Shanea vytáčalo, ako ho Nielle provokuje. Nie žeby si na to za ten čas nezvykol, no pravdou bolo, že sa cítil celkom príjemne po precíznom bičovaní a vôbec nemal chuť ničiť si svoje kľud inými metódami, ktoré chcel Nielle využiť. Preto iba nasrato zazrel na hračky v princových rukách, ktoré nie že len neobľuboval, ale doslova neznášal. Hlavne ak vedel, ako ich Nielle využije.
,,Skúsime druhé kolo bičovania po tom, čo ti toto vrazím do zadku, Lacrisan?" vzal Nielle z postele hrubý bordový vibrátor, do ktorého sa dal vsadiť kameň.
Shane zovrel pery k sebe, ako ho štvalo, že musí tak príjemnú chvíľu akou bola čistá bolesť z bičovania zničiť niečím, spojeným s čiernym obojkom a kryštálmi.
,,Prečo to stále vyťahuješ?" zavrčal, ,,To ťa tak neskutočne baví využívať tie odporné výmysly tvojich ľudí? Zabudol si, aké to bolo, keď si ma prosil o šťastie po tom turnaji? Nenapadlo ti, že máš toľko smoly, lebo robíš takéto zverstvá? Chceš, aby sa ti to vypomstilo znova?" vypĺňal ho vyslovený hnev.
Nielle sa zľahka zasmial a jemne sa k nemu sklonil, dotkol sa jeho pier a drsne strčil do jeho úst prst, akoby ho chcel stíšiť: ,,Aké máš červené oči, Lacisan," hlesol, ,,žeby si nevládal?" usmial sa a zľahka priblížil svoju tvár k tej jeho, ,,Ešte jedno hlúpe slovo a okrem využitia tvojho obojka, si vezmem aj tvoje slzy."
Shane prudko skusol, no Nielle stihol prst vytiahnuť a pobavene sa zasmial: ,,Drzý Lacrisan," stiahol sa znova a vzal do dlane vibrátor, ,,ale neboj, kým dnes prejavíš kúsok poslušnosti, dostaneš viac odmeny ako trestu. Tak sa snaž." zasmial sa.
Shane sledoval, ako zvlhčil hračku lubrikantom a bez ohľadu na jeho slová sa dostal k jeho zadku. Shane sa snažil stiahnuť nohy k sebe, no nebolo to nič platné a sotva zacítil Niellovu dlaň na svojom zadku, už vnímal, ako sa hrubé dildo dostalo medzi jeho polovičky. Klzká pomôcka prechádzal zhora nadol cez jeho vstup, Nielle špičkou vibrátora občas zatlačil do jeho dierky, zľahka roztiahol jeho otvor, len aby tlak povolil a hračkou do neho nevnikol. Princov jemný smiech, ako sa Shane zakaždým napol doháňal Lacrisana k chuti zabíjať.
Jeho dnes už dosť rozšukaný otvor sa miestami prudko roztvoril, ako Nielle vložil do tlaku viac sily a donútil Shanea zahabkať, ako do neho hračka prenikla. Nielle však nenechal celý vibrátor vraziť do Shanovho tela a iba ho spokojne škádlil krátkymi prienikmi. Špičkou vibrátora mrdal jeho vstup, akoby sa nevedel nabažiť jeho reakcie, hlavne ak sa Shane proti vlastnej vôli začal čoskoro pod každým prírazom chvieť.
Shane nechcel, neznášal sex v tejto pozícii, neznášal hračky v ktorých hrozilo, že do nich niekto zasunie čierny kryštál. Avšak opakovaná bolesť, ako mu Nielle šukal zadok klzkou pomôckou, nútila jeho penis zaistený erekčným krúžkom k myknutiu zakaždým, keď sa jeho zadok prudšie roztiahol alebo sa hračka dostala hlbšie. Celé jeho telo stále horelo z niekdajšieho bičovania, čo vôbec nedopomáhali snahe zastavenie reakcií jeho tela.
Preto zakaždým, keď Nielle prudko zatlačil hračkou na jeho vstup a tento krát do neho skutočne mohutnou špičkou prenikol, z jeho pst vyšiel nedobrovoľne hlasný ston. Nielle sa zľahka zasmial.
,,Páčilo?" chvíľu otáčal hračkou v Shanovom vnútri, masíroval ňou jeho dierku, kým ju zasunul ešte hlbšie a prudko ju vytiahol.
Shane hlasno vydýchol, ako bol znova prázdny a zaťal zuby, ako na svojom vstupe zacítil hračku zase. Avšak Nielle sa tento krát nebabral s jeho škádlením a drsne do neho vibrátor vrazil. Jeho vstup sa prudko roztiahol pod tlakom dilda a on iba hlasno zahabkal, ako do neho prenikla hračka hlbšie.
Začul za sebou Niellov smiech, no v sekunde nemal ústa pre nič iné ako krik, ako z neho Nielle hračku vysunul a prerazil celú naspäť dnu. Jeho zadok sa prudko roztiahol pod hlbokým prienikom hrubého nástroja a donútil ho zahabkať po vzduchu. Shane sa pokúsil spojiť nohy k sebe, no laná a Nielle medzi jeho stehnami to nedovoľovali. Nielle spokojne držal hračku v dlani, krúžil ňou a mykal zo strany na stranu, akoby ju chcel do Shane dostať hlbšie.
ESTÁS LEYENDO
Našťastie
FantasíaVo svete, kde je šťastie všetkým, vládla spravodlivosť. Ľudia sa rodili s daným množstvom šťastia, minuli ho a zomreli. Chod sveta riadila skupina z krajiny Infey, ktorej poloha nebola ľudom známa. Ich šťastie bolo samotným zdrojom, ich život nesmrt...