-Bine, a acceptat Joe frumos pentru că a crezut că era mai bine decât să-l lase pe Graf să-l sprijine pe Fang. Joe se întoarse către prietenii și frații săi de la masă.
-Hei, băieți, ne vom întoarce mai întâi. Mă voi întoarce mai întâi, le-a spus Joe seniorilor și prietenilor sai.Toți au dat din cap în semn de acceptare și i-au spus lui Graph să conducă înapoi cu grijă. Graf și Joe s-au dus la masa lui Fang, unde seniori de la biroul lui Fang așteptau.
-Cum o să-l iei?a întrebat seniorul lui Fang.
-Ar putea fi nevoit să iau un taxi, spuse Joe
-Atunci hai să chem un taxi. Voi fraților îl puteti duce. Îmi pare rău că te deranjez, a spus seniorul lui Fang.
-Este în regulă, a răspuns Graf înainte, legănându-l pe Fang într-o parte. Joe îl sprijini de partea cealaltă.
-Uh... cine este? Vocea nămoloasă a lui Fang a sunat
-Sunt Graf și Joe, phi Fang, spuse Graf.
-Unde ai de gând să mă duci... phi? Întrebă Fang cu o voce scăzută.Corpul lui se legăna încoace și încolo până când Joe a trebuit să respire adânc pentru a-și chema răbdarea.
-Ne Întoarcem la apartament, phi.Cum te poți îmbăta atât de mult încât să nu poți merge? Nu ți-e frică să nu fii târât de oameni? murmură Joe.
-Îmi pare rău, frate... nu... e în regulă. Du-te înapoi... du-te înapoi. Fang a încercat să-și fluture mâna în sus și să reziste să meargă până când atât Joe, cât și Graf au fost nevoiți să țină corpul lui Fang mai strâns pentru a nu-l lăsa să cadă.
-Doar stai nemișcat, frate, când ești beat, ești în continuare bun să te arăți, spuse Joe cu o voce severă, pentru că era din ce în ce mai frustrat.
-Joe, vorbește frumos, și-a mustrat Graf iubitul pentru că Fang era cu câțiva ani mai în vârstă decât ei. Fang a tăcut imediat înainte ca atât Joe, cât și Graf să audă sunete blânde de suspine.
-Ce e în neregulă cu tine? De ce plangi asa? Hei, phi Farg? De ce plângi? a întrebat Joe imediat când și-a dat seama că Fang plângea.
-WHuk... Frate... îmi pare rău, Fang a plâns și și-a cerut scuze.
-NU, a început să plângă? Îmi pare rău Joe, Ai Fang este așa. De fiecare dată când se îmbătă, plânge. Te rog să ai grijă de el. Ah, iată un taxi, a spus seniorul lui Fang la serviciu în timp ce făcea cu mâna unui taxi. Când taxiul se oprește, l-au luat pe Fang să se urce în mașină. Joe s-a întors către Graf care stătea în fața mașinii.
-Te întorci cu grijă. Nu trebuie să conduci cu viteza, Dacă ajung mai întâi acolo te voi aștepta,Îi spuse Joe iubitului său cu o voce adâncă.
-Nu te plânge, am vrut să te ajut, a răspuns Graf.
-Sa mă ajuti sau sa îl ajuti pe P’ Fang? întrebă Joe înapoi. Graf se uită imediat la fața iubitei sale cu ochi întunecați.
-Cauți o ceartă sau ce? Întrebă Graf liniştit. Joe oftă din greu.
-Bine, mă poți ajuta să-l duc pe bărbatul beat în camera lui. Ca să ne întoarcem curând în camera noastră, a schimbat Joe subiectul pentru că nu voia să se bată cu iubitul său din cauza treburilor altora. Nici Graf nu mai spuse nimic. Cei doi l-au luat imediat pe Fang cu liftul și au mers direct în camera lui Fang.
-Dar cheia camerei? Întrebă Graf înainte de a căuta in buzunarul pantalonilor lui Fang.
-Nu, o voi găsi singur, răspunse Joe. Nu voia ca Graf să-l atingă prea mult pe Fang. S-ar putea spune că era prea gelos. Joe băgă mâna în buzunarul pantalonilor lui Fang și găsi o carte de cheie. Așa că l-a scos pentru a deschide ușa. Când lumina este aprinsă, l-a dus pe Fang direct în dormitor și l-a ajutat să se întindă.
-Bine, să ne întoarcem, spuse Joe.
-Stai, o să-l lăsăm așa? Întrebă Graf, uitându-se la Fang care stătea întins pe pat, încruntat.
-Ce altceva? Aceasta este camera lui. Nu trebuie să fii foarte amabil cu ceilalți, Graf. Nu suntem aproape de el, a spus Joe cu o voce tulbure.
-Măcar ia-i o batistă pentru a-i șterge ochii, spuse Graf din nou.
-Graf... ugh... Graf.... O voce îl strigă pe Graf din gât, făcându-i atât pe Joe, cât și pe Graf să se întoarcă imediat să se uite la Fang. Silueta mică a lui Fang zăcea neliniştit în timp ce striga numele lui Graf în mod repetat.
-Huh, l-ai auzit strigând? Este beat așa, dar totuși te poate striga. Adică subconștientului îi este dor de tine, a spus Joe sarcastic.
-Vorbește frumos, Joe. Nu e nimic, și-a asigurat Graf iubitul.
-Uite, am spus-o bine, Graf. Ce vei mai face? Cât de mult vrei să-l ajuți? Ai vrea să-l ajuți să facă un duș și să aplici niște pudră pe el, la naiba? înjură Joe furios. Graf a fost încă pentru un pic tăcut pentru că a văzut că iubitul lui era supărat.
-Ok! Dacă vrei să ai grijă de el, dă-i drumul. Stai aici și urmărește-l. Întotdeauna vezi alți oameni mai buni decât mine. Nu-mi place prea mult natura ta bună. Știi, Graf? Joe termină de vorbit și ieși impulsiv din dormitorul lui Fang.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...