-Oh, gemu călugărul din gât când simți brusc o răcoare pe față. Tânărul s-a trezit și s-a întâlnit cu un zâmbet blând din partea iubitului său.
-Phai este bolnav, a spus Pakin înainte ca Phra Phai să poată întreba ceva. Acest lucru l-a făcut pe tânăr să fie ușor năucit.
-Ma doare putin capul gemu Phai cu voce joasa.De îndată ce s-a mișcat, a simțit o strângere în fese. În momentul în care imaginea din noaptea trecută i-a apărut în memorie, fața lui albă a devenit palidă.
Pakin a zâmbit puțin când putea ghici la ce se gândea Phra Phai. Silueta înaltă se aplecă să-i sărute blând fruntea lui Phai.
-Acest Phai este complet al meu acum. Este al meu, atât fizic, cât și mental, îți amintești? Pakin se prefăcu că întreabă.Phra Phai își strânse ușor buzele, dar dădu din cap în semn de acceptare.
-Îmi pare rău că aseară am fost puţin aspru cu Phai, a spus Pakin făcându-i chipul călugărului să se înroşească.Povestea de dragoste a lui Pakin şi Phai aseară a fost foarte fierbinte până când Phra Phai aproape că s-a înecat de fericire. Nu s-a gândit niciodată că un domn ca Pakin, aşa cum a văzut întotdeauna, poate fi atât de fierbinte cu lucruri în pat ca acesta.
-E în regulă, răspunse încet călugărul. Pentru că Phra Phai este de acord în toate cu iubitul său. Pakin a zâmbit puțin și apoi a continuat să ștergă fața și corpul iubitului său.
-Ce-i cu Phai? A întrebat Phra Phai pentru că încă era confuz de propria sa stare.
-Bănuiesc că noaptea trecută, iubitul tău te-a iubit puțin prea tare. Dimineața devreme, Phai zăcea neliniștit și roiind, de parcă ar fi avut febră. De aceea sunt aici să te șterg, a spus Pakin încet.
- Pe Phai îl doare talia, a spus tânărul cu o voce blândă. Pakin râse ușor în gât.
-La început este așa. Te vei obișnui cu asta după un timp, a spus Pakin, uitându-se la Phra Phai cu ochi strălucitori, făcându-l pe tânăr să fie destul de jenat.Apoi și-a dat seama că astăzi atât el, cât și Pakin trebuie să meargă la universitate. Când a văzut ceasul, era ora 7 a.m.
Astăzi Phi Kin și Phai au cursuri aici... Oww, a strigat Phra Phai când era pe cale să se miște și să se ridice, dar a simțit că canalul iubirii se contractă provocând multă durere. Pakin îl împinge pe Phai să se întindă.
-Astăzi este o zi liberă. Am sunat să-i spun prietenului meu. Phai nu este bine, așa că nu poate merge la studii, a spus direct Pakin.
-Dar Phi Pakin? A întrebat Phra Phai înapoi pentru că știe că nu poate merge. Doar să te ridici și să stai așezat îi provoacă destulă durere în talie și șolduri. Dacă trebuie să meargă la școală în această stare prietenii lui cu siguranță ar afla ce e în neregulă cu el.
-O să am grijă de soția mea, spuse Pakin, făcându-i din nou chipul lui Phra Phai să se încălzească.
-Phai... nu este o soție, spuse Phra Phai cu o voce blândă.
-Oh, ce zici de aseară? Phai m-a prins, iar acum Phai trebuie să-și asume responsabilitatea. Mă va părăsi Phai? îl tachina din nou Pakin. Călugărul îşi strânse buzele.
-Phi Kin, știi că Phai este jenat. Atunci de ce ai spune asta? Phra Phai a protestat făcându-l pe Pakin să zâmbească puțin amuzant.
-Da, nu mai vorbi, Phai poate să tragă mai întâi un pui de somn. Mă duc să-ți iau niște terci, a spus Pakin înainte de a se coborî din pat.Pakin nu purta o cămașă, așa că Phra Phai a observat o mică zgârietură pe umărul puternic al iubitului său, despre care știa bine că era propria lui muncă de aseară, ceea ce a cauzat o fața netedă să se încingă instantaneu.
Tânărul s-a înroșit crezând că noaptea trecută nu a fost un vis, așa că el și Pakin își aparțin fizic și psihic, așa cum spusese iubitul său.
- Phai va fi puternic, Phra Phai mormăi singur după ce Pakin a ieșit să-i aducă terci.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romansa⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...