Capitolul 22

154 7 3
                                    


Slam!!


-Ai! exclamă Joe în timp ce Graf apucă o pernă și-și lovi iubitul cu furie, dar imediat a trebuit să-și facă o expresie distorsionată pe față pentru a-și suprima durerea care i se ridica din fese și ajungea până la coloana vertebrală simultan.


-Oiiiiii, a exclamat și Graf și a înghețat în poziția sa actuală pentru a neutraliza durerea.

-Haha! Calmează-te nevastă! Joe a râs și și-a tachinat iubitul.

-Nu mai râde și să-mi mai deranjezi picioarele, la naiba! Graf blestemă cu voce tare, cu o față roșie.


-Doare foarte mult? De ce? Nu sunt bun la asta? De ce pari atât de rănit? l-a întrebat Joe îngrijorat pe Graf în timp ce îi mângâia ușor șoldul și fesele, ceea ce i-a alinat o parte din durere.

-Nu trebuie să fii dramatic în privința asta, idiotule, a țipat Graf la Iubitul său, prefăcându-se furios.

-Sunt îngrijorat pentru tine, spuse Joe pe un ton serios. Graf s-a întins privind fața iubitului său cu ochii nemișcați înainte de a scoate un oftat de ușurare.

-Sunt doar stânjenit, bine? a răspuns Graf cu o voce joasă, făcându-l pe Joe să zâmbească puțin.

Sincer, a vrut să zâmbească până când gura îi ajungea până la urechi, dar se temea că Graf va fi mai jenat decât înainte și îl va da afară din camera de data asta.


-Pot să merg la școală? Graf mormăi.

-Este mai bine dacă te odihnești o zi. Ai vreo clasă importantă astăzi? a întrebat Joe îngrijorat pentru că amândoi au cursuri și Graf se gândi în timp ce clătina din cap.


-Atunci odihnește-te acasă, spuse Joe.

-Atunci de ce nu faci un duș si sa te pregătești de școală? a întrebat Graf în urmă pentru că a văzut că Joe purta hainele lui casual.

-Nu. Trebuie să-mi fac datoria de soţ, spuse Joe cu seriozitate.

-Și ce este asta? Strigă Graf imediat.


-Ei bine, ca soț, cea mai mare prioritate a mea este să am grijă de soția mea. Eu sunt cel care te-a rănit azi a trebuit să renunți la școală. Deci, cum pot să merg fericit la cursuri? Nu, pot. În plus, nici astăzi nu am multe cursuri. Doar un test în stil de înot și un antrenament de baschet. Dar l-am sunat pe Fluke și Phi Brown și am făcut deja o scuză, a spus Joe cu o voce serioasă și cu toată sinceritatea.

Îşi sunase mai devreme prietenul. Pe măsură ce Joe studiază la facultatea de științe sportive, el trebuie să se concentreze atât pe teorie, cât și pe practici, urmând regulile și regulamentele jocului în mod corespunzător.

-Ești sigur că nu este nicio problemă? Întrebă Graf, doar pentru a fi sigur. Joe dădu din nou sigur din cap.

-Dacă nu mă crezi, sună și întreabă-l pe Fluke sau pe Aon, a spus Joe cu ochi plini de semnificație care și-au exprimat onestitatea pentru că știe că Graf este destul de serios în privința studiilor.

-Nu e nevoie. Ce făceai afară mai devreme? întrebă Graf când își amintea.


-Oh, am curățat camera. Și am îndepărtat toate sticlele de băutură care au rămas aseară, a spus Joe, pentru că aseară a fost atât de ocupat să-l convingă pe Graf să nu-l părăsească, încât a uitat să curețe camera de zi și să arunce gunoiul lăsat în urmă de prietenii și seniorii săi.

-Hmm... Graf și-a dres glasul.


-Am coborât să-ți cumpăr niște terci de dimineață devreme. Vrei să-l mănânci ca să poți lua medicamentul tău? a întrebat Joe din adevărată îngrijorare pentru iubitul lui.

-Ce medicament? Întrebă Graf înapoi.


-Este un medicament antiinflamator. Adică... am cercetat pe net. E bine dacă îl iei. Te vei vindeca repede, a spus Joe, făcându-l pe Graf să se înroșească de rușine când a înțeles semnificația din spatele cuvintelor iubitului său.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum