Capitolul 3

164 9 2
                                    


Graf încremeni pentru o clipă când auzi ce spusese iubitul său.

-Ești așa de prost, Joe. Cum poți să spui asta? Nu ți-e rușine? Graf la certat înapoi cu rușine scrisă pe toată fața.

-Chiar dacă sunt timid, tot te pot face să fii jenat, a batjocorit Joe înainte de a fi lovit de Graf, Joe aproape că s-a prăbușit de durere, dar a continuat să râdă.

-Uau, asta doare, bine, gemu Joe, dar buzele i se ridicară într-un zâmbet.

După cum am spus, lui Joe îi place cel mai mult să-și tachineze partenerul.


-Grăbește-te și termină de spălat. Ești atât de bun cu gura, acum arată-mi ce pot face mâinile tale, a spus Graf înainte ca ei doi să termine de spălat vasele. Apoi l-a luat pe Joe să stea și să se uite la televizor pentru o vreme.


-Mânci și apoi dormi vei avea reflux acid, a spus Graf după ce s-a așezat pe canapea și Jeo s-a întins pe canapea și Joe se întinse cu capul sprijinit pe poala lui Graf.

-E în regulă. Când am adormit imediat? Spăl vase de mult timp, a spus Joe, privind înapoi la televizor. Graf nu a spus nimic. S-au uitat la televizor în tăcere o vreme


Palmă!


-Oh! De ce m-ai plesnit? exclamă Joe când Graf îl plesni ușor pe frunte.

Dar l-a făcut pe Joe să se simtă puțin mâncărime. Graf împinse capul lui Joe încercând să-l miște în jos din poală. Dar Joe a pus în greutate și a refuzat să se ridice.


-Sass, nu poți să ții capul  pe canapea? Graf a spus ieșind, pentru că în timp ce se bucura de un film, mâna lui Joe a alunecat încet în piciorul pantalonilor sport al lui Graf. Dar Graf era oricum conștient.

-Huh, lasă-mă să mă întind în poală doar un pic. De ce ești așa? Joe râse în gât.

-Joe, dacă joci din nou, nu trebuie să dormi în poala mea, a dat Graf un ultimatum. Pentru că i s-a făcut pielea de găină când iubitul său și-a strecurat mâna în pantaloni pentru a-i simți piciorul. Joe zâmbi obraznic.


-Ce naiba, n-am făcut mare lucru, a mormăit Joe la sfârșit, înainte de a fi plesnit din nou pe frunte de către Graf.

Dar persoana care a fost pălmuită a chicotit. Nu a simțit niciun tremur sau durere, Graf apoi l-a invitat pe Joe să se culce pentru că a doua zi trebuia să meargă devreme la universitate Joe este cel care a verificat ușa pentru a se asigura că este încuiată. În ceea ce îl privește pe Graf, el s-a culcat primul.


Când Joe a intrat în dormitor, l-a văzut pe Graf stând, rezemat de capul patului. Un picior era pliat într-un arc, în timp ce celălalt era întins drept pe pat. Era ocupat să citească o carte, probabil că unul dintre materialele lui de studiu s-a uitat la picioarele lui Joe, cercetându-l din cap până în picioare.

Graf nu este un tip dulce sau fragil ca Beam. Dacă vorbiți despre aspectul său, el a cam dat senzația de tendință coreeană din cauza descendenței sale coreene-chineze.

Inițial, Graf avea o piele albă lăptoasă și deschisă, dar datorită faptului că a petrecut mult timp făcând sporturi în aer liber, pielea lui arată acum puțin bronzată, cu un corp destul de musculos ca un atlet normală.

Graf este o persoană foarte fermecătoare, dar este destul de ignorant în această chestiune. Joe se uită în jos la tivul pantalonilor săi de atletism, care erau destul de largi, făcându-l pe Joe să-și înghită saliva cu multă dificultate.

El și Graf nu făcuseră niciodată ceva mai profund, doar sărutări și îmbrățișări.


-La ce te uiti? a spus Graf cu o voce adâncă care îi întrerupse gândurile de la explorarea corpului iubitului său provocându-l pe Joe să tresară puțin înainte de a zâmbi Împreună cu privirea la Graf cu ochi orbitori.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum