Capitolul 4 Pakin 💙 Phra Phai

153 11 2
                                    

-...Nu sunt un psihopat, a spus Phai cu o voce bâlbâită pentru că a fost șocat să-l vadă brusc pe Pakhin în fața lui la o distanță atât de apropiată.

-Dacă nu, atunci de ce m-ai urmat? întrebă Pakin cu o față dreaptă.

Phra Phai era puțin dezorientat. Pentru că mintea îi era goală la apropierea neașteptată, dar când și-a dat seama de scopul său de a veni aici, a scos în grabă ceva din geanta pe care o purta și i-a pus imediat ceva în mâna lui Pakhin.

-Am adus banii pentru orez. Phi Pakin nu a acceptat banii. Așa că ți-am cumpărat lucrurile înapoi, a spus Phra Phai imediat.

Ori de câte ori era lângă el, rareori era capabil să facă ceva corect. Dar nu a vrut să se comporte stângaci în fața lui Pakhin de data aceasta.

-Plec acum, a terminat de vorbit Phra Phai a alergat imediat înapoi la grupul său.

Lăsându-l pe Pakhin în picioare uitându-se singur la punga cu mâncare în mână.

-A venit și a plecat repede ca o fulgerare. Care-i graba?! spuse Pakin cu o voce monotonă înainte de a deschide geanta din mână. Silueta înaltă a clătinat ușor din cap, văzând câteva sticle din marca de băutură cu electroliți pe care o bea în mod regulat în pungă.

În total, ar fi fost potrivit pentru plata făcută de Pakhin pentru mâncarea lui Phra Phai.

-Încăpățânat, mormăi Pakin înainte de a merge spre mașina lui, purtând geanta și apoi să ia prânzul cu prietenii săi.

⭐...⭐

-Seniorii ne-au chemat în mod colectiv, a spus Son la sfârșitul ultimei lecții a zilei.

-Hm, ne-au cerut să coborâm în fundul clădirii, nu? Întrebă Phra Phai înapoi. Son a dat din cap în semn de acceptare înainte ca Phai să-l sune. Informează seniorii de la serviciu că nu va merge la muncă în această seară.

Studenții din anul I ai Facultății de Arhitectură de Interior s-au așezat împreună sub clădirea pe care seniorul o informase.

-Stați la rând, toată lumea, spuse vocea seniorului. Grupul lui Phra Phai s-a așezat imediat.

(Ce va spune Pakhin? Că am adus băuturi în loc de bani pentru orez) Phra Phai s-a așezat și s-a gândit la Pakhin.

(Nu mă pot abține. Phi Phakin nu acceptă banii) își gândi Phra Phai în inima lui înainte de a-și îndrepta atenția către seniorul care a vorbit în fața lor. Acum juniorii au fost nevoiți să se prezinte pe rând în fața seniorilor până ajung la Phai.

-Numele meu este Phra Phai Isavakon, s-a prezentat Phra Phai

-Stai! Seniorul l-a strigat când Phra Phai era pe cale să se aşeze inainte de a-l face pe tânăr să se oprească puţin.

-Nu ai o poreclă, nu? Întrebă din nou Senior. Mulți oameni s-au întors să se uite la Phra Phai cu interes. Mai ales seniorii, atât femei cât și bărbați.

-Phra Phai este numele și porecla mea. Sau o poți numi scurt Phai, a răspuns tânărul.

-Cum te cheamă? Nu te aud. Vino aici, îi făcu semn seniorul. Phra Phai s-a încruntat ușor, dar a fost de acord să meargă în față. .

Bărbatul în vârstă care îl chema a îmbrățișat umerii subțiri ai lui Phra Phai.

-Strigă cu voce tare, care este porecla ta? spuse Senior.

-Numele meu este Phai!!! a strigat Phra Phai printre zâmbetele și valurile de râs ale seniorilor.

-Pound, nu trebuie să-l îmbrățișezi atât de tare de umerii, Vocea tachinătoare a altui senior sună făcându-l pe Phra Phai să știe că seniorul care îl strânse de umăr era Pound.

-Mi-e teamă că nu-l aud, a răspuns celălalt zâmbind înainte de a accepta să-i permită lui Phra Phai să se întoarcă la locul lui și să le permită celorlalți să se prezinte.

⭐....⭐

Pe de altă parte, Facultatea de Științe Sportului și-a invitat și juniorii. Pakin trebuia să aibă grijă și de această secțiune.

Dar stătea doar și i-a privit pe elevii de secundă vorbind cu cei din primul an. Coco i-a pedepsit pe Joe și Fluke, făcându-l pe Pakin să se încruntă ușor pentru că nu i-a văzut pe Joe și Fluke făcând nimic rău..

-Crezi că Koco caută probleme cu Nong Joe? Întrebă Brown, prietenul lui Pakin, suspicios.

-Hm, răspunse Pakin scurt și ținea din când în când cu ochii pe Coco. Tot nu voia incă să se plângă juniorului său de anul 2 în acest moment. Dar dacă Koco a făcut ceva prea mult, ar putea fi nevoit să sune pentru a-l avertiza din nou.

- Unde te duci în seara asta? Întrebă Brown din nou.

-Încă nu sunt sigur. Ji mi-a cerut să o conduc să cumpere lucruri pentru mama ei. Nu știu dacă merg sau nu, a răspuns Pakin cu un zâmbet ușor.

-Serios, sunteți împreună? Întrebă Brown, iar Phakin ridică puțin din sprâncene..

- Doar prieteni, răspunse scurt Pakin.

-Bineînțeles că printre femei te văd concentrându-te doar pe Ji. Chiar și atunci când ești cu altcineva. Ai mâncat nu la fel de important ca Ji, a întrebat Brown curios. Pentru că îl cunoștea atât pe Jima (Ji) cât și pe Pakhin și a văzut că cei doi erau prieteni apropiați.

-Eu și Ji suntem prieteni încă din copilărie. Ea este ca sora mea, a răspuns Pakin pe un ton normal. Ochii lui au continuat să privească la generația tânără

-Și tu, nu vrei să fii cu nimeni? Am văzut că nu te-ai întâlnit cu nimeni pentru mult timp. Nu-l poți găsi pe cel adevărat?Brown a tachinat din nou pentru că Pakin nu a fost niciodată cu nimeni serios de mult timp. Deși în exterior arată ca un domn. Dar multe femei vin să-l viziteze.

Vom învăța împreună să iubim 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum