímať Niellove posmešky, ako ho prudko jebal vibrátorom zarazeným hlboko v jeho vnútri.
,,Neodpovieš, lebo sa to tvojej masochistickej prdeli páči?" bavil sa Nielle a pobavene vrazil hračku až na doraz do Shanovho zadku. Lacrisan iba bolestivo zaťal zuby a keď sa pohyb prudko zopakoval prenikavo skríkol.
,,ÁÁÁÁh!" pokúsil sa zhlboka nadýchnuť, ako mu z prostaty do penisu vystrelila vlna horúčavy. Nanešťastie sa násilím zastavila skôr než by sa dokázala cez pevne uviazanú stuhu na jeho penise dostať ďalej.
,,Nghá-áágh!" zalapal po dychu a zatrhal rukami spútanými nad hlavou z plnej sily. Celý sa chvel, napriek množstvu slín v ústach mal pocit, že smädom skolabuje a celú sebakontrolu aktuálne dával do snahy o nepoddanie sa nutkaniu zovrieť stehná k sebe a trochu nimi pošúchať, aby sa jeho penis aspoň trochu pohol. Netušil, koľko to už robia, ale mal dojem, že ak ho Nielle nenechá sa spraviť, kašle na misiu a v noci ho naozaj podreže. Dobre však vedel, že nemôže.
,,Chcel by si sa spraviť?" bavil sa Nielle a pevne zovrel jeho tvrdý penis v dlani. Akonáhle stisk spevnel, Shanovi cez zaťaté zuby vyšlo agresívne zavrčanie, ,,Nechceš?" bavil sa Nielle a pevne uchopil Shanovu špičku, prstami prešiel po jeho žaludi a spokojne sa zasmial, keď Shane zúfalo skríkol. Následné patetické stony, ktoré spustil, vyvolali Niellov smiech.
,,Páči sa ti viac, keď to bolí?" pomasíroval mu princ pobavene palcom žaluď.
,,H-hajzel-ágh...áh-áh!" snažil sa Shane nevnímať Niellovu ruku na jeho tvrdom penise. Celý rozkrok ho neskutočne pálil. Mal dojem, že mu semenníky vybuchnú a nech už sa pohol kamkoľvek, ako iba na špičkách dokázal, Nielle jeho penis nepustil, ale zovrel silnejšie. Bolelo to horšie než samotný vibrátor v jeho zadku, no princ nevyzeral, žeby chcel preukázať svojmu vyčerpanému Lacrisanovi milosť.
KAMU SEDANG MEMBACA
Našťastie
FantasiVo svete, kde je šťastie všetkým, vládla spravodlivosť. Ľudia sa rodili s daným množstvom šťastia, minuli ho a zomreli. Chod sveta riadila skupina z krajiny Infey, ktorej poloha nebola ľudom známa. Ich šťastie bolo samotným zdrojom, ich život nesmrt...