Capitolul 23: Pakin ❤️ Phra Phai

176 13 0
                                    


Da, răspunse Phra Phai încet
(„Cu toate acestea, când voi fi liber mâine, te voi suna. Trebuie să-mi răspunzi și la apelul meu,”) a ordonat Pakin. După ce a primit răspunsul satisfăcător de la iubitul său, Pakhin a închis telefonul pentru ca Phra Phai să se poată odihni. Phra Phai a vrut să-și sune mama pentru a cere un sfat în privința lui Pakin Dar a trebuit să se oprească din cauza cererii făcute de Pakhin ca să meargă să-i spună el însuși mamei sale.

Astăzi, Phra Phai și prietenii săi, Graf, Son și Art, s-au adunat la apartamentul lui Graf pentru a lucra la un raport pe care l-au primit de la profesorul lor. Ei și-au unit forțele pentru a căuta cu sârguință informații relevante și pentru a se ajuta reciproc.

-Ce ar trebui să mâncăm astăzi la prânz? Întrebă Graf când a observat ca era aproape amiază.

-Orice va funcționa, putem mânca orice găsim, a răspuns Phra Phai. Ceilalți au fost de acord cu un semn din cap.

Graf a sugerat: „De ce nu pregătim ceva de mâncare? Există mâncare proaspătă în frigider.

-Poți să gătești orez? a întrebat Son.
Graf, surprins.

- Da, poți să vii să mă ajuți ,a răspuns Graf zâmbind.

-Ar fi mai bine pentru mine și Phsi să coborâm la Seven-Eleven. Ce băuturi ți-ar plăcea? Pot să ți le cumpăr, a propus apoi Art


-Aduceți niște băuturi răcoritoare și gustări, a răspuns Graf.

Art și Phra Phai au continuat să se îndrepte spre Seven-Eleven.

La intrarea în Seven-Eleven, Phra Phai l-a salutat pe muncitorul senior:

-Bună ziua, Phi Sa....Hei Phra Phai, ai venit să cumperi niște gustări? Sathak, unul dintre seniori, a zâmbit și a întrebat.

Phra Phai a dat din cap, zâmbind, înainte de a-l  căuta pe Ya. Între timp, Art a căutat câteva gustări de mâncat

-Ce zici de Phi Ya? Unde s-a dus? Negăsindu-l nicăieri, Phra Phai l-a întrebat curios pe Phi Sa.


-Este in tura de după-amiază, dar a sunat să spună că nu se simte bine. Așa că i-am spus să ia o pauză. A răspuns Sa. Expresia lui Phra Phai deveni îngrijorătoare.


-Ce mai face acum? Ieri, arăta puțin ciudat în timp ce mâncăm tăiței. Se părea că nu putea mânca prea mult. Phra Phai a menționat că își amintește de recenta masă împreună.


-Cred că nu se simti bine. A răspuns Sa.

-Phra Phai, ce băutură vrei? Vocea lui Art a sunat, așa că Phra Phai a mers apoi separat pentru a-și ajuta prietenul să aleagă băuturile. El a plănuit să-l viziteze pe Ya la căminul său după ce au terminat raportul, deoarece Ya făcuse același lucru pentru el în ziua precedentă. După ce au ales gustările și apa, Phra Phai și Art s-au întors la apartamentul lui Graf.

-Ai terminat? Intrând în bucătărie, Phra Phai i-a întrebat pe Graf și pe Son.

-Nu încă, așteaptă doar o secundă, Phra Phai, se întoarse Graf și răspunse zâmbind.

-Dă-mi voie să văd camera pentru P’ Pakin pentru o clipă, a propus apoi Phra Phai. Acest lucru ia făcut pe Art și Son să se întoarcă, părând confuzi, deoarece nu știau că Pakin avea un apartament în aceeași clădire.
-Și Phakin este aici? A întrebat Son.
Imediat și Phra Phai dădu din cap ca „Nu”


-Da, Phi Phakin ma angajat să curăț camera pentru el”, a explicat Phai zâmbind. A plecat din camera lui Graf, știind că prietenii lui îl vor bombarda cu întrebări. Phra Phai a mers în camera lui Pakin, unde era puțin praf, intenționând să o curețe din nou a doua zi, deoarece Pakin se va întoarce și el.

📞... 📞... !!!

Phra Phai a răspuns imediat la apelul iubitului sau simțindu-se fericit în timp ce doar se gândea la el.
-Da, Phi Kin, a răspuns Phra Phai la apel zâmbind.

(„Unde ești?”) a întrebat Pakin înapoi.

-În camera lui Phi Kin, Phai a venit aici să îndepărteze praful, a răspuns Phra Phai.

(„A cui este camera?”) Pakin Întrebă în mod repetat.

-Phi Kin, nu mă auzi bine? Am spus că am venit la apartamentul tău, a răspuns Phra Phai confuz, crezând că Pakin ar putea să nu fi auzit ce a spus din cauza problemei rețelei.

(„Nu este camera mea singură, a cui este camera, spune-o din nou) Pakin a vorbit, făcându-l pe Phra Phai să se simtă jenat când a înțeles ce a vrut să spună iubitul său.

-Uh... camera noastră..., a răspuns Phra Phai, cu fața îmbujorată de căldură. O mână și-a răsucit cămașa de rușine.

(„Așa este”, a spus Pakin cu un chicot ușor pentru că putea ghici că Phra Phai ar fi foarte jenat în acest moment.
(„Ai terminat încă raportul?”) Pakin a cerut să schimbe subiectul.

-Nu încă. Luăm prânzul asaca am făcut auză. Graf gătește în prezent. Așa că Phai a venit mai întâi să verifice camera, a răspuns Phra Phai cu o voce blândă, simțindu-se jenat de cuvântul „camera noastră”.

(„Bine, fă o pauză pentru a mânca. Nu trebuie să exagerezi, doar fă-o încet, știi, dacă ești obosit, odihnește-te. Sau o să te doare capul degeaba,”) Pakhin la sfătuit cu o voce blândă.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum