Kým čakal na Niella, Louis nedokázal inak ako si prehrávať veci zo včerajšej noci. Hoci ho lekár varoval, že môžu prsť účinky jedu, ktorým ho niekdajšie na hostine omráčili kedykoľvek, Louis nepočítal s tým, žeby chodili tak často a tak silno. Veril svojej sebakontrole a myslel si, že niečo ako afrodiziakum zvládne. Nebol nováčik čo sa všelijakých sexuálnych vecí týkalo a s Iuwinom toho skúsili dostatočne veľa na to, aby si bol istý, že to vydrží bez toho, a by svojho Lacrisana premáhal. Avšak zmýlil sa.
Hoci si to chcel vždy spraviť sám, hoci nechcel Iuwina obťažovať, dostával dojem, že ak sa sám uspokojí, jeho potreba sa stane ešte silnejšou, že čím viac sa snaží nezapojiť do toho Iuwina, tým viac šťastia potrebuje, tým silnejšia je potreba zavolať ho.
Včera ho účinky jedu zasiahli tri krát. Prvý krát ráno v kúpeľni, čo bolo v poriadku a Iuwine mu ani nedovolil, aby sa to snažil vyriešiť sám. Druhý krát cez tréning s Isacovými vojakmi, z ktorého sa vypýtal s tým, že sa necíti najlepšie a snažil sa pomôcť si sám. Skúšal to asi pol hodinu, kým ho Iuwine našiel a vyriešil to za neho.
Louis sa cítil naozaj nepríjemne z toho, ako sa správa, z toho, že sa nevie ovládať. Lebo hoci ich sex nikdy nebol práve najnežnejší, nebol ani násilný. Louis však dostával dojem, že je na Iuwina tieto dni až príliš tvrdý. Zvyčajne sa striedali, niekedy bol hore on, niekedy Iuwine, niekedy bol nežnejší, niekedy tvrdší a hlavne na to nebol čas každý deň. Avšak teraz s ním spával prakticky niekoľko krát denne s tým, že bol hore vždy on. Bolo to zvláštne, neprirodzené a Iuwine nedokázal plniť svoje zvyčajné povinnosti, keďže bol odpálený v posteli.
Louis sa nedivil, keďže včera to s ním naozaj prehnal. Po tom, čo na neho v noci asi hodinu čakal, keďže dostal Iuwine za úlohu prichystať s vojakmi niektoré veci na zajtrajší lov, viac čakať nedokázal. Vyšiel z izby v snahe ho nájsť, no jednoznačne nečakal, že stretne Shanea. Hovoriť normálne bolo naozaj namáhavé a Louis si nebol istý, ako veľmi na ňom Shane videl, že nie je úplne v poriadku.
Avšak aspoň ho nasmeroval na záhradu, kde Iuwina videl. Louis bol naozaj šťastný, keď ho našiel a zároveň ho vypĺňali výčitky z myšlienky, čo od neho chce.
,,Louis, čo tu robíš?" spýtal sa ho Iuwine na záhrade, ,,Je chladno, čo si si na seba niečo nedal?" pozrel na jeho pyžamo a jemne sa ho dotkol.
Louisovi vo chvíli, ako na sebe ucítili dotyk svojho Lacrisana, viac nedokázal kontrolovať svoje nutkanie a prudko ho za ruku chytil. Pritiahol si ho bližšie a skôr než stihol Iuwine niečo spraviť, dravo spojil ich pery vo vášnivom bozku. Iuwine bol chvíľu prekvapený Louisovým krokom v strede záhrady. Bozk síce opätoval, no stále sa snažil ich hru ukončiť, aby zistil, čo sa deje. Až vo chvíli, ako na sebe Lacrisan zacítil Louisove ruky, ako sa vsunuli pod jeho oblečenie, ako sa ho začínajú dravo dotýkať a jeho bozky sa stávajú čoraz nutkavejšími, Iuwinovi došlo, čo sa deje.
Jemne sa od Louisa odtrhol a povedal: ,,Louis, kedy to začalo?" spýtal sa, no Louis na neho len nadržane hľadel. Jeho červené líčka bolo možné vidieť aj v šere noci a Iuwine nedokázal inak, ako ho jemne potiahnuť preč, ,,V izbe to vyriešime, neboj."
Louis vedel, že je to najmúdrejšie riešenie, avšak jeho telo horelo, vypĺňal ho dojem, že ak s tým niečo neurobí hneď, skolabuje, a tak napriek jeho myšlienkam, Iuwina zastavil a hlesol: ,,Ja...n-nevládzem, Iuwine," povedal, ,,je to už hodina, už to naozaj bolí..." povedal a zľahka k sebe Lacrisana pritiahol, ,,m-možno nás tu nikto neuvidí," dodal.
Iuwine na Louisa chvíľu hľadel, ako si uvedomil, že je to asi naozaj naliehavé, ak to chce robiť v strede záhrady. Avšak nebolo to tak, žeby sám neobľuboval sex na verejnosti, navyše ho Louisove slová nútili konať. Preto sa len porozhliadol a keď zbadal kúsok od nich celkom vysoké upravené kríky, medzi ktoré sa dalo schovať, Louisa chytil a potiahol ho k nim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Našťastie
FantastikVo svete, kde je šťastie všetkým, vládla spravodlivosť. Ľudia sa rodili s daným množstvom šťastia, minuli ho a zomreli. Chod sveta riadila skupina z krajiny Infey, ktorej poloha nebola ľudom známa. Ich šťastie bolo samotným zdrojom, ich život nesmrt...