Elérkezett a nagy nap. A nap, amire már hetek óta várunk. Hetek óta erre készülünk minden nap, hogy minél jobbak legyünk ma. Ugyanis ma van a bajnokság, itt Nizzában. A kemény edzések által, csak remélni tudjuk, hogy tovább jutunk.
Reggel korán kellett kelnünk, hiszen van egy edzésünk délelőtt. A napomat egy hideg zuhannyal, majd egy laktató reggelivel kezdtem. Felvettem a szokásos outfitemet, majd megvártam Orsit és elindultunk a pályára. Pontban 8:00-kor már ott is voltunk.
-A mérkőzés előtti utolsó edzésetek lesz most! Hogy biztosan a legjobbak legyetek, egy 5 órás edzésetek lesz, így még a meccs előtt lesz szabad két órátok! - foglalta össze az edzőnk.
-Rendben! - bólintottunk. - Na gyere nyújtani! - mondta Orsi. Egy negyed órás nyújtás után, belekezdtünk az edzésbe. Játszottunk pár menetet egymás ellen, de fallabdát is játszattunk.
-Lányok, gyertek egy kicsit! - szólt az edzőnk. - Most van egy 2 órátok szabadon. Azt ajánlom, hogy menjetek el kajálni és pihenjetek le egy kicsit a mérkőzés előtt! - vette el tőlünk az ütőket.
-Rendben! - bólintottunk egyszerre. - Hova menjünk enni? - kérdezte Orsi.
-Domino's? - mondtam a legközelebbi pizzériát, mire Orsi csak bólintott. Felkaptuk a táskáinkat, s elindultunk a pizzériába. Kikértük a kajánkat, majd amíg vártunk rá, beszélgettünk. Egy telefon csörgésére lettünk figyelmesek, Orsit hívták. Addig gondoltam megnézem a közösségi médiát, hátha történt valami érdekes, de csalódtam, hiszen nem. Majd kaptam egy üzenetet.
Ádám
Ádám: Nem tudom, hogy mikor kezdődik a meccs, de sok szerencsét, ügyesek lesztek! ❤️
Én: Köszönjük! 🥰 Másfél óra múlva kezdődik, és ha jól tudom adják a TVben.
Ádám: Majd ránézek!
-Na ki az aki, ilyen széles mosolyt csalt az arcodra? - tette le telefonját Orsi.
-Csak Ádámmal beszélgettem! - néztem rá.
-Kéne adnod egy esélyt a srácnak. Tök aranyosak lennétek! - kortyolt bele a limonádéjába. - Meg amúgy is megérdemel egy esélyt mindenki! Ha meg nem működne, akkor sima barátok maradtok.
-Hát nem tudom. - húztam el a számat. - Aranyos egy srác, de nincs szükségem most férfire. A sok edzés, illetve mérkőzés miatt nem lenne rá elég időm. Meg inkább magamra és a lelki állapotomra szeretnék odafigyelni, és egy barát mellet ez nem sikerülni úgy, ahogy szeretném. - mondtam el az igazságot.
-Azt csináld, ami neked jó! - mosolygott. - De jöhetne már a kaja! - háborodott fel, amin csak kuncogtam.
Egy kis várokozást követően kihozták a pizzáinkat. Egyébként nagyon finom volt, de egy kis ketchuppal jobb lett volna. Visszamentünk a szállodába, ahol felvettük a versenyes ruhánkat, ami nekem egy fehér sportmelltartó, egy fehér biciklis naci és arra egy fehér tennis szoknya. Cipőnek egy fehér, zöld Adidas cipőt húztam fel. Orsinak ugyan ez volt az outfitje, csak neki kékben.
Egy kis pihenés után, ami abból állt, hogy a teraszon ülve néztük a tenger hullámait és beszélgettünk. A kulacsainkba raktunk jeget, illetve megtöltöttük őket vízzel. A hajamat egy szoros lófarokba kötöttem, ahogy Orsi. Lassan hívtunk egy taxit, és a pályához mentünk.
-2-szer fogtok játszani, és ti lesztek az elsők. Két Francia lánnyal fogtok játszani. Utánatok egy Spanyol és egy Olasz páros jön. Aztán megint ti jöttök egy Brazil páros ellen. Egy másik Spanyol és egy Orosz páros is játszani fog. Azt követően játszanak ezekből a mérkőzésekből a győztesek egészen addig, amíg két páros nem marad és közöttük fog eldőlni a győztes. - foglalta össze az edzőnk.
-Oké. - bólintott Orsi.
-Akkor mi jövünk! - álltam fel. Lenyomtuk a szokásos pacsinkat, megfogtuk az ütőket, s felálltunk a pályára.
-Köszöntök minden kedves nézőt a Francia Tennis Bajnokságon! A első mérkőzését a Francia sokszoros bajnok páros Carola Monnet és Harmony Tan kezdi a Magyar Orsolya Varga és Luca Kovács ellen. - mondta angolul a közvetítő.
Elkezdődött a mérkőzés. Meg kell hogy mondjam, nagyon erős volt az ellenfél. Olyan ütéseket végeztek el, amiket még sosem láttam. Elég rendesen kifáradtunk, mert mindig oda ütötték, ahol pont nem voltunk. Sajnos az első pontot ők szerezték meg, mert pont nem tudta elérni Orsi. Viszont nem sokkal később kiegyenlítettünk, aminek nagyon nem örültek a Franciák. Viszont a sok futkározás végén megszereztük a második pontunkat.
-Meg van! - kiáltottam.
-Úristen! - dobtuk el egyszerre az ütőnket, majd megöleltük egymást. Bementünk az öltözőbe, majd egy jó nagy korty jeges víz után vártuk a többi eredményt. A második játszmánál az Olaszok nyertek 2-0-ra.
Aztán jött a második meccsünk a Brazilok ellen. Ők már viszonylag rosszabbak voltak mint a Franciák, de annyira rosszak sem voltak. Viszonylag gyorsan vége lett a meccsnek, de a végeredmény 1-1 lett, így mindketten tovább jutottunk. A minket követő
Spanyol-Orosz meccsen a Spanyolok győztek. Aztán jöttek a győztes párok. Elsőnek az Olasz-Brazil páros volt, ahol az Olaszok nyertek 2-1-re.-Ti jöttök! - jött be az edzőnk.
Eddig a Spanyolok voltak a legerősebbek, de az utolsó percben sikerült levernünk őket 2-1re, amit nem nagyon akartak nekünk megadni, mert a legutolsó másodpercben szereztük meg, de a sok gondolkozás után megadták. És eljött a mai nap utolsó mérkőzése, ahol eldől, hogy ki jut tovább a 2023-as WTA-re.
Felálltunk a helyünkre, s Orsi elütötte a labdát. Az olaszok kibaszott gyorsak voltak, de komolyan. Alig tudtuk követni őket, így az első pontot ők szerezték. Az első pontunkat nehez, de megszereztük az utolsó 20 percben. A legjobb taktikánkat bevetettük Orsival, így sikerült kifárasztanunk az Olaszokat tíz perc alatt. Az egyik lány nagyon erősen beleütött a labdába, ami után szaladhattam rendesen. Mikor utolértem a lehető legerősebben elütöttem a labdát. A legnagyobb szerencsénkre a lány elcsúszott és nem tudta visszaütni a labdát.
-NYERTÜNK! - ugrottam Orsi nyakába.
-TOVÁBB JUTOTTUNK! - sikítozott.
-Nagyon ügyesek vagytok! - futott felénk az edzőnk.
-MEGNYERTÜK! - ugráltunk hárman.
-Örömmel jelentem ki, hogy a Bajnokság győztese a Magyar páros Luca Kovács és Orsolya Varga! Gratulálunk lányok, ügyesek vagytok! - fogtunk kezet az összes éremosztóval, stábtaggal, közvetítővel.
Majd a kupánkkal és a két hatalmas virágcsokrunkkal izzadtan, de boldogan álltunk, hogy lefotózzanak minket.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az élet csodái - Mason Mount ff.
Fiksi PenggemarKét teniszező magyar lány Londonban versenyzik, ugyanis továbbjutottak a Női páros WTA Finalsra. Amíg nem térnek vissza otthonukba, körbejárják a nagy angol várost. Majd kikötnek egy foci meccsen, ahol váratlan dolgok történnek velük. Ugyanis össze...