După un timp, Pakhin s-a întors împreună cu bunicul iubitului său. Cei doi au intrat împreună în casa lui Phai.
-Tata tocmai a sosit. Am pregătit deja cina, a spus mama călugărului cu un zâmbet care părea și obosit nu fizic, ci emoțional.
-Hmm, răspunse bunicul în gât.
-Phai pune niște orez pentru bunicul și Pakin, i-a spus mama lui Phra Phai fiului ei.-Lasă-mă să te ajut și eu, a răspuns Pakin și s-a dus să ia o farfurie pentru ca Phra Phai să puna orez, în timp ce se uita și la fața lui Phra Phai, în timp ce Phra Phai era hotărât să puna orez și nu îndrăznea să-l întâlnească ochii iubitului său. Pakin a aranjat apoi vasele pentru a servi pe toată lumea și s-a așezat să ia cina împreună.
Atmosfera la masa a fost completă tăcut, care era destul de diferit de ori de câte ori aveau o conversație hilară unul cu celălalt. După ce au terminat masa, Pakin și Phra Phai s-au oferit să spele vasele. Cât despre bunicul lui Phra Phai, acesta și-a chemat fiica să stea și să discute împreună în fața casei.
-Soi, ce ai de gând să faci cu tatăl lui Phra Phai? Bunicul lui Phai a întrebat-o pe fiica lui pe un ton serios, făcându-o pe Soi să se oprească puțin înainte de a respira adânc pentru a se relaxa puțin.
-Nu stiu nici eu, tata. Nu m-am gandit niciodata sa-l mai intalnesc. Fiecare isi are drumul lui.
El isi alesese drumul lui asa ca eu l-am ales pe al meu. Dar deodata s-a intors sa ma vada si m-a intrebat din nou despre copil. , a împărtășit Soi confuzia ei cu tatălui său. Ea a fost întotdeauna o femeie încăpățânată care și-a crescut cu răbdare fiul singură deși avea tatăl și fratele ei să o întrețină în toate. Dar când a dat peste ceva care i-a afectat inima în trecut, a făcut-o să tremure destul de mult.
-Dacă ceri părerea tatălui tău, tatăl tău a fost foarte supărat pe omul ăla care te-a lăsat să te căsătorești cu altcineva. Eram atât de supărat încât am vrut să-l împușc in intestine, a spus Prakob făcându-o pe Soi să zâmbească puțin, deși ochii ei încă arătau triști și severi.
-Dar tatăl tău este foarte bătrân. O mor intr-o zi. Ziua poate fi și mâine, nu știu. Așa că nu vreau să mor de griji, a spus din nou bunicul.
-De ce spui asta? Tata este încă puternic, a spus Soi, puțin nemulțumită că tatăl ei vorbește așa despre moartea lui.-Da, știu că sunt puternică. Dar viețile noastre sunt incerte. Nu-i așa? a spus din nou Prakon. Soi s-a uitat la fața tatălui ei în gol.
-Tată, ce ai de gând să-mi spui? A întrebat ea suspicioasă pentru că atunci când tatăl ei vorbește așa, trebuie să existe ceva mai mult decât o simplă conversație.
-Dacă era înainte, tatăl ar bloca totul în orice fel, pentru a nu lăsa perna aia să se apropie de tine sau să se încurce din nou cu tine. Dar acum, când tatăl tău stă și se uită la tine și la Phra Phai, mă face să cred că acea mânie sau resentimentele nu ajută. Ne face doar nefericiți. Așa că, în loc să ne petrecem timp stând în mânie, n-ar fi mai bine să ne așezăm și să vorbim? spuse tatăl lui Soi așa cum crezuse. După ce a stat și a vorbit cu Pakin mai devreme, l-a făcut să se gândească mai mult că oamenii ar trebui să-și dea o șansă unul altuia. Încearcă să-ti deschidă mintea și să asculți motivele fiecărei persoane pentru că există un motiv. Deși concluzia nu va ieși așa cum era de așteptat, măcar ne rezolvă destul de puțin îndoielile din inimile noastre.
-Tati o să-mi spună să vorbesc cu P’Sorn? Mama lui Phra Phai era o persoană care putea înțelege cu ușurință lucrurile.
-Poți spune asta. Lasă acea pernă să intre și să vorbească mai întâi. Dacă îndrăznește să se poarte rău, tata o să-l împuște înapoi, a glumit puțin bunicul pentru că nu a vrut ca fiica lui să fie stresată.
CITEȘTI
Vom învăța împreună să iubim 💜
Romantik⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Adaptarea non-profit, făcută de un fan pentru fani. Adaptarea creeată de Kaly ❤️ ? ? ????????? Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit I...