Joe se întoarce la apartament cu Graf stând tăcut în spatele lui. Cei doi au intrat în cameră fără să spună nimeni nimic.
Apoi Graf a intrat direct în dormitor să facă un duș pentru a se răcori mai întâi. Joe stătea stresat pe canapeaua din sufragerie. Stătea cu profund vinovăție în inimă că nu știa să-și controleze emoțiile, ceea ce ar fi trebuit să facă o treabă mai bună decât ceea ce a făcut.
Prin urmare, făcându-l pe el și pe Graf să lupte și mai tare decât înainte. A acceptat că orice era legat de Graf îl făcea să-și piardă foarte ușor controlul asupra lui însuși. Joe oftă din greu și se întinse pe canapea cu mâna pe frunte gândindu-se de unde să înceapă și ce să-i spună lui Graf. În timp ce conducea înapoi, starea lui se răcise puțin.
După ce am făcut un duș și sa imbrăcat, Graf stătea nemișcat la picioarele patului din dormitorul său, întrebându-se cum să înceapă să vorbească cu Joe, pentru că nici el nu știa ce să spună. De când s-au întâlnit în liceu, nu s-au certat niciodată.Chiar dacă mai înainte a existat acest sentiment ciudat, ei s-ar împrăștia și s-ar întoarce acasă pentru a se calma mai întâi. Și apoi a venit să vorbesc mai târziu. Dar acum cei doi locuiau împreună în Bangkok.
Deci sunt aproape tot timpul împreună. Prin urmare, nu există spațiu între ei pentru ca ei să se liniștească în privat. Pentru că trebuie să se vadă în fiecare zi.
După ce a stat și s-a gândit la asta o vreme, Graf s-a ridicat și a ieșit din dormitor. Văzându-l pe Joe întins pe canapea cu mâna acoperindu-si fruntea, nu s-a putut abține să nu simtă milă pentru iubitul său. Joe auzi sunetul iubitului său apropiindu-se și se întoarse să privească.Văzându-l pe Graf, se mișcă și se ridică cu o expresie stresată pe fata lui. Când erau afară, s-au luptat atât de tare între ei, dar când sunt singuri în camera lor, nimeni nu are nimic de spus.
Amândoi au tăcut împreună.
-Joe, trebuie să reflectam puțin, spuse Graf, făcându-l pe Joe să se oprească pentru un moment.
-Cred că ar trebui să stăm despărțiți două sau trei zile, bine? Graf a continuat să-l facă pe Joe să se uite imediat la Graph cu ochi mari.
-De ce? întrebă Joe, părând încordat.
-Când ne luptăm, niciunul dintre noi nu are spațiu pentru a ajusta starea de spirit sau pentru a sta să ne gândim deloc la conflict. Și ne-a făcut pe noi doi să ne luptăm și mai mult. Cred că este o modalitate bună, ar trebui să... Graf explica.
-Nu! îl întrerupse Joe imediat în timp ce se uita la Graf cu ochi durerosi
-De ce? Este la fel ca ieri. Când te-ai dus să te liniștești în camera prietenului tău. E ca și cum ai lăsa ceva spațiu unul altuia. Vom avea timp să vă gândim. Eu, însumi, aș avea timp să trec în revistă ce sa întâmplat, Graf a continuat să vorbească.
Off!!!
Joe l-a îmbrățișat de talie pe Graf cu fața înfiptă în burta iubitului său care stătea în fața lui, făcându-l pe Graf să înghețe puțin.
-Nu vorbi așa, Graf... nu te despărți. De ieri îmi pare rău că m-am dus să dorm altundeva și te-am lăsat singur în camera noastră... N-am să mai fac asta... . te rog. Nu te despărți. Chiar ieri, stând departe de tine, am simțit că o să mor, a spus Joe cu voce joasă.+
-Atunci de ce ai plecat? Dar cred că e bine. Ne oferă la amândoi mai mult timp pentru noi înșine, a răspuns Graf. Joe clătină din cap împotriva stomacul lui Graf.
-Nu vreau să te părăsesc, te implor, nu face asta, a rugat din nou Joe pe iubitul său. Graf oftă ușor.
-Joe, vreau să ai și tu spațiu, doar pentru câteva zile, răspunse Graf. Joe și-a ridicat capul să se uite la Graf cu o expresie serioasă pe față.
-Dacă te gândești să te despart de mine, nu o voi face, a spus Joe, cu vocea tremurând ușor.
-Joe, nu m-am gândit niciodată să mă despart de tine. Dar vreau să cer spațiu pentru amândoi. Ca să avem timp să ne gândim la ce și unde ar trebui să ne adaptăm. Am și o latură proastă, precum și tu. Să facem un pas înapoi și să ne uităm mai întâi la propriile noastre părți rele, da? Apoi vom vorbi din nou, sunt doar trei zile, Joe, a spus Graf pe un ton serios după ce s-a gândit și a luat o decizie
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...