Patru tineri se uitau la ecranul computerului din casa lui Kan, Beam fiind persoana care stătea și introduse informații pe site.
-Nu trebuie să fii atât de entuziasmat de asta, a spus vocea lui Kan, în glumă, văzând expresiile celor patru tineri.
-Hei Kan, au trecut zece ani de când ai trecut prin așa ceva. Așa că poți spune că acum sunt emoționat până sunt complet tensionat, a spus Joe, dar ochii lui se uitau și la ecranul computerului.
-Măi! Sunt blocat în același loc cu Beam, a sunat vocea lui Phon când și-a găsit propriul nume pe lista Facultății de Jurnalism și Comunicare de Masă.
Cât despre Beam, a primit Facultatea de Economie.
-Mi-aș dori să mergem toți patru la aceeași școală. Chiar dacă alegem domeni diferite a spus Graf înainte ca Beam să facă clic pentru a găsi în lista facultăților pe care le alesese Graf.
-Asta e, arătă imediat Joe spre lista lui Graf făcându-l să se apropie puțin pentru a fi sigur, înainte de a zâmbi larg pentru că era listat de la Facultatea de Arhitectură de Interior.
-Este bine, Kan, care a intrat și a frecat capul fratelui său înainte și înapoi, zâmbind.
Graf s-a întors apoi să se uite la Joe, care îi trimite acum un zâmbet și lui Graf.
-Știam că poți face asta a spus Joe zâmbind și strângând strâns mâna pe Graf.
-Trebuie să fii blocat în același loc ca mine, spuse Graf. Joe oftă ușor.
-Este bine dacă sunt blocat în același loc ca tine. Nu sunt atât de sigur, a spus Joe cu o voce leneșă.
Beam căuta acum și numele lui Joe. Inima lui Joe bătea în timp ce l-a rugat pe Graf să-l ajute să caute lista de nume, în timp ce Beam continua să deruleze în jos înainte ca ochii lui Joe să se mărească. Graf se întoarse imediat și îi zâmbi iubitului său.
-Am un loc unde să studiez.
Joe Exclamă bucuros, năvălind asupra lui Graf și îmbrățișându-l strâns pentru că și Joe a fost admis la aceeași universitate cu prietenii săi de la Facultatea de Științe ale Sportului.
- Dă-mi drumul, Joe, spuse Graf cu faţa îmbujorată pentru că se aflau în faţa altora. Joe a zâmbit larg, dar a lăsat încet îmbrățișarea.
-Îmi pare rău, am fost nespus de bucuros, a spus Joe zâmbind.
- Apropo, îți place să faci sport. De ce nu te-ai dus să studiezi educația fizică, Graf? Îl întrebă Kan curios pe fratele său mai mic.
- Îmi place să joc fotbal. Dar îmi place și designul interior. Așa că am ales să studiez asta. În plus, pot juca oricând fotbal ca hobby, a spus Graf, iar Kan a zâmbit fericit.
-Deci azi, te voi duce la o petrecere să sărbătorești la restaurantul lui Audi, bine? spuse Kan cu amabilitate.
Toată lumea dădu repede din cap. Înainte ca Kan să coboare și să le spună părinților veștile bune.
-Și pregătiți-vă să sărbătorim împreună în seara asta.
-Graf s-a trezit dimineața, clipind încet din ochi pentru a-i adapta la lumina care curgea prin draperii în dormitorul lui Joe.
Da, Graf zace acum în camera iubitului său și pe patul iubitului său. Graf se întoarse să se uite la persoana de lângă el. Si a descoperit că Joe încă dormea.
După ce Kan l-a dus să sărbătorească aseară la restaurantul lui Audi, Joe l-a invitat apoi pe Graf să se întoarcă și să doarmă împreună în propria lui casă.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...