Elérkezett a szerda is, azaz ma van a meccs a Tottenham ellen. Tegnap este Orsival úgy döntöttünk, hogy elmegyünk egyet teniszezni, hiszen már nagyon rég voltunk, és azért nem kéne kiesni a formánkból. Felhúztuk a szokásos szettünket, majd indultunk is.
-Sziasztok, bocsi! - szakította meg a játékunkat két lány. - Ti lennétek Orsolya Varga és Luca Kovács, a WTA győztesek? - kérdezte a szőke hajú.
-Igen. - bólintott mosolyogva barátnőm.
-Csinálunk egy képet? - vette elő telefonját a vörös hajú.
-Persze, gyertek! - feleltem kedvesen. Gyorsan lelőttük a képet, majd indultak volna ki, mikor Orsi utánuk szólt.
-Nincs kedvetek játszani egy pár kört? - kiáltott utánuk.
-Miért is ne?! - indultak meg mosolyogva.
-Ti ide valósiak vagytok? - kérdeztem játék közben.
-Igen. Pár utcával lakunk csak arrébb. - ütött bele a labdába a szőke.
A hangulat az nagyon jó volt, és a lányok is irtóra kedvesek voltak. Valószínű csak nemrég kezdték, így volt, amikor hagyni kellett magunkat, hogy ne mindent mi győzzünk. Olyan 11 fele indultunk haza, amikor csörögni kezdett a telefonom.
Maseey
Én: Sziaa.
Maseey: Hali. Na mizujs?
Én: Voltunk Orsival teniszezni, most meg hazafele tartunk. Te edzésen vagy?
Maseey: Igen, miért?
Én: Ja, csak hallom, ahogy lihegsz. De miért hívtál?
Maseey: A jegyeket megszereztem nektek és, ha hátulról jöttök, csak a neveteket kell mondanotok a biztonsági őrnek. Ha mégse akar beengedni, akkor hívj.
Én: Köszönjük! Egyébként, majd még találkozunk a meccs előtt az öltözőknél?
Maseey: Persze, de baj van?
Én: Nem nincs, nyugi! Orsiék amúgy is fognak találkozni, szóval ha már én is ott leszek, miért ne beszélhetnénk
Maseey: Akkor jó! Viszont mennem kell, vagy különben Lampard megöl!
Én: Oksa, puszi.
-Történt valami? - kérdezte Orsi.
-Nem, csak elmondta, hogy majd a nevünket kell mondani a bizti őrnek és beenged. Ha meg nem, akkor hívjam őt. - ecseteltem a dolgokat.
-Oh, értem! - bólintott. - Nem rendelünk valami kaját? Nincs kedvem elmenni sehova, de főzni se szeretnék. - zárta ki az ajtót.
-Pizza jó lesz? - dőltem le a kanapéra.
-Tökéletes! - sóhajtott, majd hívni kezdtem a kedvenc pizzériánkat.
Azt mondták 20 perc, mire kiszállítják, szóval gyorsan elmentem zuhanyozni. Egy egyszerű kis itthoni szettet húztam fel, mire megszólalt a csöngő, jelezve, hogy megérkezett az életmentő kajánk. Megvártam, amíg Orsi is lefürdött, aztán közösen megettük beszélgetés közben. A meccs 5-kor kezdődik, tehát 3 fele kezdtünk el készülődni. Mind ketten a focistáinktól kapott mezeinket húztuk fel, Orsi egy kék rövid farmernadrággal, én meg egy fekete kantáros nadrággal. Hívtunk egy taxit, majd fél négy körül ott is voltunk.
-Jössz az öltözőhöz? - indult el abba az irányba Orsi.
-Persze. - követtem a lányt.
-Hölgyeim! - biccentett Kepa, akivel az elmúlt időbe nagyon jóba lettünk, ahogy a feleségével is Andreaval.
YOU ARE READING
Az élet csodái - Mason Mount ff.
FanfictionKét teniszező magyar lány Londonban versenyzik, ugyanis továbbjutottak a Női páros WTA Finalsra. Amíg nem térnek vissza otthonukba, körbejárják a nagy angol várost. Majd kikötnek egy foci meccsen, ahol váratlan dolgok történnek velük. Ugyanis össze...