Capitolul 10: Pakin ❤️ Phra Phai

144 12 1
                                    


După ce a practicat baschetul, Pakin s-a întors cu mașina la propriul apartament pentru a face un duș și a se schimba.

Ding Dong!!🔔

Sunetul soneriei din fața camerei l-a făcut pe Pakin să se încruntă ușor. Dar a mers să se uite prin vizor înainte de a face o față surprinsă și a deschide ușa.

-Ai un card de rezervă. De ce nu ai deschis-o? Pakin l-a întrebat pe Phra Phai care stătea în fața camerei cu o geantă pentru că Pakin i-a trimis un mesaj mai devreme să vină la apartamentul lui, ca să plece împreună.

-Phi Pakin este prezent în cameră, așa că... răspunse Phra Phai încet.

Tânărul va folosi cardul pentru a debloca camera lui Pakin dacă Pakin nu este prezent în cameră. Dar i-a întâlnit pe Graf și Joe la intrarea în clădire și pe amândoi au spus că Pakin s-a întors. Prin urmare, Phra Phai a apăsat clopotul pentru a nu-si pierde manierele .

-Asa deci? Pakin ridică din sprâncene a întrebat înapoi.

-Mă tem... Phra Phai era pe cale să vorbească, dar și-a oprit grăbit cuvintele când a văzut ochii feroce ai lui Pakin privindu-l pentru că Pakin îi spusese deja să nu mai rostească cuvântul „consider”.

-Bine, intră primul. Acordă-mi o clipă. Pakin se îndepărtează de uşă pentru a-l lăsa pe Phra Phai să intre în cameră.

Tânărul a intrat imediat înainte ca Pakhin să închidă ușa

-Poți sta să te uiți la televizor și să aștepți, i-a spus Pakin lui Phra Phai. Dar tânărul a clătinat din cap.

-Nu contează, pot să stau și să aștept, a spus Phra Phai.

Pakin a dat din cap înainte de a dispărea în dormitor. Phra Phai și-a desfășurat un zâmbet în timp ce era bucuros să se întoarcă acasă și încântat să se întoarcă împreună cu Pakin în privat.

Phra Phai și-a sunat mama și i-a spus că se va întoarce acasă astăzi. Mama lui l-a întrebat cum va veni. Phra Phai a spus doar că se întoarce cu seniorul său. Stătea și se gândi la lucruri până când Pakin ieși din camera lui cu o geantă de umăr care nu era prea mare.

-Sunt pregătit, a spus Pakin, iar Phai s-a ridicat și l-a urmat afară din cameră.

Phra Phai a încercat să-l urmeze pe Pakin menținând o mică distanță. Apoi s-a uitat la spatele siluetei înalte din fața lui cu încântare.Chiar și când intra în lift, Phra Phai încerca ocazional să arunce o privire furișată către Pakin fără să-l anunțe.

-Îți poți pune geanta în spatele mașinii, a spus Pakin în timp ce se îndrepta spre mașina lui.

-Nu, e în regulă, pot să-o port, nu este atât de grea, a spus Phra Phai grăbit. Pakin îi aruncă o privire severă.

-Cred că va trebui să cumpărăm un alt cuvânt pentru Nu și nimic, a spus Pakin cu o voce plată, făcându-l pe Phra Phai să tacă imediat.

-Hai să urcăm în mașină, a spus Pakin înainte de a deschide ușa mașinii și a intra. Phra Phai s-a așezat lângă șofer.

-Pune-ți centura de siguranță a spus Pakin, iar călugărul și-a ridicat cureaua în grabă în timp ce își îmbrățișa geanta pentru că nu știa unde să-și pună mâna, simțindu-se jenat și entuziasmat în același timp de a putea merge în mașina lui Pakin.
Din nou. Și de data aceasta va fi o plimbare lungă împreună de aproximativ 3 ore. Pakin a plecat imediat.

📞...📞 ... !!!

Telefonul lui Kin a sunat. Tânărul l-a ridicat să se uite la el și a apăsat pe accept.

-Aproape am ajuns... ....Coboară și așteaptă în fata. Mi-e prea lene să conduc înăuntru....hmmm... hmm vorbi Pakin un timp și apoi lăsă jos.

Phra Phai se încruntă ușor suspicios.

-Voi trece și eu să iau un prieten. Prietenul meu a cerut și el o plimbare cu mașina pentru a merge acasă, a spus Pakin, ceea ce i-a făcut imediat deprimata inima lui Phra Phai când a știut că nu va merge cu Pakin singur.

Dar nu a îndrăznit să-l întrebe pe bărbatul înalt cine este persoana respectivă. Când se apropia de destinație, Pakin a încetinit puțin mașina.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum